AndroidHealthClinic

Gorilla Sports (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rubenasher

Cool Novice
Lid geworden
17 apr 2011
Berichten
226
Waardering
2
Lengte
1m81
Massa
96kg
Vetpercentage
19%
Hallo,

Ik vroeg me af of mensen goeie ervaringen hebben met Gorilla Sports.
Is het een goed idee om vanaf nu al m'n equipment daar te halen?

Alvast bedankt.
 
Is te zien voor wat maar investeren in deftig materiaal kost geld maar uit ervaring is het altijd te moeite.
 
ik heb daar eerst wel eens wat bestelt maar de max. gewichten die aangegeven staat wordt soms wel hoog aan gehouden. De schijven die ik toen had van hun 30mm gripper waren gewoon goed.
Zelf zou ik nu voor of 2de hands of even door sparen voor nieuw
 
riemen zou ik er niet halen zien er nog al pleps uit (die ik gezien heb dan)
 
Zoals hahmann zegt zou ik als ik jou was naar tweedehands " professioneler" spul gaan kijken. Heb je namelijk een grotere restwaarde. En als je daar wat gaat kopen zoals niet de kunststof schijven kopen.

Maar dit is mijn mening je moet zelf maar even kijken.
 
helemaal mee eens die kunststof schijven heb ik ook gehad maar dat vond ik echt rommel snel overgestapt naar ijzer
 
Ik heb ketkettlebells bij Gorillasport gehaald. Een 24kg competition en een 16 kg competition (de stalen varianten).

Over de kwaliteit en afwerking van de 24kg ben ik heel erg tevreden (afwerking is erg netjes, handvat is goed gepolijst, coating is prima op orde). De 16kg heb ik in eerste instantie moeten retourneren ivm ruwe/rafelige afwerking op het handvat, nummer twee is beter maar valt qua afwerking nog een beetje tegen in vergelijking met de 24kg (coating beschadigd veel te snel). Service was overigens wel prima.

Al met al ben ik dus tevreden al is de kwaliteit van de afwerking dus in dit geval wat wisselend, maarja wel een scherpe prijs.. dus zeker qua coating e.d. kan je ook weer niet alles verwachten.
 
Is te zien voor wat maar investeren in deftig materiaal kost geld maar uit ervaring is het altijd te moeite.

Ik begrijp dus echt geen zak van deze zin.
 
Ik heb positieve ervaringen, koop altijd bij Gorilla Sports of bij Heli. Vroeger ook wel bij Decathlon maar ben daar een beetje vanaf gestapt (stukje groter geworden, begrijpt u wel).
 
Ik heb dit daar toen gekocht:
http://gorillasports.nl/deal/2098/dumbellset-30-kg-kunststof

Op zich is het goed spul, alleen het zat allemaal los in een doos en het was al iets beschadigd daardoor.

Vorige week heb ik er dit gekocht:
http://gorillasports.nl/deal/2149/multifunctionele-fitnessbank

Ziet er prima uit, de verpakking met schroefjes was losgegaan dus de schroefjes zaten wel allemaal los in de doos.

Enige minpuntje vind ik dus de verpakkingsmanier

Hoelang train je al met de kunststof schijven?
Lijkt mij dat dit zo kapot is of valt dat mee?
 
nu een half jaartje, gaat niet snel kapot lijkt me
 
Back
Naar boven