XXL Nutrition

Gordon (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MightyDuck

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 dec 2003
Berichten
6.013
Waardering
3
Ik heb toch zó'n ont-zét-ten-de schurfthekel aan die vent. Werkelijk hij lijkt tegenwoordig op alle zenders je vol te spammen ik vind dit de vreselijkste pisflikker die ik ooit heb gezien. Dat programma op Talpa met die Jolingnicht stoort me mateloos en ik hoor net dat hij vanavond 5 tegen 5 gaat presenteren. Dat programma dat 12 jaar geleden leuk was met Peter Jan Rens word verkracht door die kwal.

Zelfs in de kránt staat hier dat hij akelig is. Een beetje werken op een boerderij "goh zelfs het éten stinkt hier naar stront" zegt hij dan tegen de gastvrouw. Die stront van z'n vriend waar hij z'n flenter in steekt ruikt zeker naar rozen :mad:

Ik heb een vriendin beloofd dat ik vanavond naar 5 tegen 5 ga kijken omdat zij Gordon práchtig vind. (gek genoeg is het ook de enige persoon die ik ken die dat vind) Ik weet zeker dat ik me na 5 minuten al kapot erger om dat domme gegiechel van die vent, dat overdreven gegiebel de hele tijd om allerlei nutteloze dingen of om zichzelf. Ik ga maar eens turven hoe vaak hij relnichterig doet. "Hihihihi ik ben Gordûhn hihihihi" :shoot:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo, dat was dat. Wie haat hem ook? :D
 
Walgelijk stuk vreten inderdaad
catagorie:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Wh00t veel erger man die Verlinde giebelt tenminste niet zo stom. En heeft niet zo'n akelige wijvenbek met bijpassende dikke vetrollen.
 
Goed topic. :thumbup:

Gorden moet dood ja. Het liefst vandaag nog.
 
Gordon roeleert :cool:
 
wie ik nog walgelijker en nog overdrevender vind is die gerard joling
 
floris2 zei:
wie ik nog walgelijker en nog overdrevender vind is die gerard joling

Waarom die doet toch niks aparts ???
 
Idd! Ik vind hem ook zooooo irritant!

Hoewel hij zo nu en dan nog wel een leuke grap maakt trouwens.

Andere mensen waar ik me dood aan erger:

-Jack Spijkerman
-Barend en van Dorp
-Martijn Krabbé
-Gaston Starreveld(van die Postcode loterij filmpjes)
-Ivo Niehe

en nog een paar waar ik nu ff niet op kan komen
 
Ik kan wel behoorlijk lachen om die gast :cool:

Dat programma met joling op talpa lig ik in een deuk :D
 
Zelda zei:
Idd! Ik vind hem ook zooooo irritant!

Hoewel hij zo nu en dan nog wel een leuke grap maakt trouwens.

Andere mensen waar ik me dood aan erger:

-Jack Spijkerman
-Barend en van Dorp
-Martijn Krabbé
-Gaston Starreveld(van die Postcode loterij filmpjes)
-Ivo Niehe

en nog een paar waar ik nu ff niet op kan komen

Het schijnt dat die Spijkermalloot tegenwoordig tegen de 10 miljoen aan jaarinkomen aan zit. Iig is hij niet nichterig dat moest er nog bijkomen :D

Op Barend en van Dorp ben ik afgeknapt sinds dat optreden van Hazes in villa BvD met het EK waar ze die arme Hazes wat voor schut zetten, die man was toen al ziek.

Wat me trouwens ook erg stoorde was verleden week bij het voetbal tegen Duitsland, in de rust volgens mij zat van Gaal daar, nog voor de reclame geloof ik. Die gare presentator begon een of andere popi quasi hippe zin en stopte halverwege, van Gaal moest het toen afmaken. Je zag duidelijk dat hij dat achterlijk vond en zich erg geneerde om zo'n dom zinnetje te moeten zeggen. Wat was dat ook weer :scratch:
 
ik ga gordon ophangen aan de martinitoren!

Ik vind het trouwens wel zo'n anus die, als je zn kop er af schiet, toch nog grappen blijft maken daarna. En je blijft em maar schoppen en slaan, maar dat varken wil zn bek maar niet houden!
 
Wat een eikel idd, kan me er ook aan ergeren.
 
ik vind Albert Verlinde echt de ergste mongool van allemaal,
helemaal toen ik hoorde dat hij Jensen geen humor vond hebben.

Jensen is ****ing wreed ! :cool:
 
Barend en van Dorp vind ik vaak nog wel leuk omdat ze altijd de beste gasten kunnen krijgen. Wat mij echter meer en meer irriteert is dat ze de gasten nooit uit laten spreken, kijk bij Rachel Hazes mag dat, maar als het ene deel van dat bejaarde clownsduo een politicus eindelijk zover heeft dat die daadwerkelijk een antwoord gaat geven op een simpele vraag, tettert de wederhelft van die gemummificeerde tweekoppige 65+ draak er wel weer doorheen. Jan Mulder vind ik wel ok, tis een karikatuur, maar hij zegt vaak wel zinnige dingen.

Vooral als je wat vaker NOVA kijkt, of interviewprogramma's à la Zomergasten, dan wordt je echt helemaal GEK van Barend en Van Dorp. En dan begint het dus eindelijk interessant te worden; komt óf een belachelijke k*tband het toneeltje op, óf we moeten weer, jaja beste vriend Frits, naar de RECLAMEEEEEEEEEE!!!!

Over reclame gesproken: kan iemand John de Mol kapotschieten? In eerste instantie dacht ik; wat kan mij het nou schelen dat het voetbal bij Studio Sport weggaat. Maar nu verlang ik reeds naar Tom Egberts en zelfs naar die irritante speknek van een Jack van Gelder. Want na elke wedstrijd komt er reclame, en een uur gelul, en je moet tot het einde wachten voordat je eens een grote club ziet spelen. Wat een verneukeratieve k*tzooi.

En bij livewedstrijden op sbs6 in de rust? Die pindarots gaat mij een woordspel voor zitten schotelen ---> flikker jij maar even heel snel op slijmerig addergebroed, met je ontbrekende smegma letters!

Frustraties alom dus.
 
boogie zei:
Barend en van Dorp vind ik vaak nog wel leuk omdat ze altijd de beste gasten kunnen krijgen. Wat mij echter meer en meer irriteert is dat ze de gasten nooit uit laten spreken, kijk bij Rachel Hazes mag dat, maar als het ene deel van dat bejaarde clownsduo een politicus eindelijk zover heeft dat die daadwerkelijk een antwoord gaat geven op een simpele vraag, tettert de wederhelft van die gemummificeerde tweekoppige 65+ draak er wel weer doorheen. Jan Mulder vind ik wel ok, tis een karikatuur, maar hij zegt vaak wel zinnige dingen.

Vooral als je wat vaker NOVA kijkt, of interviewprogramma's à la Zomergasten, dan wordt je echt helemaal GEK van Barend en Van Dorp. En dan begint het dus eindelijk interessant te worden; komt óf een belachelijke k*tband het toneeltje op, óf we moeten weer, jaja beste vriend Frits, naar de RECLAMEEEEEEEEEE!!!!

Over reclame gesproken: kan iemand John de Mol kapotschieten? In eerste instantie dacht ik; wat kan mij het nou schelen dat het voetbal bij Studio Sport weggaat. Maar nu verlang ik reeds naar Tom Egberts en zelfs naar die irritante speknek van een Jack van Gelder. Want na elke wedstrijd komt er reclame, en een uur gelul, en je moet tot het einde wachten voordat je eens een grote club ziet spelen. Wat een verneukeratieve k*tzooi.

En bij livewedstrijden op sbs6 in de rust? Die pindarots gaat mij een woordspel voor zitten schotelen ---> flikker jij maar even heel snel op slijmerig addergebroed, met je ontbrekende letters!

Frustraties alom dus.
110% mee eens man.
 
LangeMan zei:
ik vind Albert Verlinde echt de ergste mongool van allemaal,
helemaal toen ik hoorde dat hij Jensen geen humor vond hebben.

Jensen is ****ing wreed ! :cool:

Jensen loopt Albert de hele tijd in de zeik te nemen, vandaar dat ie Jensen niet meer zo aardig vindt. Kwalbert Verlinken noemt ie hem geloof ik ofzo. :D

Die Jensen vind ik trouwens een geval apart, de ene keer is ie vet grappig maar soms kan ik me ook zwaar aan m ergeren.

Wie kent trouwens die items op Yorin FM in zijn programma, met René Froger, Paul van Vliet en nog zo een paar, echt grappig vind ik die!
 
Jensen is uitschot.
Soms heeft hij wel iets grappigs, maar echt indrukwekkend vind ik het niet; hij jat wat plaatjes van internet, herhaalt zn grappen telkens in een andere context, en 'leent' wat rubrieken van Dit was het nieuws en Kopspijkers.

Maar voilá 't zal vast en zeker geinig amusement zijn voor het ordinaire gepeupel van de onderklasse, terwijl Truus en Agneta ('Agneet') de BBQ aanzet en de bieflappen er op pleurt zitten Rinus en John ('Sjon') onder het genot van een pilsje te schaterlachen om Jenssen die die schapennkende alogtoonse Alie Bee mooi in de zeik neemt en die kale rooie Haagse zakkenvuller Jan Mareinissuh een spreekwoordelijke veeg uit de pan geeft. Ondertussen vermaakt de dochter van Truus en Rinus zich met een lul van 'een of andere Turk Youssouf' in de mond op haar kamertje boven.

Sprak de arrogante rooie vanuit zn ivoren toren...
 
boogie zei:
Barend en van Dorp vind ik vaak nog wel leuk omdat ze altijd de beste gasten kunnen krijgen. Wat mij echter meer en meer irriteert is dat ze de gasten nooit uit laten spreken, kijk bij Rachel Hazes mag dat, maar als het ene deel van dat bejaarde clownsduo een politicus eindelijk zover heeft dat die daadwerkelijk een antwoord gaat geven op een simpele vraag, tettert de wederhelft van die gemummificeerde tweekoppige 65+ draak er wel weer doorheen. Jan Mulder vind ik wel ok, tis een karikatuur, maar hij zegt vaak wel zinnige dingen.

Vooral als je wat vaker NOVA kijkt, of interviewprogramma's à la Zomergasten, dan wordt je echt helemaal GEK van Barend en Van Dorp. En dan begint het dus eindelijk interessant te worden; komt óf een belachelijke k*tband het toneeltje op, óf we moeten weer, jaja beste vriend Frits, naar de RECLAMEEEEEEEEEE!!!!

Over reclame gesproken: kan iemand John de Mol kapotschieten? In eerste instantie dacht ik; wat kan mij het nou schelen dat het voetbal bij Studio Sport weggaat. Maar nu verlang ik reeds naar Tom Egberts en zelfs naar die irritante speknek van een Jack van Gelder. Want na elke wedstrijd komt er reclame, en een uur gelul, en je moet tot het einde wachten voordat je eens een grote club ziet spelen. Wat een verneukeratieve k*tzooi.

En bij livewedstrijden op sbs6 in de rust? Die pindarots gaat mij een woordspel voor zitten schotelen ---> flikker jij maar even heel snel op slijmerig addergebroed, met je ontbrekende smegma letters!

Frustraties alom dus.

Rustig Boegie, denk om je bloeddruk kerel. :)
 
boogie zei:
Barend en van Dorp vind ik vaak nog wel leuk omdat ze altijd de beste gasten kunnen krijgen. Wat mij echter meer en meer irriteert is dat ze de gasten nooit uit laten spreken, kijk bij Rachel Hazes mag dat, maar als het ene deel van dat bejaarde clownsduo een politicus eindelijk zover heeft dat die daadwerkelijk een antwoord gaat geven op een simpele vraag, tettert de wederhelft van die gemummificeerde tweekoppige 65+ draak er wel weer doorheen. Jan Mulder vind ik wel ok, tis een karikatuur, maar hij zegt vaak wel zinnige dingen.

Vooral als je wat vaker NOVA kijkt, of interviewprogramma's à la Zomergasten, dan wordt je echt helemaal GEK van Barend en Van Dorp. En dan begint het dus eindelijk interessant te worden; komt óf een belachelijke k*tband het toneeltje op, óf we moeten weer, jaja beste vriend Frits, naar de RECLAMEEEEEEEEEE!!!!

Over reclame gesproken: kan iemand John de Mol kapotschieten? In eerste instantie dacht ik; wat kan mij het nou schelen dat het voetbal bij Studio Sport weggaat. Maar nu verlang ik reeds naar Tom Egberts en zelfs naar die irritante speknek van een Jack van Gelder. Want na elke wedstrijd komt er reclame, en een uur gelul, en je moet tot het einde wachten voordat je eens een grote club ziet spelen. Wat een verneukeratieve k*tzooi.

En bij livewedstrijden op sbs6 in de rust? Die pindarots gaat mij een woordspel voor zitten schotelen ---> flikker jij maar even heel snel op slijmerig addergebroed, met je ontbrekende smegma letters!

Frustraties alom dus.


Boogie dit is weer eens een ouderwetse wereldpost. Helemaal mee eens. Volgens mij was het met van Gaal zo dat die presentator zei "want wij..." --> van Gaal met schaamrood op de kaken "eh.. worden wereldkampioen". :rolleyes:

Ik krijg de laatste tijd steeds meer het idee dat die de Mol een erg geld en machtsbelust ventje is dat niets liever wil dan de macht over de hele Europese media als het even kan. Zo'n snuiter die nooit genoeg geld heeft, veel programma's zijn gewoon crap waaraan je kunt zien dat het gemaakt is om kijkcijfers te trekken bij de grijze massa. Het begon allemaal met Big Brother, dat ik eerlijk gezegd in de eerste serie zelf nog wel leuk vond ook.

Wil ik niet zeggen dat we massaal naar de EO moeten gaan kijken maar voetbal bijv had gewoon bij de NOS moeten blijven met Smeets en van Gelder idd. Het commentaar van van Gelder daar kan niemand aan tippen. Laat staan z'n semi hartinfarct bij die Bergkamp goal destijds :cool:

Stond ook nog in de krant idd, jaja ik heb de krant gelezen. Dat voetbal tegenwoordig op allerlei zenders is. Eredivisie op Talpa, het WK straks ook? Thuis interlands op SBS, uit-interlands zijn nooit zeker. Eerste divisie voetbal ook op SBS ergens laat op de avond enz.

Opvallend ook die Talpa figuren de kopstukken zijn netjes verdeeld in 4 totaal verschillende typetjes, zo'n perfecte commerciele voor iedereen wat formule. De stoere geile boy die Winston Gerstenkorrel, ofzo. Lekker wijfje Froukje, die Angela Groothuizen als intelligente dame en dan die akelige Gordon als rellerige faggot.
 
boogie zei:
Jensen is uitschot.
Soms heeft hij wel iets grappigs, maar echt indrukwekkend vind ik het niet; hij jat wat plaatjes van internet, herhaalt zn grappen telkens in een andere context, en 'leent' wat rubrieken van Dit was het nieuws en Kopspijkers.
Maar voilá 't zal vast en zeker geinig amusement zijn voor het ordinaire gepeupel van de onderklasse, terwijl Truus en Agneta ('Agneet') de BBQ aanzet en de bieflappen er op pleurt zitten Rinus en John ('Sjon') onder het genot van een pilsje te schaterlachen om Jenssen die die schapennkende alogtoonse Alie Bee mooi in de zeik neemt en die kale rooie Haagse zakkenvuller Jan Mareinissuh een spreekwoordelijke veeg uit de pan geeft. Ondertussen vermaakt de dochter van Truus en Rinus zich met een lul van 'een of andere Turk Youssouf' in de mond op haar kamertje boven.

Sprak de arrogante rooie vanuit zn ivoren toren...

Ik kan mij uitstekend vermaken met platte lompe ongecompliceerde humor. Vooral de imitaties van Paul van Vliet vind ik momenteel erg grappig, die grappen zijn zo gruwelijk slecht dat ze juist weer grappig zijn.
 
Back
Naar boven