Fitness Seller

Goodbye Bodybuilding :( (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

FrederX

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 jan 2003
Berichten
4.189
Waardering
2
Al weten jullie dat ik fanatiek met de sport bezig ben.. moet ik er toch helaas een eind aan maken.

Al 3 jaar wilde ik bij het Korps Mariniers.. maar wou eerst een opleiding doen; 1 jaar ICT, wat niets is geworden.. 2 jaar Juridisch, waarbij ik nog 2 jaar moet stage lopen.. kan hier wel een deelkwalificatie voor halen, en eventueel me opleiding afmaken in het korps.. wat ik dus na een aantal jaar ga doen

nee ik ben nog niet gekeurd, ik zal niet doorkomen, omdat ik lenzen heb.. ik ga mijn ogen dus laten laseren!

conditioneel moet ik er ook weer wat beter op worden:
ben het volgende van plan:
- half uur krachttraining
- 20 minuten buik
- uur cardio /of/ 45 minuten hardlopen in de buitenlucht

dit 5x per week


en ja, ik kom nog wel naar de BBQ :D


Groetjes,
Freddie
 
FrederX zei:
en ja, ik kom nog wel naar de BBQ :D


Groetjes,
Freddie

Blijf dáár dan ook maar weg, hardlopertje :kiss:

Groetjes,
Duck
 
MightyDuck zei:
Blijf dáár dan ook maar weg, hardlopertje :kiss:

Groetjes,
Duck


goh, wat vreemd dat ik al van te voren dacht dat machtige eend, op dit laatste zinnetje zou reageren :D
 
lastig..maar wat nou als je niet door die keuring heen komt?
 
Hou er wel rekening mee dat je niet zomaar bij de Korps Mariniers komt. Kennis van me zit er ook bij maar het is erg zwaar zowel fysiek als mentaal. Iig veel succes en misschien zien we je nog es op het board.
 
Ik heb zelf ook bij het Korps gezeten.. Hoezo kan je BB en het korps niet combineren?
 
ik weet alles over t korps.. ken veel jongens (vrienden) die bij t korps zitten, en sommige al 8 jaar.. weet van de keuring, van de activiteiten daar.. maar ik ben er helemaal klaar voor.. ik ga voor de keuring nog ff naar de sport therapeut en dokter om alles te controleren, bloeddruk etc..
 
Waarom goodbye bodybuilding? Wat Dr. Wolf ook zegt die twee gaan toch uitstekend samen?
 
Ik weet niet of het te combineren valt dus zal ik me ook niet over uitlaten. Maar veel suc6 bij 't korps mariniers!
 
The_Oak zei:
Waarom goodbye bodybuilding? Wat Dr. Wolf ook zegt die twee gaan toch uitstekend samen?


die 2 gaan absoluut niet samen

als je alleen maar conditie aan het trainen bent, valt er niet zo makkelijk massa te winnen, en ja het zou wel kunnen, maar dan na 4 jaar.. dan zit ik vaak op de kazerne.. en dan ga ik de draad weer oppakken, en een monster worden ;) ..

op dit moment geldt voor mij, een super conditie, en hard werken aan de eisen van toelating..
 
FrederX zei:
die 2 gaan absoluut niet samen

als je alleen maar conditie aan het trainen bent, valt er niet zo makkelijk massa te winnen, en ja het zou wel kunnen, maar dan na 4 jaar.. dan zit ik vaak op de kazerne.. en dan ga ik de draad weer oppakken, en een monster worden ;) ..

op dit moment geldt voor mij, een super conditie, en hard werken aan de eisen van toelating..


Conditietraining en massa gaan prima samen.
 
Ik zie een schitterend doel in je sig staan, en vervolgens verslof je het om je doel achterna te jagen, zonde man.
 
Kracht (en vooral massa) training heeft een negatief effect op je aerobische vermogen, maar andersom geldt dit veel minder. Dus als je kracht goed genoeg is voor de toelating, kan je je beter nu concentreren op de conditie. En kracht op onderhoud blijven trainen.


Succes :thumbs:
 
eq_909 zei:
Kracht (en vooral massa) training heeft een negatief effect op je aerobische vermogen, maar andersom geldt dit veel minder. Dus als je kracht goed genoeg is voor de toelating, kan je je beter nu concentreren op de conditie. En kracht op onderhoud blijven trainen.


Succes :thumbs:


juist.. met jou kan ik praten!

thanks
 
Centaur zei:
Ik zie een schitterend doel in je sig staan, en vervolgens verslof je het om je doel achterna te jagen, zonde man.

oh, ik ben nog jong (19). en dat doel gaat me ook lukken..
 
FrederX zei:
die 2 gaan absoluut niet samen

als je alleen maar conditie aan het trainen bent, valt er niet zo makkelijk massa te winnen, en ja het zou wel kunnen, maar dan na 4 jaar.. dan zit ik vaak op de kazerne.. en dan ga ik de draad weer oppakken, en een monster worden ;) ..

op dit moment geldt voor mij, een super conditie, en hard werken aan de eisen van toelating..

Dus jij denkt dat ik uit mijn nek lul? Ik zeg net dat ik er ook 4jaar gezeten heb en het wel gaat..
 
Back
Naar boven