Fitness Seller

Gordon (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gordon vind ik echt een prachtkerel. Kan echt in een deuk liggen om die vent. Hij is vies en nichterig ja, maar maakt af en toe opmerkingen.... aiaiai!

Albert Verlinde is echt een kopjesgever.. gadverdegadverredammme!!!!
 
KaLe zei:
Gordon vind ik echt een prachtkerel. Kan echt in een deuk liggen om die vent. Hij is vies en nichterig ja, maar maakt af en toe opmerkingen.... aiaiai!

Albert Verlinde is echt een kopjesgever.. gadverdegadverredammme!!!!

WORD!
 
RobertHosper zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en deze oestrogeenspons dan?:D


oestrogeenspons :roflol: Hoe kom je erop :D
 
Jamai was in mijn hoofd al dood, doe hem dus niet weer herleven
 
Langeman, ik deel je leed. Ik dacht ook al dat die gast zichzelf in een verrot motel in de met spinnenweb doorzeefde klerenkast had opgehangen. Jammer - hij leeft nog.

maar ontopic: welke sukkel kijkt er nou tv?
 
Wees blij dat die knakker op Talpa voorbij komt, echt een zender die je iedere dag voorbij kan zappen. Beter nog, niet instellen op je TV. Talpa de flop van het jaar.
 
EricR zei:
Wees blij dat die knakker op Talpa voorbij komt, echt een zender die je iedere dag voorbij kan zappen. Beter nog, niet instellen op je TV. Talpa de flop van het jaar.
dat was ook wel te verwachten!

talpa is tv van 20 jaar geleden! en zo denken de oude te herleven! helaas!

talpa maakte tebruik van de negatiefe reclame over hun naam en dan zelf flink veel promotie maken positief!

wie had het er op een gegeven moment niet over!
en dat was een slimme makering zet maar voor de rest ! heb op dit moment nog niet 1 keer talpa gekeken
 
Ze hebben dan ook een line-up die waardeloos is. Beau de korpsbal die op RTL Boulevard na allemaal flops op zijn naam heeft staan, een paar soapsnolletjes die programma's mogen presenteren, Bridget Maasland de omhoog gevallen VJ, Spijkerman die al meer dan een jaar geen grappig programma heeft gemaakt. Net zo'n treurige zender als RTL4 waar Ron Brandstichter en Carlo Boszhard een zekere wegzapper zijn.
 
Talpa verdoet studio sport zo extreem :(
 
Momenteel bekijken: 9 (9 leden en 0 gasten) actieve gebruikers dit onderwerp

Big'r, delguy, D., EricR, Kale, LangeMan, pat21, Zelda, ZeroSignal

Niet slecht voor zo'n draadje.



Ontopic. Vind de combinatie van Gordon met Gerard J. Juist weer erg cool. Hun humor is best aardig, maar de manier waarop ze er zelf iedere keer weer helemaal om in een deuk liggen maakt het erg lachen.
Juist dat overdreven nichterige is kewl.
 
kijk die Ron de Buffster is uit het juiste hout gesneden!

Anyway, weet je wat mij ook zo extreem doet walgen?
Die k*tkop van Froukje de Bot, ook wel Botkop genaamd. Wie vind haar nou een lekker wijf? Ik snap het niet hoor, ze schijnt ook nog een redelijke opleiding genoten te hebben, maar godallemachtig er komt alleen maar een zondvloed van schijt uit haar mond. Wie heeft dat kind vertelt dat ze ook maar iets toevoegt? Kijk ik ben ook geen tvmannetje, maar pretendeer dat dan ook niet te zijn. Alhoewel ik er van overtuigd ben dat ik een betere interviewer zou zijn dat die Botkop.
 
Buffster zei:
Talpa verdoet studio sport zo extreem :(

heb het nog niet gezien ga morgen om 7 uur kijken
 
boogie zei:
kijk die Ron de Buffster is uit het juiste hout gesneden!

Anyway, weet je wat mij ook zo extreem doet walgen?
Die k*tkop van Froukje de Bot, ook wel Botkop genaamd. Wie vind haar nou een lekker wijf?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nou lelijk is ze zeker niet :eek:
 
Die Froukje de Bot is geloof ik zelfs een keer tot meest sexy vrouw ofzo gekozen, onbegrijpelijk, verder heb ik weinig tegen haar. Ik moet ook niet te naar gaan doen want ze is de dochter van een vriendin van m'n moeder.
 
ai! we hebben een lid die zoon is van de moeder wellke vriendins dochter weer bekend is!
 
kan ze niet even lid worden, kan ik mevrouw even de waarheid vertellen, even dr lekker inwrijven :D
 
huckfinn zei:
Langeman, ik deel je leed. Ik dacht ook al dat die gast zichzelf in een verrot motel in de met spinnenweb doorzeefde klerenkast had opgehangen. Jammer - hij leeft nog.

maar ontopic: welke sukkel kijkt er nou tv?

:roflol: Bwhahaha Jamai ja christus dat vind ik ook een áfschuwelijk mannetje. En die homo's maar zeiken wat ik toch tegen ze heb. het zijn altijd van die typetjes. Overigens hebben we Big Brother ook nog, binnenkort terug op jawel Talpa!

Eigenlijk zouden alle vriendenclubs die voetbal kijken zich gewoon samen moeten roeren, met een man of 6 bij 1 thuis zitten en dan naar voetbal kijken op Talpa en zo elke week bij een ander. Dan staat er steeds maar 1 tv aan ipv 6 en dat scheelt enorm in de kijkcijfers. Dan denkt die Mollemans dat Studio Sport niet scoort en verkoopt het terug aan de NOS.

@ KaLe weet je wat het punt is met Gordon. Ik merk z'n grappies nooit op want ik erger me teveel aan z'n gedrag, om de paar minuten giert die mongool het uit alsof hij er bij in z'n broek gaat zeiken, en waarom dat is me een groot raadsel, hij vind zichzelf práchtig.

Bovendien krijg ik met die maniertjes van hem telkens ongewild het vreselijke beeld van Gordon met z'n dikke witte flubberbillen omhoog in bedje wachtend op zn vrind. Reken maar dat hij het vrouwtje is.

*****zegt:
programma met Gordon is er al op
***** zegt:
en hij heeft al 3 keer om zichzelf in een deuk gelegen :p
duck zegt:
zie je dat bedoel ik nou, alleen simpelen lachen constant om zichzelf
duck zegt:
hij is alleen leuk als hij in een live uitzending een hartaanval zou krijgen oid
 
ik ben bereid om beroemd te worden enkel en alleen om in het programma van Gordon die vieze heikneuter een kopstoot van jewelste (van onmenselijke proporties) te geven....

zal em leren!
 
Back
Naar boven