Fitness Seller

Goud Voor Kim Gevaert (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

En Obikwelu de koning, maar zeker een nette prestatie van Kim.
 
Netjes gedaan van Kim en Tia
 
en de hollanders hebben die al goud behaald? hebben die wel al een medaille behaald? huhuhuhu:D
 
WK (wat dus betekent Wereldkampioenschap) 2005 haalde Nederland 1 gouden medaille (Rens Blom) en 1 zilveren (Rutger Smith). Europees is best mooi natuurlijk, maar een WK telt toch iets meer.

Dit EK zit het niet echt mee, Vroemen viel uit door voedselvergiftiging, Blom deed niet eens mee, Smith haalde zijn niveau net niet.

Maar goed we hebben Bram Som nog, wie weet wat er nog gebeurd.
 
Ik zou zo zeggen succes
 
Tuurlijk is een WK nog hoger, maar bij de kampnummers is het wel zo dat de Europese top de wereldtop is.
 
Bij de 100 en 200 meter echter niet, maar het blijft knap van Kim.
 
Prachtige prestaties voor België. Op dit EK brengt ons qua gouden medailles achter de grootheden Rusland en Frankrijk.
 
Volgens mij heeft Big Cat zich de laatste tijd nadrukkelijk bezig gehouden met de Belgische atleten. :D
 
en de hollanders hebben die al goud behaald? hebben die wel al een medaille behaald? huhuhuhu:D

Goud dus inmiddels voor Brammetje Som..............de rest was niet veel. Maar WK komt er weer aan, beiden zullen dan iets harder moeten gaan dan ze nu kunnen om een kansje te maken. Wellicht kunnen wij ze eens uitnodigen? :D

Heb zelf in het verleden nog wel eens tegen Bram gelopen, maar dat jong liep zelfs schoon al verschrikkelijk, wel gewonnen maar het was niet zijn afstand. (Ja, is een kijk mij eens goed zijn geweest opmerking :cool: )
 
Vergeet verdomme Ruckstuhl niet ja! ook de 3e plaats bij het Marathon Klassement mannen!!

ik heb weleens een coopertest met bram gedaan.. hij heeft me ruim 2 keer gedubbeld was op de militaire academie een testje!! ik had nog 3200+ meters.. (en hij liep echt op zijn gemak!!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

koningin van Göteborg


Waanzinnig weer een vrouw die geschiedenis maakt :thumb:
En nog mijn buuf ook .... nee niet echte buuf .
Maar ik heb meer met de belgen te maken dan met de hollanders hier in het zeeuws vlaandren ....
marrie
 
Vergeet verdomme Ruckstuhl niet ja! ook de 3e plaats bij het Marathon Klassement mannen!!

ik heb weleens een coopertest met bram gedaan.. hij heeft me ruim 2 keer gedubbeld was op de militaire academie een testje!! ik had nog 3200+ meters.. (en hij liep echt op zijn gemak!!


Rustig rustig..... beetje vergeten, maar de 800 van Bram was wel een bijzonder leuk gevecht.


:eek: 3200+ en dan nog twee keer dubbelen??? Hoe kan dat nou man, of waren het kleine rondjes?
 
Als Som 4.000 meter liep of daaromtrent is dat niet zo vreemd, Som moet toch wel een sub 15 minuten loper zijn op de 5K. By far.
 
Met een 400 mtr ronde kom je er dan niet als je stabiele rondetijden loopt. Dan kan hij nooit rustig hebben gelopen. 5.30 p/km is redelijk, maar volgens mij niet rustig. Maar ik ben niet echt thuis op die afstanden.

Die gasten gaan zo gruwelijk hard voor zo'n lange tijd, onvoorstelbaar!
 
Voor een 1:44 loper is een 4K op 3 minuten per kilometer niet zo bijzonder. Meeste 800 meter lopers zijn ook redelijk goede 1.500 meter lopers en daar is een 1.500 rond de 4 minuten voor die gasten vrij makkelijk tempo. Met wat verloop is 4K in 12 minuten zeker geen zware inspanning voor dat soort gasten.
 
Haha zijn ze hier nu nog over bezig! die kerel ziet zoiets serieus als een traininkje.. niets meer niets minder ik denk dat de feitten die EricR levert voor zich spreken... bedankt maar weer Eric :D
 
Back
Naar boven