Fitness Seller

Verkocht Gorilla Wear nieuw en gedragen & misc. kleding - laatste stuks!

Bezoekers in dit topic

Betaal jij de verzendkosten?
Het is al goedkoop voor nieuw shirt. Wat ik kan doen is brievenpost aan 2,76 aanrekenen en wat extra GW stickers en 2 Coleman supp samples.
 
Goeie joggings T, basic trainingsgear now :thumb:
 
Aandacht super-korting op allerlaatste stuks!!!!

Gorilla Wear Slinky Tee Grey/blue (Large)

Nieuw: €49,90
Zo goed als nieuw, nooit gedragen: €24,90 NU: €19,90

[Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

================================================================

Gorilla Wear Premium shirt zwart (Large)

Nieuw: €89,90
Bijna nieuw, 1 x gedragen: €39,90 NU: €29,90

[Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

================================================================

Gorilla Wear V-neck Sweat Yellow (Large)

Nieuw: €109,90
Bijna nieuw, 2x gedragen: €39,90 NU: €29,90

[Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar]

================================================================

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jan 2012 om 13:23 ----------

Goeie joggings T, basic trainingsgear now :thumb:

Thanks, ben er zelf ook tevreden over.

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jan 2012 om 13:24 ----------

Reserveer em maar vast.

Reservaties moeten via PB vastgelegd worden binnen 48u, ik moet 'm nu dus terug te koop aanbieden. Als je 'm alsnog wilt stuur dan snel een PB!
 
Big T, die Gorilla Wear Slinky Tee Grey/blue (Large), is dit een 'echte' large of kan dit als medium bekeken worden? Ik heb nl onlangs van jou de v-neck gekocht
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
en die is te groot, maar ik had ook de polo gekocht (XL)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
en die past wel :) Dus als die Slinky Tee er als de polo kan doorgaan, koop ik deze wel. Is die witte van oxbow trouwens ook nog te koop? Dan zou ik deze samen kopen.
 
Sticky, again? ??? :o
 
lolwut een sticky van 2 pagina's :roflol: :o
 
Big T, die Gorilla Wear Slinky Tee Grey/blue (Large), is dit een 'echte' large of kan dit als medium bekeken worden? Ik heb nl onlangs van jou de v-neck gekocht
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
en die is te groot, maar ik had ook de polo gekocht (XL)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
en die past wel :) Dus als die Slinky Tee er als de polo kan doorgaan, koop ik deze wel. Is die witte van oxbow trouwens ook nog te koop? Dan zou ik deze samen kopen.
De slinky gaat ook passen als de polo past. De slinky heeft alleen een andere pasvorm (bredere mouwen en rug). Zit daardoor ietsje 'losser'. Ja de witte Oxbow long sleeves is nog te koop.

En ja sticky om het ff in de aandacht te houden.
 
De slinky gaat ook passen als de polo past. De slinky heeft alleen een andere pasvorm (bredere mouwen en rug). Zit daardoor ietsje 'losser'. Ja de witte Oxbow long sleeves is nog te koop.

En ja sticky om het ff in de aandacht te houden.

Als het voor jou ok is, koop ik de slinky + witte oxbow + zwarte oxbow voor 40€ all in (dus incl transportkost). Indien ok voor jou, stuur ik een PM :) of je mag er zelf ook 1 sturen met je rek nr voor betaling ;)

thx!
 
Nog een paar stuks nu, iemand?
 
Is de rest al verstuurd of onderweg?
 
Back
Naar boven