AndroidHealthClinic

Gouden combinaties

Bezoekers in dit topic

Looney-_-

Cool Novice
Lid geworden
28 jul 2020
Berichten
73
Waardering
28
Lengte
1m87
Massa
81kg
Vetpercentage
12%
Ik eet nu elke avond als laatste “snack” 250-500gr magere kwark/skyr, 25gr blauwe bessen, 25gr ongebrande walnoten, 90g avocado en 100g aardbeien door elkaar heen. Echt een aanrader, hebben jullie ook een “gouden combinatie”?
 
300 gr kwark, 1 granny smith, rozijnen, kaneel, notenmix (cashew, walnoten, amandelen, hazelnoten en pinda's)
Al 4 jaar lang iedere avond. Ik wil wel eens iets anders als pre-bed maar dit is blijkbaar zo goud dat dat er gewoon nooit van komt.
 
Muesli (ouderwetse) met Rozijnen en noten, Nutella + warme chocolademelk.

Warm eten, het liefst als je in de sneeuw aan het kamperen bent oid. Maar ook als winterontbijt echt lekker.

Krachtvoer.
 
Bananen pannenkoeken.

2 bananen + 4 eieren. Goed mixen en bakken met halve eetlepel kokosolie.

Erg lekker.
 
Ik eet nu elke avond als laatste “snack” 250-500gr magere kwark/skyr, 25gr blauwe bessen, 25gr ongebrande walnoten, 90g avocado en 100g aardbeien door elkaar heen. Echt een aanrader, hebben jullie ook een “gouden combinatie”?
Wat zijn de macro's daarvan?
 
100g havermout + 150g volle melk + 20g whey naar keuze + beetje kaneel + 2 eieren. Shaken, in de pan en donders goeie pannekoeken.
 
Eierkoek met slagroom en honing
 
Zelfgemaakte hummus met 100% amandelpasta i.p.v. tahin. Soms mix ik simpelweg de klassieke hummus van de Appie met 100% amandelpasta.

Magere kwark (250 gram) met whey delicious (30 gram). Zo nu en dan bestel ik de sample pack en dat is dan echt twee weken iedere dag een geluksmomentje.
Verder ontbijt ik al jaren met magere Griekse yoghurt, blauwe bessen, havervlokken en rauwe cacaopoeder. Verveelt mij nooit.

Broccoli geroosterd in de oven met groene curry kruiden (Jonnie Boer) en achteraf grof zeezout eroverheen.

Ravioli (liefst een variant met kaas) met vers geraspte Parmezaanse kaas of pecorino... :heart:
Of verse spaghetti met zelfgemaakte pesto op basis van een goede olijfolie, niet die zonnebloemolie troep uit de supermarkt.
 
Oja, tuinbonen gebakken met een gesnipperd uitje, knoflook en gerookte kip. :)
 
Oja, tuinbonen gebakken met een gesnipperd uitje, knoflook en gerookte kip. :)
Champignons erbij en eventueel gerookte kip door bacon vervangen. :)

300 ml (soya)yoghurt + schep eiwit (als je dat hebt) + 20 gr pure cacao + kaneel + 25 gr zonnebloempitten + 25 gr pompoenpitten + 75 gram havermout.
Doorroeren (ofetwel ... wordt prakken :o ) en bakkie beton wegwerken.

ontbijtje: 5 gebakken eieren met ham of kip en kruiden en naar keuze brood/crackers/rijstwafels etc

Of zelfde eitje als hiervoor met rijst en sweet chilisaus
 
Eierkoek met slagroom en honing
Hmmm hier vaak met aardbeien en slagroom, of mascarponemengsel, of kwark of of .nou ja, dat
 
O ja! Mn ontbijtvoer:
20gr havermout, 70 gr brinta, 3/4 courgette geraspt, 150gr ei-eiwit, zoetstof en/of shotje smaakstof
 
Back
Naar boven