Fitness Seller

Gorilla Sports

Bezoekers in dit topic

Deze set is zo goedkoop omdat het bot gezegd troep is. Plasticschijfjes met beton erin. Als je budget niet al te groot is zou ik zeggen kijk eens op marktplaats voor gebruikt materiaal.
Bijvoorbeeld:
≥ Halter setje - Fitness - Marktplaats.nl
≥ Stangen + dumbells + gewichten - Fitness - Marktplaats.nl
≥ Dumbells 2x15kg Ez stang Curlstang - Fitness - Marktplaats.nl
Voor ca € 1,- pkg kan je wel wat 30mm schijven vinden en een (EZ curl)bar 30mm gebruikt hoeft zo duur ook niet te zijn.

Met gorillasports heb ik verder zeker geen slechte ervaringen, heb er eens een rekje gekocht voor 30mm spul een een "TRX". Niets mis mee.
 
Laatst bewerkt:
Dit zijn plastic gewichten, beter gewoon gietijzer of rubber nemen want die zijn veel dunner en kleiner en betere kwaliteit!

Trouwens wel vreemd dat bij Gorilla Sports altijd ALLE producten zogenaamd in de aanbieding of afgeprijsd zijn. De originele prijzen die erbij staan kloppen ook helemaal niet, dus trap daar niet in. Bij andere winkels kost zo een kunststof setje ook gewoon rond de 50 euro dus die zogenaamde 43 euro korting slaat nergens op :rolleyes:

De beoordelingen op Trustpilot zijn ook bijna alleen maar klachten ([Link niet meer beschikbaar])...

Hmmmm klinkt niet goed!

Heb jij buiten marktplaats nog een goede site met goed betaalbare gewichten?
 
Onze PE halterschijven zijn ook kunststof/plastic, zelfde type als de set van Gorilla Sports dus.

Zoals hierboven al aangegeven zijn kunststof halterschijven niet echt ideaal, behalve voor beginners. Tenzij je echt aan een budget gebonden bent kun je beter investeren in gietijzer of rubberen halterschijven.

Hier vind je al onze 30mm haltersets:
Professionele 30mm haltersets koop je bij Fitness Seller - Fitness Seller
 
Wat is het voordeel van gripper?

P.S. ben budget gebonden en ben geen bodybuilder of kleerkast en wil dat ook niet worden ;)
Dit is ook kunststof/plastic. Er zijn ook gietijzeren of rubberen halterschijven met handgrepen.

De handgrepen maken de halterschijven makkelijker op te tillen en makkelijker vast gehouden als je oefeningen rechtstreeks met de halterschijven wil doen (dus zonder stangen erbij).
 
Even een vraagje m.b.t. het gewicht.....

Is 35 kg voor een Curl Halterset genoeg gewicht voor als je thuis traint? Of is dat echt een te licht gewicht voor je biceps & triceps?
 
Wat voor gewichten gebruik je dan in de sportschool? Of train je nog helemaal niet? 35 kg zal normaal gesproken zeker voldoende zijn als beginner.

Als je echter nog helemaal niets in huis hebt kun je misschien beter met een dumbbell set beginnen! Met dumbbells kun je ook biceps curls uitvoeren maar je hebt dan nog veel meer toepassingen dan met een curlstang...
 
Wat voor gewichten gebruik je dan in de sportschool? Of train je nog helemaal niet? 35 kg zal normaal gesproken zeker voldoende zijn als beginner.

Als je echter nog helemaal niets in huis hebt kun je misschien beter met een dumbbell set beginnen! Met dumbbells kun je ook biceps curls uitvoeren maar je hebt dan nog veel meer toepassingen dan met een curlstang...

Ik heb altijd in de sportschool getraind, maar vanwege tijdsgebrek en geldbesparing heb ik mijn abonnement in de sportschool opgezegd en ben ik thuis gaan trainen. 2/3x per week een uur pushups, pull ups, chin ups en tricep dips.

Nu wil ik graag een curlstang eraan toevoegen om vooral mijn biceps en triceps gerichter te kunnen trainen :)
 
Ik heb een bench en 2 losse squat poten van Gorilla en na 2-3 jaar relatief zwaar gebruik nog steeds helemaal prima. Zeker voor die prijs. Levering wel uit Duitsland dus duurt ietsje langer dan normaal.

Het ligt er geheel aan welk product je koopt. Opzich zou ik geen fancy rubberen schijven hoeven te hebben voor enkel curls. Maar mocht je ambitie hebben om je homegym later uit te breiden zou ik zeker voor iets als gietijzer of rubber gaan.
 
Ik heb ooit eens een paar schijven van 10kg gekocht voor 30mm. Die van plastic met beton.
Deze passen niet eens op de halters..
 
Back
Naar boven