AndroidHealthClinic

Goodbye Bodybuilding :( (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tjah zelf wil ik ook bij het korps mariniers en denk ook wel dat het een beetje te combineren is.Ik wil dan trouwens ook niet een monster zijn dat scheelt maar als ik rond de 80 kilo weeg denk dat ik dat zeker wel kan behouden.
 
je moet er 200% achter staan
 
eduardjanssen zei:
Conditietraining en massa gaan prima samen.
inderdaad. het stikt bijvoorbeeld van de dubbelgespierde vechtsporters met een uitstekende conditie.
ik denk alleen dat je met veel massa wel blesure gevoeliger bent.

edit: ik denk wel dat je aan een goede duuronditie veel meer hebt als aan goede krachtstats. 150 kg kunnen bankdrukken is niet zo interresant tijdens een speedmars met volle bepakking. :D
 
Laatst bewerkt:
Ik snap niet waarom je 20 minuten buik doet.
 
FrederX zei:
nogmaals mensen die denken dat dit samen kan, hebben volgensmij geen inzicht in het korps

vorige maand was er nog een topic over hardlopen.. dat het spieren af breekt en dat dit niet samen ging met bb! wat waar is!

nou wat denk je wat ik nu ga doen.. ;)
en nee, geen korte afstanden..

Je hoeft mij natuurlijk niet te geloven, het interesseert me zelfs vrij weinig of je dat doet, maar het is redelijk tot goed te combineren.

FrederX zei:
nogmaals mensen die denken dat dit samen kan, hebben volgensmij geen inzicht in het korps

Als er iemand geen inzicht in het Korps heeft ben jij het wel. Ik vertel je dat het wel kan, en ik kan het weten want heb er zelf gezeten, jij moet er eerst nog zien te komen.

Toch veel succes.
 
Back
Naar boven