MuscleMeat

Gouden kooi

Bezoekers in dit topic

Black Knight

Fan of Debra LaFave
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
73
Lengte
1m87
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Een tiental mensen wordt gedurende minimaal een jaar opgesloten in een uiterst luxueuze villa. Wie het in de gouden kooi het langst uithoudt, krijgt als beloning een geldbedrag en de villa. Achgterliggende gedachte is dat de tijdelijke bewoners elkaar zullen proberen weg te treiteren om zo de fenomenale prijs in de wacht te slepen. Dit alles feilloos geregistreerd door talloze in en buiten de villa opgehangen camera's.

Echt belachelijk waartoe mensen in staat zijn om 'beroemd' en 'rijk' te worden:

Reclamespotje van Talpa:
Ik laat een vrouw en drie kinderen achter, met maar een reden: om miljonair te worden

Verder laat een moeder twee kinderen van 6 en 9 achter. Het jongste kind barst in huilen uit nu zijn moeder voor minstens een jaar afscheid neemt. Moeder:

Ander kind van een moeder:
Nu hebben we tenminste geen last meer van al het ruzie zoeken van mama

De 24-jarige Eveline Klaassen, docente Engels, neemt per direct ontslag, zonder daarbij de opzegtermijn van 3 maanden in acht te nemen, en laat daarbij ook een examenklas in de steek. Eveline:
Voor mij draait het erom dat ik me hier op een bepaald gebied kan ontwikkelen

Hoe weinig verantwoordelijkheisgevoel kan iemand hebben. 0,0 respect voor deze mensen :thumbdown:

Weer zo'n k*tprogramma.. gewoon niet kijken en hopen dat het zo snel mogelijk weer afgelopen is.

jup. sukkels

Over 3maanden kijkt er geen hond meer naar :D Bombarderen dat huis

Denk ik hoor. Zag in de tvgids dat er ook een BigBrother weer aan de gang is. Is dat al lang?

Talpa zuigt aars. Btw, had me ook aangemeld, maar ik moest dan wel ff 10k euro's overhandigen. Dikke lul drie bier. Ben een ster in mensen treiteren, maar vertik het om daarvoor te betalen

vast niet patrick
wie kijkt daar nu nog naar?

STERKER NOG, wie doet daar nog aan mee ???

stakkers die graag beroemd willen worden maar uiteindelijk in de vergetelheid raken. Mooier kan bijna niet

Je wordt dus echt niet beroemd als je met big brother mee doet

Ik heb alleen de eerste versie gevolgd maar daar ken ik ook geen enkel persoon meer van, alleen die Ruud ofzo ???

LEKKER KNUFFELEEEEEE

zie je wel dat je ze kent

hahaha eentje maar :roflol: oja Bart en Sabine ook nog :P

maar meer niet!

daar komen de namen al.

Ik kijk amper tv, en dan vooral geen Talpa, en al helemaal niet zulk soort sneue programma's.

Heb het op tv nog niet gezien, maar wel ff op internet gekeken.

Op zich wel grappig om daar in te zitten lijkt me.
Ze beginnen bedrijven, nemen gitaarles, huren een paard, volgen een studie....en Talpa betaald.

Daarbij hebben ze een uitgebreide fitnessruimte ter beschikking en ontbreekt het hen verder ook aan niets

Back
Naar boven