XXL Nutrition

Breaking News Gorilla Wear goodiebag giveaway t.w.v. 100euro+ (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik nomineer Starter20, regerend Nederlands kampioen Powerliften in -83 en flink gevoed door MuscleMeat.
 
Ik nomineer mezelf. Omdat ik na jaren training nog steeds vadsig en slap ben. Met gorilla wear kom ik tenminste nog een beetje stoer over:cool:
 
Tijd is om :) ga met 2 collega's alles even doorlezen. Denk dat we rond 20:30 de winnaar posten!
 
Ik feliciteer Sanca alvast. :cheer::bow2:
 
En de winnaar is...

nyh9jc.png


Met twee collega's hier @ Muscle Meat hebben wij gekeken naar de beste 5 reacties, omdat we niet overeen kwamen met 1 winnaar. De beste en/of leukste 5 reacties (unranked) zijn:

1: RFFNCK Beste Gorrila Wear Fan reactie.
Toen Dennis James eind vorig jaar in NL was heb ik een gesigneerde stringer gekregen, zonde om in te gaan trainen. Zou mooi zijn om er nu een te hebben waar ik wel gewoon in kan trainen!

2: Webby Beste reden
Ik nomineer mezelf, omdat ik al 4 jaar in hetzelfde shirt train en het nu echt niet meer kan. http://postimg.org/image/gu7yewigt/

3: Svenrpb Medeleven
Ik nomineer mezelf. Omdat ik na jaren training nog steeds vadsig en slap ben. Met gorilla wear kom ik tenminste nog een beetje stoer over

4: Marina nomineerd Casper1988 Beste motivatie reactie
Ik nomineer Casper1988. Hij heeft, net als ik, een flink aantal zware jaren gehad met zijn ziekte en is vanuit ondergewicht, mede door trainen, weer opgeklommen naar een gezonder gewicht en is nog steeds aan het vechten.
Ik weet hoe zwaar het kan zijn om te vechten als je lijf niet mee wil werken.

5: Sanca Leukste humor

20% kans om te winnen. Willekeurig getal via Excel geselecteerd 1 t/m 5 :

WINNAAR: Webby Je krijgt van mij een PM voor je adres en maat te geven.
 
Gefeliciteerd Webby. :)
 
Gefeliciteerd !

Was een leuk topic :D
 
Awesome! Nu durf ik me weer in de gym te vertonen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven