Fitness Seller

Got Synthol?

Bezoekers in dit topic

Dit is echt de droomfiguur waar wij hier allemaal voor werken.... Coleman watch out!!... this man is coming for you... :D

Even zonder dollen..kan hier echt geen respect voor opbrengen... Ik heb foto´s van die gast gezien voordat hij aan de synthol shit is gegaan..had een mooi fisiek.... jammer dat je het zo verpest....

Ronduit nasty!!! Ik kende ze al en ze blijven me telkens verbazen...nu alleen nog wat synthol in zn nek pompen :D :D

is hij niet al dood?

ik wil wat van die spul wel's in mijn pik spuiten hoor!

wtf man, moest ik er zo uit zien zou ik niet meer durven buiten komen !

die gast kon net zo goed silicone laten inbrengen

DISRESPECT

misschien tijd voor geestelijke hulpverlening?

Dat is Greg Valentino: Mr. syntholman. Al meerdere keren voorbij gekomen in een ander gedeelte van dit forum. Ik dacht dat ik ook foto's gezien had,waarbij z'n linkerbicep helemaal uit zn vel gescheurd was. Anyway, lelijke man !

Het lijkt me een aardige vent en erg sympathiek als ik zijn interviews lees.
Tja hij wil gewoon een freak zijn en dat is hem aardig gelukt, beetje jammer als ik dan naar zijn vroegere foto's kijk waar hij er super uitzag.
Hij is bevriend met o.a Victor Martinez King Kamali etc en hij heeft de lekkerste wijven dus dan denk je wie is hier nu gestoord ? :D

nope doet het echt niet bij mij, maar euh wat een mafkees is da zeg! Hij is er schijnbaar wel trots op en blij mee. En een ieder moet met zijn eigen lichaam doen wat ie wilt eeh!

Pff het ziet gewoon echt NIET uit, zo onnatuurlijk als wat. En spuit dan ook wat in je onderarmen want de verhouding met onderarm - bovenarm is dus totaal weg..

Terug
Naar boven