MuscleMeat

Gordon

Bezoekers in dit topic

MightyDuck zei:
En die homo's maar zeiken wat ik toch tegen ze heb. het zijn altijd van die typetjes.
Op tv, of ook in het dagelijks leven? Ik ken dr wel een paar die je op basis van uitstraling en gedrag niet voor homo zou aanzien.
 
Ik zag Gordon toevallig vanavond op Talpa, samen met Gerard Joling. Ze moesten 3 dagen op een varkensboerderij doorbrengen, maar de tweede dag kon hij 'er niet meer tegen'. :rolleyes: Hij was teveel luxe gewend vertelde hij. Wat een zielige stakker die gast, voelt zichte goed om op een boerderij rond te lopen terwijl hij vroeger zelf marktkoopman was. :rolleyes: Hij zat trouwens ook de vrouw des huizes haar kookkunsten de grond in te boren tijdens het avondeten. Af en toe moet ik best om m lachen maar het is een enorme eikel ja.
 
boogie zei:
ik ben bereid om beroemd te worden enkel en alleen om in het programma van Gordon die vieze heikneuter een kopstoot van jewelste (van onmenselijke proporties) te geven....

zal em leren!

Sla hem een blauw oog en stop een fietspomp in zijn darmkanaal. Ga bij de eerste de beste nieuwe uitzending met een zak popcorn en wat maten op de bank zitten en vertel iedereen van te voren dat jij dat gaat doen. Voldoening is geheel aan uwe zijde.
Althans, dat had ik wel toen Barend 'ik kan mijn tenen niet meer zien' van Dorp weer zij dat mijn motorclubje crimineel is en hij de volgende uitzending van zijn neo-aristocratische buttprogramma schijterig zat te doen.
 
'Mijn motorclubje'? Huckie, je bent toch geen prospect of lid van de Angels? Trouwens wel een mooi idee voor een programma met Gordon, langs bij de Angels. Jan Lenferink kreeg ook een paar beuken toen hij daar was.
 
EricR zei:
'Mijn motorclubje'? Huckie, je bent toch geen prospect of lid van de Angels? Trouwens wel een mooi idee voor een programma met Gordon, langs bij de Angels. Jan Lenferink kreeg ook een paar beuken toen hij daar was.

Juh idd kan hij mooi stomme grappen maken. Het zou me niets verbazen als hij zelf motor rijd, zo'n hippe sporty kawasaki bijvoorbeeld. Ik zie hem al zitten "hey hey zegge ik heb jeuk aan mijn anusje, jij hebt toch geen luizen in je baard he hhihihi bwroehahah?"

Dan zal hij het leren :thumbup:
 
O ja, ook even een duitje in het zakje doen: voorts ben ik van mening dat Gordon's leven op brute en onacceptabel diabolieke manier moet worden beeindigd.
 
huckfinn zei:
O ja, ook even een duitje in het zakje doen: voorts ben ik van mening dat Gordon's leven op brute en onacceptabel diabolieke manier moet worden beeindigd.

Je bent gewoon jaloers op zijn 10 jaar jongere batty boy.
 
Nee Zelda, ik ben niet jaloers op jou.
 
Back
Naar boven