MuscleMeat

Goorste clip vd maand (18+) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bah kots misselijk nooit zoeits vies gezien
 
i will NOT klik that link! :P
 
qwert55 zei:
Donder op man! Ook zonder die zieke geest...dan nog zou ik mijn hond ervan af schoppen!!!

Nee...dit is niet normaal wat je schrijft! Je solliciteerd toch niet naar Negatieve karma he?! :p

(Heb trouwens geen hond, maar even voor het idee)
:roflol:
 
O My God!!!!!! :eek: :kots: te ranzig gewoon
 
hmz een vreemdsoortige twijfel maakt zich meester van me....

aan de reacties te zien ga ik dit niet moeten kijken.... :D

update: ik heb de eerste paar seconden gezien, maar stuitte toen op hevig verzet mijner waarden en normen. meer nieuws volgt.
 
Laatst bewerkt:
builderB zei:
hmz een vreemdsoortige twijfel maakt zich meester van me....

aan de reacties te zien ga ik dit niet moeten kijken.... :D

update: ik heb de eerste paar seconden gezien, maar stuitte toen op hevig verzet mijner waarden en normen. meer nieuws volgt.


Het is er eentje met een happy end bro..
 
ik ga niet klikken.. net gegeten :barf:
 
Ze had gewoon wat ijzertekort, that's all.
 
ik ga niet eens kijken! :cool:
 
Voor alle duidelijkheid.....is dat nu een muis ???
 
:D Tering wat een rare mensjes op deze planeet.
 
t deed me vrij weinig eigenlijk

misschien is dat verontrustend
 
Brutez zei:
Ja nou ben ik opeens het vieze ventje, jullie klikken er allemaal op.. :D

Weet je..ik was een van de eerste dus ik wist niet wat me te wachten stond, als ik wat had gewacht en de reacties had afgewacht had ik het zeker niet gedaan.... Ik ga er eigenlijk van uit dat iemand als jij... mijn Flexbroeder notabenen mij dit niet aan zou doen... Ik vertrouw jullie guys... jullie zijn als een familie voor mij... maar ik merk dat ik weer te goed ben en te naief en dus gewoon moet oppassen..... ik ben diep teleurgesteld :sad:
 
Weet je..ik vind dit eigenlijk heel erg triest. Ik open een thread met de titel "Goorste clip van de maand". Ik dacht ik zal eens kijken welke viezerikken er allemaal op af komen. Wie is er als de kippen bij?? Wie plaatst als 1 van de eerste een reactie?? Juist, mijn bloedeigen flexbroeder. Damn wat is dat een afknapper. Juist iemand waarvan ik dacht op te kunnen bouwen, iemand waar je iets aan hebt. Maar helaas, niets is minder waar. Plus als klap op de vuurpijl ook nog mij willen afschilderen als het vieze ventje.. Waar haal je het lef vandaan.. Teleurgesteld en vol onbegrip laat hij me achter.. :sad:
 
Even kijken, en dan dadelijk kwark eten :lick:

Ben benieuwd wat het is :D

/edit

Gezien... Kan niet zeggen dat het iets ergs is ofzo... Ik vraag me nou af wat ze er uit haalt. Ik zal er mijn kwark iig niet minder snel door opeten :burger:
 
Laatst bewerkt:
Het ziet er uit als een heel erg vies tampon. Wát het is doet er niet toe het is iig klef, slijmerig en vol aangeplakt bloed. Het is gewoon VIESSSS Brutez gadverredemme man echt jou moesten ze onder dwang 10 liter diarree in je bek schijten. :mad:
 
MightyDuck zei:
Het ziet er uit als een heel erg vies tampon. Wát het is doet er niet toe het is iig klef, slijmerig en vol aangeplakt bloed. Het is gewoon VIESSSS Brutez gadverredemme man echt jou moesten ze onder dwang 10 liter diarree in je bek schijten. :mad:

En dan zeker laten filmen. Zodat JIJ, het nette mannetje, je er later nog eens op af kan trekken. Nee dank je..
 
Back
Naar boven