AndroidHealthClinic

Google Earth, beste worldviewer ooit! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

EricR

Superior Athlete
15 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2002
Berichten
50.073
Waardering
2.589
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
Vergeet de Nasa versie, vergeet alle andere World viewers. Google Earth is sneller en compacter. Niet alle steden en stukjes aarde zijn volledig ontsloten op detailniveau maar er is genoeg te zien.

http://earth.google.com/
[Link niet meer beschikbaar]
 
Kreeg gisteren de link al door ja. Zal zo eens gaan kijken. :)
 
dbc had die toch al eens gepost?
zo was area 51 te localiseren ofzoiets.
 
Nee dat was de Nasa worldviewer, deze is nieuw Boogie.
 
In vergelijking met Worldwind (Nasa) is deze viewer sneller en stukken minder bloated. De plus versie van $20 heeft nog wat meer mogelijkheden. Dit is 1 van de weinige pakketten waar ik voor wil betalen.
 
Hallo Eric, zwaai eens! Ik kan je via dit programma zien! Maar waarom zit je naakt achter je computer met een stijve shotgun naar blote mannen te kijken ???






Serieus, dit is coole shit! THanks!
 
Gekraakt wordt lastig omdat het een jaarabbo is. Ook zal er wel iets op worden gevonden.

Heb er vandaag een uurtje mee gespeeld, zitten paar magnifieke plaatjes tussen. Zeker combi van terrein (3d met steden). Bijvoorbeeld Rio de Janeiro.

Ook New York is cool omdat alle gebouwen daar in 3d te zien zijn. Dan is een virtual tour net alsof je door de straten loopt.
 
iemand een mirror, al overbelast helaas
 
EricR zei:
Gekraakt wordt lastig omdat het een jaarabbo is. Ook zal er wel iets op worden gevonden.

Heb er vandaag een uurtje mee gespeeld, zitten paar magnifieke plaatjes tussen. Zeker combi van terrein (3d met steden). Bijvoorbeeld Rio de Janeiro.

Ook New York is cool omdat alle gebouwen daar in 3d te zien zijn. Dan is een virtual tour net alsof je door de straten loopt.

Meer programma's hebben jaarabbo's, da's makkelijk te omzeilen.
Ik heb toch nog veel steden gezien waar maar een deel (Amsterdam) of geen klap (Lloret/Blanes) van te zien was. Er mist nog een hoop.
 
The Earth At Night (Beta Temporarily Closed)

Welcome, frustrated would-be planet surfer.

We appreciate your interest in accessing 3D geospatial information, but due to the technical limitations of this beta launch, Google Earth has been forced to take a brief breather. Please check back with us soon.

Thanks,

The Google Earth Team
 
Leuk programmatje :) Hij snapt het alleen soms niet helemaal, want hij zegt dat Waddinxveen in Noord-Holland ligt, maar ik woon toch echt in Zuid-Holland :p
 
Ik vind het al heel wat dat ie Waddinxveen pakt want de middelgrote plaatsen in Nederland kent ie niet.
 
DBC01 zei:
Ik vind het al heel wat dat ie Waddinxveen pakt want de middelgrote plaatsen in Nederland kent ie niet.

Ja dat is ook zo, gaar dorp :)
 
EricR zei:
Ook New York is cool omdat alle gebouwen daar in 3d te zien zijn. Dan is een virtual tour net alsof je door de straten loopt.


Hoe doe je dat dan? :scratch:
 
Pascal zei:
Hoe doe je dat dan? :scratch:
Vinkje zetten bij buildings en dan de boel zo kantelen dat je op straatniveau uitkomt.
 
EricR zei:
Vinkje zetten bij buildings en dan de boel zo kantelen dat je op straatniveau uitkomt.

Thnx had het al gevonden :)
 
Hoe werkt dit? Ik kan niets downloaden :mad:
 
Google Earth downloads temporarily delayed

Thanks for your interest in Google Earth, but we're sorry we can't offer you a download right now. As you know, Google Earth is in beta, and we're still building out our ability to take on new users. We're making good progress, and expect to be able to accept new downloads shortly, so we recommend you check back daily at earth.google.com. We hope to be able to welcome you and other new planet surfers soon.

We appreciate your patience,

The Google Earth Team

--------

kan iemand de install niet even ergens uploaden? op de website is hij tijdenlijk niet meer verkrijgbaar :(
 
Back
Naar boven