AndroidHealthClinic

Goodmorning (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jamesz

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
660
Waardering
4
Lengte
1m85
Massa
96kg
Vetpercentage
8%
Zijn er ook mensen die de goodmorning in hun schema hebben opgenomen? k heb van de week ff een setje meegedaan met een jongen in de gym.. heerlijk!
Zit nu ook te twijfelen of k zal opnemen in me schema.
Degenen die hem doen, doen jullie em op rug of benen-dag?
 
Goodmorning alleen als lichte oefening voor rug dus met alleen staaf. Kan ook met hyperextensie, maar vind good morning lekkere hamstrings-oprek-oefening..

Doe voor de hamstrings en onderrug liever een Roemeense deadlift en dan sla je ook 2 vliegen in 1 klap.
Voor benen beste squatten
Voor (boven)rug is chinnen beter IMnotso HO.

Espi
 
call me stupid, maar wat is dat voor oefening dan :?
 
Originally posted by Esperantisto

Doe voor de hamstrings en onderrug liever een Roemeense deadlift en dan sla je ook 2 vliegen in 1 klap.
Voor benen beste squatten
Voor (boven)rug is chinnen beter IMnotso HO.

Espi

dat snap ik(deze oef doe ik ook allemaal btw), er zijn bij mij in de gym echter mensen die de goodmorning op rug-dag pakken (erector) en ook mensen die em op been-dag pakken (hamstrings).. mn vraag luidde daarom ook op welke dag preferen jullie de goodmorning, istie beter als hamstringoef of als rug oef?
 
OK, nog ff dan.. ik dacht ergens gelezen te hebben dat de good morning niet zo geschikt is..
te veel kans op rugblessures en niet goed genoeg als hamstring-oefening.. maar ja, ik graaf maar in mijn beperkte geheugen... beter is dan de hyperextensie.

Dus, ik doe 'm alleen licht als hersteloefening voor de rug. Ik train onconventioneel: 3x/wk en steeds benen/rug/borst maar afwisselend licht-middel-zwaar.. dus die goodmorning als lichte herstel oef 2 dagen na zware rug oef...

Espi
 
Laatst bewerkt:
volgens mij de snelste manier om je rug te vernielen

toch maar niet!

gewoon lekker zwaar deadliften!

:thumb:
 
Heb dat ook een tijdje gedaan en om eerlijk te zijn laat ik hem het liefst links liggen. Als je zwaar gaat kunt ge rap een blessure oplopen.
 
Back
Naar boven