Fitness Seller

Gorilla Wear

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 639
  • Weergaven 100K
  • Volgers 79

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Zoals eerder aangekondigd is Gorilla Wear erbij gekomen als sponsor van het forum :) Daarom nu een officiële sticky. Je kan hier al je vragen en suggesties kwijt over de producten van Gorilla Wear Nederland.

De nieuwe catalogus met matentabel kan je hier downloaden (rechtsklikken en 'opslaan als' om te downloaden).

De online shop is te vinden op de volgende url: http://www.gorillawear.com.

Product Reviews:

Bomber jacket: http://forum.dutchbodybuilding.com/f106/gorilla-wear-232325/index2.html#post4710336
 
Mooi spul dat wel!
alleen redelijk prijzig
wel gaaf dat ze weer terug zijn als sponsor!
 
Mooi spul dat wel!
alleen redelijk prijzig
wel gaaf dat ze weer terug zijn als sponsor!
De kwaliteit is er dan ook naar. Ik heb al hun tank tops nu en ze zitten gewoon perfect, wat ik bijv. niet heb bij de andere merken als Powerhouse. Ook het textiel is beter dan andere merken, dus ik ga er wel vanuit dat deze duurzamer zijn. Over de hooded jacket ben ik ook zeer tevreden, ik heb er bijv één van Nike en die zit lang zo goed niet.
 
De kwaliteit is er dan ook naar. Ik heb al hun tank tops nu en ze zitten gewoon perfect, wat ik bijv. niet heb bij de andere merken als Powerhouse. Ook het textiel is beter dan andere merken, dus ik ga er wel vanuit dat deze duurzamer zijn. Over de hooded jacket ben ik ook zeer tevreden, ik heb er bijv één van Nike en die zit lang zo goed niet.

Heeft natuurlijk deels met de pasvorm te maken, maar ook met het postuur van iemand.

Ikzelf vind het ook aan de prijzige kant. maar er zal wel markt voor zijn.
 
Heeft natuurlijk deels met de pasvorm te maken, maar ook met het postuur van iemand.

Ikzelf vind het ook aan de prijzige kant. maar er zal wel markt voor zijn.
In dit geval speelt het model en de afwerking een grote rol. Ik heb heel wat merken gehad, maar GW steekt er op die punten gewoon bovenuit. Ze hebben de juiste verhoudingen gevonden en het juiste stof. Merkkleding is geen Zeeman, maar het is fijn als je voor datgene waarvoor je meer betaalt ook duidelijk een beter product krijgt.

Ik heb Armand overigens gevraagd of er (tijdelijke) kortingen mogelijk zijn deze maand (speciaal voor DBB leden). Hij zal hier spoedig reageren vermoed ik.
 
Liggen de ''straps'' etc. bijvoorbeeld ook in de winkel, bijv. in Den Haag ?
 
Mooi spul voor de heren.. :thumb:
 
Toch wel 2 belangrijke dingen voor mij: juiste verhoudingen (pasvorm) en kwaliteit van de stof. Meeste merken zijn echt fout gemaakt (taille even dik als schouders etc.)
Nice, ga het zeker eens bekijken.
 
bruut materiaal!
 
Toch wel 2 belangrijke dingen voor mij: juiste verhoudingen (pasvorm) en kwaliteit van de stof. Meeste merken zijn echt fout gemaakt (taille even dik als schouders etc.)

Dat is dan ook van toepassing op de meeste personen :D

Jammer dat ze daarom niet ook spijkerbroeken verkopen. Ik snap het in principe wel, die heb je namelijk niet aan naar de sportschool, maar daarbij een juiste pasvorm vinden is altijd klote met normale merken.
 
Jammer dat ze geen jeansbroeken (zwart en blauw) hebben van een maatje groter. :(
 
Dat is dan ook van toepassing op de meeste personen :D

Jammer dat ze daarom niet ook spijkerbroeken verkopen. Ik snap het in principe wel, die heb je namelijk niet aan naar de sportschool, maar daarbij een juiste pasvorm vinden is altijd klote met normale merken.

Broeken zijn ook klote inderdaad.
Ik kan totaal nog niet spreken over massa op mijn benen, maar taille is altijd veel te breed.
 
In dit geval speelt het model en de afwerking een grote rol. Ik heb heel wat merken gehad, maar GW steekt er op die punten gewoon bovenuit. Ze hebben de juiste verhoudingen gevonden en het juiste stof. Merkkleding is geen Zeeman, maar het is fijn als je voor datgene waarvoor je meer betaalt ook duidelijk een beter product krijgt.

Ik heb Armand overigens gevraagd of er (tijdelijke) kortingen mogelijk zijn deze maand (speciaal voor DBB leden). Hij zal hier spoedig reageren vermoed ik.

Mits enkele kortingen, ga ik zeker is shoppen op hun webshop!
 
supervet! daarvoor ben ik wel bereid wat geld neer te leggen , alleen geen winkel die hun spul heeft in de buurt en ik ga t niet bestellen zonder te passen voor dat geld
 
Wat de maat betreft: die komt aardig overeen met de meeste maten in Nederland / België. Als je gewoonlijk een XL draagt dan zal de XL van GW ook goed passen. Er staat achteraan in de folder ook een chart met de afmetingen en maten, dus anders ff de lintmeter erbij nemen (heb het ook zo gedaan).
 
Cool is wat toevallig op zoek hiernaar :) zit in den haag en daar hebben we een winkel waar ze dit spul verkopen, is indd vrij prijzig, maar het is wel goed spul als je het aan hebt.

Even een vraagje, heeft iemand de wrist wraps al van ze geprobeerd? Ik zag ze liggen alleen wou eerst weten of ze van goeie kwaliteit zijn, iemand :D ?
 
tanktop van 50 euro damm man, wel erg prijzig idd maar wel goed kwaliteit
 
tanktop van 50 euro damm man, wel erg prijzig idd maar wel goed kwaliteit
Waar zie jij een tank top van 50 euro? Duurste die ik zie zijn 34,90. Heb er trouwens zo 1, die zijn ook enorm stevig en duurzaam.
 
Waar zie jij een tank top van 50 euro? Duurste die ik zie zijn 34,90. Heb er trouwens zo 1, die zijn ook enorm stevig en duurzaam.
oh nee ben in war met die long sleeves

tanktops zijn 34 euro alsnog duur big t
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven