AndroidHealthClinic

Good to go?

Bezoekers in dit topic

michiel1981

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
30
Lengte
1m90
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Hey,

Bijna 43 jaar en wil een eerste kuurtje test only met hcg starten. Ik heb alvast bloedonderzoek laten doen, bloeddruk is voor de kuur gemiddeld 121/77 en mijn vetpercentage zit nu rond de 10-11%
Graag een laatste check of alles oke lijkt voor ik start. Ik zie met bloed wel een paar verhogingen maar die zijn volgens mij gewoon gerelateerd aan training. Een kinderwens heb ik niet.

Kuur zal er als volgt uit zien: (lang getwijfeld tussen 10-12 weken en 375-500 maar gezien leeftijd deze op 10)
wk1-10 test e 375 (250 iedere 5 dagen)
wk1-12 hcg 1000iU (500 iedere 5 dagen)
wk13-16 nolva 20mg ED

Trainingsschema 5 dagen PPL+UB+LB. Mogelijk tijdens de kuur een extra dag voor armen?
Voedingsschema toegevoegd: (mogelijk 200cal lager beginnen?)

bloed1.png
bloed2.png

Bijlagen

• Voedingsschema-Excel-Sheet-v1_1-kuut.xlsx
    76,7 KB · Weergaven: 38
Laatst bewerkt:
Ik zou niet beginnen met Hematocriet op 53.

Ik zou niet beginnen met Hematocriet op 53.
Die schommelt (gelet op eerdere uitslagen) de laatste 2 jaar tussen de 0,5 en 0,53. Huisarts doet er verder niks mee en zegt dat het niet voldoende afwijkt voor meer onderzoek.

Die schommelt (gelet op eerdere uitslagen) de laatste 2 jaar tussen de 0,5 en 0,53. Huisarts doet er verder niks mee en zegt dat het niet voldoende afwijkt voor meer onderzoek.
Heb je gezegd dat je gaat kuren ?
Gebruik van anabolica kan het verder verhogen. sowieso zonde als je 43j bent en 23nmol/L hebt om te beginnen met kuren

Heb je gezegd dat je gaat kuren ?
Gebruik van anabolica kan het verder verhogen. sowieso zonde als je 43j bent en 23nmol/L hebt om te beginnen met kuren
net weer een afspraak gemaakt bij huisarts maar zal toch wel een kansloze missie worden. Je moet hier in NL bijna smeken om iets te laten testen of verder te onderzoeken als je er niet half dood uitziet.
Enig idee hoe ik de vrije testosteron moet lezen dan? Aangezien ik me al een jaar voel alsof ik een testosteron tekort heb... had eigenlijk een veel lagere uitslag verwacht.
Deze bloedtest is afgenomen bij bloedwaarden.nl terwijl ik ong +/- 2 weken in een cut zat van 500 kcal onder onderhoud. Misschien handig erbij te vermelden.

Je hematocriet is een overschatting door de tijd die verstrijkt tussen bloedafname en -analyse. De rodebloedcellen zetten daardoor uit, het MCV stijgt, en bijgevolg dus ook het hematocriet (die daaruit wordt berekend). Je kunt dan beter naar de hemoglobinewaarde kijken. Je echte hematocriet zal rond de 47% liggen en is dus normaal. Kunt beter het lab bij ons (AHC) doen:

Goedkoper, krijg je de interpretatie erbij, en wij houden ook rekening met dit soort dingen.

Je hematocriet is een overschatting door de tijd die verstrijkt tussen bloedafname en -analyse. De rodebloedcellen zetten daardoor uit, het MCV stijgt, en bijgevolg dus ook het hematocriet (die daaruit wordt berekend). Je kunt dan beter naar de hemoglobinewaarde kijken. Je echte hematocriet zal rond de 47% liggen en is dus normaal. Kunt beter het lab bij ons (AHC) doen:

Goedkoper, krijg je de interpretatie erbij, en wij houden ook rekening met dit soort dingen.
Dank voor de duidelijke uitleg. Had ik dat maar eerder geweten van ahc.

Hou het geld lekker in je zak en ga niet kuren !!

Met 43j nog beginnen terwijl je eigen testwaarde 23nmol/L is is gewoon zonde.

Hou het geld lekker in je zak en ga niet kuren !!

Met 43j nog beginnen terwijl je eigen testwaarde 23nmol/L is is gewoon zonde.
Geld is helaas al uit de zak :p is gelukkig nog wel een paar jaar houdbaar dus geen haast.
Vanaf morgen ga ik weer een lean bulk beginnen en kijk ik het even een maand aan hoe de progressie gaat. Ondanks mijn testwaarde, voeding op orde en heel consistent i.c.m. iedere training 110% geven blijft het heel erg moeilijk om aan te komen. Wat mij vooral nekt is mijn slaap.. soms gaat het een paar nachten goed en haal ik de 6/7 uur maar meestal 3-5 uur slaap... gebruik al 15 jaar slaapmedicatie (legaal) en doe mijn best dit te veranderen maar ja... lang verhaal.

Geld is helaas al uit de zak :p is gelukkig nog wel een paar jaar houdbaar dus geen haast.
Vanaf morgen ga ik weer een lean bulk beginnen en kijk ik het even een maand aan hoe de progressie gaat. Ondanks mijn testwaarde, voeding op orde en heel consistent i.c.m. iedere training 110% geven blijft het heel erg moeilijk om aan te komen. Wat mij vooral nekt is mijn slaap.. soms gaat het een paar nachten goed en haal ik de 6/7 uur maar meestal 3-5 uur slaap... gebruik al 15 jaar slaapmedicatie (legaal) en doe mijn best dit te veranderen maar ja... lang verhaal.

Ook met anabolica moet je in de hoogste versnelling trainen en is herstel en voeding even goed van belang. zorg dat je dat sowieso in orde hebt

Ook met anabolica moet je in de hoogste versnelling trainen en is herstel en voeding even goed van belang. zorg dat je dat sowieso in orde hebt
I know, train 5 dagen per week en soms 4 afhankelijk van hoe mijn herstel voelt. Het liefst zou ik 7 dagen per week trainen ;)

Je berichten worden in ieder geval gewaardeerd en stel een eventuele kuur nog een maandje uit. Als het buiten kouder word slaap ik ook vaak beter 🙏

Oké, 10 weken 400mg test e gedaan met hcg. Het is nu 7 dagen sinds laatste inject en over 7 dagen begin ik met nakuur. Eigenlijk geen vervelende bijwerkingen gehad en ik ben 10kg aangekomen.

Nu is mijn vraag: wat doe ik als mijn nakuur begint met voeding?
Ik eet momenteel 500kcal boven onderhoud. Blijf ik dat nog enkele weken aanhouden in nakuur? Lijkt me dat ik niet direct op onderhoud kan gaan eten.

Alvast bedankt

Back
Naar boven