MuscleMeat

Gorilla Sports Gewichtsvest 30 kg

Bezoekers in dit topic

Omdat ze me liever 30 kg zwaarder ziet heb ik van mn vriendin dit vest gekregen. Weet je goeie oefeningen hiermee? Wil je ze met me delen? Wat moet ik er absoluut niet mee doen?

Als ik m beter ken zal ik deze review uitbreiden.
gewichtsvest-30-kg-100742203.jpg

gewichtsvest-30-kg-100742204.jpg

gewichtsvest-30-kg-100742202.jpg
gewichtsvest-30-kg-100640550.jpg
gewichtsvest-30-kg-100640549.jpg
 
Opdrukken, optrekken, kniebuigen, lopen…
 
Dit, want Murph, just do Murph!

Murph gaat officieel met 25 punds, dat is ongeveer 9 kilo

Lunges, burpees kan ook.
Hahaha Murph lukt de gemiddelde nog niet zonder weight vest joh.
Wat is dat ook alweer? 100 pull-ups, 200 push-ups en 300 squats?
Je mag de pull-ups wel spartelend doen daar, dus dat scheelt wel enorm.

Maar met een gewichtsvest zou ik:
Pull-ups, dips, push-ups, grip trainen door gewoon te gaan hangen met dat ding en wandelen.
 
Hahaha Murph lukt de gemiddelde nog niet zonder weight vest joh.
Dan heb je toch iets moois om naartoe te werken.
Wat is dat ook alweer? 100 pull-ups, 200 push-ups en 300 squats?
Daarvoor en erna nog wel ff 1 mijl hardlopen. De oefeningen mag je meestal partitioneren zoals je wilt.
Je mag de pull-ups wel spartelend doen daar, dus dat scheelt wel enorm.
Vaak kipping of butterfly idd, maar dat weiger ik en/of kan ik niet. Volgens mij ben ik met gewone chin ups tot minstens de helft gekomen.
 
De lokale rabo bank binnenlopen met dat vest en een bivakmuts op schijnt ook een intense manier van cardio te zien.
 
Yoo bedankt voor deze reacties! Oja MURPH! Zonder vest Lukt die me wel. Maar met 9 kg en kleren ben ik al gauw 105 kg in totaal.
Dan heb je toch iets moois om naartoe te werken.

Daarvoor en erna nog wel ff 1 mijl hardlopen. De oefeningen mag je meestal partitioneren zoals je wilt.

Vaak kipping of butterfly idd, maar dat weiger ik en/of kan ik niet. Volgens mij ben ik met gewone chin ups tot minstens de helft gekomen.
Ja... nee wel met stricte pull ups. Spartelend lukt +9 kg misschien nog wel. Is die mijl rennen ook met vest?
 
Yoo bedankt voor deze reacties! Oja MURPH! Zonder vest Lukt die me wel. Maar met 9 kg en kleren ben ik al gauw 105 kg in totaal.
Dat vest zag er redelijk schaalbaar uit, leuk om aan te werken.
Ja... nee wel met stricte pull ups. Spartelend lukt +9 kg misschien nog wel. Is die mijl rennen ook met vest?
Officieel wel, maar je kan het natuurlijk zo makkelijk, moeilijk en gevarieerd maken als je zelf wil.

Rennen zonder vest of andere cardio.
De pull ups vervangen door chin ups of inverted rows.
Ipv airsquats kan je ook lunges of splitsquats doen.
Op de een of andere manier een mighty murph doen waar je de oefeningen niet opdeelt en tussen de oefeningen ook nog rent, of in grote blokken werkt.

Het begint wel te jeuken bij me, binnenkort ook maar weer eens aan beginnen.
 
Laatst bewerkt:
De lokale rabo bank binnenlopen met dat vest en een bivakmuts op schijnt ook een intense manier van cardio te zien.
Dat is een goede rede om te rennen inderdaad.
Dat vest zag er redelijk schaalbaar uit, leuk om aan te werken.

Officieel wel, maar je kan het natuurlijk zo makkelijk, moeilijk en gevarieerd maken als je zelf wil.

Rennen zonder vest of andere cardio.
De pull ups vervangen door chin ups of inverted rows.
Ipv airsquats kan je ook lunges of splitsquats doen.
Op de een of andere manier een mighty murph doen waar je de oefeningen niet opdeelt of in grote blokken werkt.

Het begint wel te jeuken bij me, binnenkort ook maar weer eens aan beginnen.
Ja tof! Ik ga m sowieso doen. Alleen pull ups +9 kg gaat niet lukken denk ik. Of ik moet er 33 x 3 doen. Heel mischien lukt dat. Squats en push ups bewaren als rust momenten..

Ja vet. Misschien een leuke zomer challenge voor dit forum.
 
Of ik moet er 33 x 3 doen. Heel mischien lukt dat. Squats en push ups bewaren als rust momenten..
Het is 1mijl rennen daarna 100 pullups zodra je die allemaal gedaan hebt ga je door naar de push-ups, die doe je allemaal en dan pas de Squats. Dat maakt hem zo'n hel. Ohhja, niet vergeten daarna nog even 1 mijl rennen.
 
Het is 1mijl rennen daarna 100 pullups zodra je die allemaal gedaan hebt ga je door naar de push-ups, die doe je allemaal en dan pas de Squats. Dat maakt hem zo'n hel. Ohhja, niet vergeten daarna nog even 1 mijl rennen.
NEIN!! Nee! Ik dacht dat je sets mocht maken. Hier, wetenschapperlijk bewijs:
...iets moois ... 1 mijl hardlopen. De oefeningen mag je meestal partitioneren zoals je wilt.

Vaak kipping of butterfly idd, maar dat weiger ik ...
 
NEIN!! Nee! Ik dacht dat je sets mocht maken. Hier, wetenschapperlijk bewijs:
Jawel. Het hoeft geen straight set te zijn. Maar vanuit CrossFit bezien maak je eerst het onderdeel af voordat je naar het volgende onderdeel gaat. Heb hem ooit Body Weight gedaan en dat element maakt hem een totale hel.

 
Jawel. Het hoeft geen straight set te zijn. Maar vanuit CrossFit bezien maak je eerst het onderdeel af voordat je naar het volgende onderdeel gaat. Heb hem ooit Body Weight gedaan en dat element maakt hem een totale hel.

Volgens mij is het als volgt:
Murph Rx = gepartitioneerd, 20# vest, kipping pull ups
"Murph"

For time:
1 mile Run
100 Pull-ups
200 Push-ups
300 Squats
1 mile Run

In memory of Navy Lieutenant Michael Murphy, 29, of Patchogue, N.Y., who was killed in Afghanistan June 28th, 2005.

This workout was one of Mike's favorites and he'd named it "Body Armor". From here on it will be referred to as "Murph" in honor of the focused warrior and great American who wanted nothing more in life than to serve this great country and the beautiful people who make it what it is.

Partition the pull-ups, push-ups, and squats as needed. Start and finish with a mile run. If you've got a twenty pound vest or body armor, wear it.

Murph Games Style = alle reps per oefening oefening.

Mighty Murph = alle reps per oefening en tussen de oefeningen ook nog een mijl.

Mocht het anders zijn dan hoor ik dat graag, het verandert waarschijnlijk niet zoveel aan mijn eigen doelen.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is het als volgt:
Murph Rx = gepartitioneerd, 20# vest, kipping pull ups


Murph Games Style = alle reps per oefening oefening.

Mighty Murph = alle reps per oefening en tussen de oefeningen ook nog een mijl.

Mocht het anders zijn dan hoor ik dat graag, het verandert waarschijnlijk niet zoveel aan mijn eigen doelen.
Duidelijk!
 
NIET KOPEN!!

Het was me niet eens opgevallen, maar gisteren voor de 2e keer gebruikt. Met 10 kg erin hardlopen. De vorige keer 6 sets squats met 20 kg. Hij heeft het helemaal begeven onder zijn eigen gewicht.
20220826_091529.jpg

20220826_091523.jpg

20220826_091544.jpg

20220826_091517.jpg
20220826_091515.jpg
 

Bijlagen

  • 20220826_091539.jpg
    20220826_091539.jpg
    129,4 KB · Weergaven: 59
Gewoon garantie. Vest in niet conform aan wat je ervan mag verwachten.
 
Bedankt voor de review. Wil ok een vest halen. Maar deze valt af.
 
Back
Naar boven