1. Ontzet Notitie

Gorilla Sports geen bericht

Topic in 'Trainingsmateriaal' gestart door Bert van Dijk, 11 okt 2018.

Fitness Seller Fortex

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Fitness Seller

Fitness Seller Official Sponsor Sponsor +10 jaar member

Leuk Bevonden:
    841
    Levensgevaarlijk! Zeker als dat al bij 90 kg gebeurt!

Mocht je nog op zoek zijn naar degelijk materiaal (met Europese certificering) dan zijn onze bankjes van MegaTec en Barbarian Line wellicht interessant voor je.

Succes met je home gym!

2. Starx6673

Starx6673 Huge Freak

Leuk Bevonden:
    6.193
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m80
    Massa:
    93kg
    Inderdaad, ik betaal liever wat meer voor kwaliteit. Uiteindelijk ben je een stuk goedkoper uit, omdat goed spul jaren en jaren meegaat.

Fitness Seller vindt dit leuk.
  3. darude0306

darude0306 Freaky Bodybuilder +10 jaar member Karmaslet Winner Of The Internet

Leuk Bevonden:
    6.077
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m93
    Massa:
    95kg
    Vetpercentage:
    > 50%
    Vervelend dat het zo moet lopen...dat allereerst.

Dit ligt uiteraard maar net aan je doelen en prioriteiten. Ik heb een latpulley (en halterset) gekocht en daar hang ik met gemak 70kg of 80kg aan (halterset is 100kg). Wiebelt een beetje, maar geeft zeker geen tekenen van omvallen of instorten. Het is natuurlijk niet dezelfde kwaliteit als Fitness Seller, maar daar zit 'm ook het verschil in prijs. Voor meer kwaliteit, betaal je ook meer. Wat zijn je prioriteiten?

Overigens in communicatie met Gorilla nog geen problemen ondervonden, maar ik heb dan ook geen retourzaken met ze gehad.

Succes in ieder geval!

Banshee vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie