MuscleMeat

Goodbye Bodybuilding :( (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

succes daar! en tijd genoeg nog om een beest te worden.
 
ga maar flink fietsen met weerstand om cluster 4 te behalen
ook wordt je vetpercentage gemeten en heb je kans dat je mischien te zwaar wordt bevonden voor je lengte.

Ik ga voor een opleiding tot AMV en moet hiervoor eerst naar de KMS voor de opleiding tot onderofficier, echter moet ik naast het PO en GO onderzoek ook nog voor de AAC komen.

Maar voor meer informatie loop je even langs de banenwinkel of bezoek eens deze site: [Link niet meer beschikbaar]
 
succes en jammer dat je ermee kapt .

ik wou ook altijd in het leger maar ik hou niet zo van rukken terwijl er nog mannen langs me slapen eerlijk waar !
 
succes man. Wat voor een ICT opleiding had je gedaan? MBO of HBO?

naja.. jammer dat je het bb-ing opgeeft.. miss kom je er nog wel een keer op terug ;)
 
FrederX zei:
Al weten jullie dat ik fanatiek met de sport bezig ben.. moet ik er toch helaas een eind aan maken.

Al 3 jaar wilde ik bij het Korps Mariniers.. maar wou eerst een opleiding doen; 1 jaar ICT, wat niets is geworden.. 2 jaar Juridisch, waarbij ik nog 2 jaar moet stage lopen.. kan hier wel een deelkwalificatie voor halen, en eventueel me opleiding afmaken in het korps.. wat ik dus na een aantal jaar ga doen

nee ik ben nog niet gekeurd, ik zal niet doorkomen, omdat ik lenzen heb.. ik ga mijn ogen dus laten laseren!

conditioneel moet ik er ook weer wat beter op worden:
ben het volgende van plan:
- half uur krachttraining
- 20 minuten buik
- uur cardio /of/ 45 minuten hardlopen in de buitenlucht

dit 5x per week


en ja, ik kom nog wel naar de BBQ :D


Groetjes,
Freddie
Ik vind het raar dat je wel aangenomen wordt als je ogen gelaserd zijn omdat je geen diepte meer kan zien. Maar daar zullen ze wel over nagedacht hebben. Succes!
 
beloof wel dajje weer trug komt he? :(
 
bartp zei:
Ik vind het raar dat je wel aangenomen wordt als je ogen gelaserd zijn omdat je geen diepte meer kan zien.

??? Is dat zo ja!?
 
eq_909 zei:
??? Is dat zo ja!?
Ja, dat is zo. Is de reden dat je als piloot je ogen niet mag laten laseren. Ook kan je problemen krijgen bij hoge G-krachten. Ik zou dus wel even over nadenken.
 
ik mag niet zwaarder dan 84kg wegen (voor me lengte)
dat komt goed.. tsja moet wel gelaserd worden, zolang het maar 0 tot -0.5 is.. dan is het goed.. ik heb -3 en -2.5


nogmaals ik ga het leger niet in.. ik ga het Korps Mariniers in ;) en daar zit wel verschil tussen.. :P
 
bartp zei:
Ik vind het raar dat je wel aangenomen wordt als je ogen gelaserd zijn omdat je geen diepte meer kan zien. Maar daar zullen ze wel over nagedacht hebben. Succes!


ik weet niet welke lasers er bij jou door t hoofd zijn gegaan, maar je kunt gewoon dieptes zien hoor na de laser party :P
 
nogmaals mensen die denken dat dit samen kan, hebben volgensmij geen inzicht in het korps

vorige maand was er nog een topic over hardlopen.. dat het spieren af breekt en dat dit niet samen ging met bb! wat waar is!

nou wat denk je wat ik nu ga doen.. ;)
en nee, geen korte afstanden..
 
FrederX zei:
nogmaals mensen die denken dat dit samen kan, hebben volgensmij geen inzicht in het korps

vorige maand was er nog een topic over hardlopen.. dat het spieren af breekt en dat dit niet samen ging met bb! wat waar is!

nou wat denk je wat ik nu ga doen.. ;)
en nee, geen korte afstanden..

Als je maar genoeg te vreten krijgt. Die ultraloop knakker die ik je gisteren liet zien zag er ook totaal niet uit als een ecto. Bij ons in de gym hangen pics van de eigenaar in Irak, ook met de kmarns, en óók een goede 100kg bij amper 1.80.
 
MightyDuck zei:
Als je maar genoeg te vreten krijgt. Die ultraloop knakker die ik je gisteren liet zien zag er ook totaal niet uit als een ecto. Bij ons in de gym hangen pics van de eigenaar in Irak, ook met de kmarns, en óók een goede 100kg bij amper 1.80.

Precies! Spiermassa opbouwen én veel zwaar cardiowerk doen is moeilijk. Spiermassa behouden en veel cardiowerk doen is zeker goed mogelijk.
 
wat heb je eraan steeds je zware lichaam mee te nemen..
 
FrederX zei:
wat heb je eraan steeds je zware lichaam mee te nemen..

Spiermassa betekent automatisch meer spierkrácht, als je dat lichaam 50km lang kunt voortsjouwen wat maakt het dan uit of je 60kg weegt of 90.
 
MightyDuck zei:
Spiermassa betekent automatisch meer spierkrácht, als je dat lichaam 50km lang kunt voortsjouwen wat maakt het dan uit of je 60kg weegt of 90.


euhm je sjouwt wel 30kg meer gewicht mee
 
Veel succes en zorg maar dat je gauw terug begint te bodybuilden!
 
Je komt toch wel weer terug, daar is deze sport te verslavend voor :D
 
Back
Naar boven