AndroidHealthClinic

Goud-adertje ontdekt.

Bezoekers in dit topic

JuggerNaut

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
4
Beste DBB-ers,

Van de week bereikte mij een goed bericht. Een goede vriend is zijn kast aan het opruimen en wil de inhoud van een 'oud stoffig laadje' aan mij kwijt.

Deze voorraad bestaat nog uit
7 strips Oxandrolone
8 potjes Primobolan tabs (net vervallen maar oke)
3 potjes Proviron
1 doosje Anapolon (aangebroken, 53 stks)
2 deca kant-en-klaar (met vriendelijk doodskopje)
3 potjes Nandrolone van 100 ml (Grieks).
8 vailes Sustanon.

Ben zelf al aan het puzzelen geweest wat voor kuren je heermie kan maken cq stacken.

Oxandrolone: - 3 weken stack - 10 tabs p/dag. Of Tab only kuur v vrouwen??

Primobolan: Is mij verteld dat werkzame dosis 150 mg p/dag moet zijn. Mening/kuurschema?

Proviron: spreekt voor zich.

Anapolon: -3 weken stack - 2,5 tab p/dag

Deca-ready-2-go: Als reserve

Nandrolone: beetje door sparen en 1500 ml bij scoren (voor 8 weken kuur)

Sustanon: bah!

Wat kan ik hiermee combineren/bouwen tot een kuur? En kan iemand mij aub PM-en over
de marktprijzen van met name Oxandrolone, Primo tabs, Anapolon, Nandrolone (Grieks) ??

Alvast bedankt heren puzzelaars!

Greetz JuggerNaut....

Openlijk converseren over marktprijzen graag beperken tot PM's onderling Jugger! :)

Wat betreft je Primotabs zou ik je willen waarschuwen want 99% is echt echt vals. Methyl-Testosteron is wat erin zit en da's nou niet bepaald gelijkend met Primo :D

"3 potjes Nandrolone van 100 ml (Grieks)"

Ik denk dat je 200mg/100mg per ml= dus 2ml totaal per potje bedoeld! :thumbs:

Wow dat is nog eens een verloren schat!

Ik denk dat die primo tabs wel goed zullen zijn als ze net verlopen zijn :)

Lekker hoor!

D.W.

Wat betreft je Primotabs zou ik je willen waarschuwen want 99% is echt echt vals. Methyl-Testosteron is wat erin zit en da's nou niet bepaald gelijkend met Primo :

ik lig thuis met 5 primo-depot kan ik deze wel nog vertrouwen ze komen uit de apotheek in turkije?ze zijn meegebracht door een vriend

Ik vind die Primotabs tricky Dream, maar je hebt het over Primo-depots dus injects...vergelijk wat afbeeldingen met die op Bodypage?

Back
Naar boven