AndroidHealthClinic

Gouden tip voor alle chest oefeningen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tres Equis

Cool Novice
Lid geworden
8 okt 2011
Berichten
166
Waardering
11
Lengte
1m76
Massa
72kg
Vetpercentage
16%
Kwam deze video tegen en vond het wel het delen waard. Goede tip die bij veel mensen het licht kan doen branden:

 
  • Like
Waarderingen: BB_
Tnx! Ik zal er tijdens m'n volgende chesttraining eens op letten en kijken of ik goed train en zo niet, posten wat mijn ervaring is.
 
Als je bij je bench gewoon altijd je schouderbladen naar beneden en naar elkaar trekt ( scapula retraction) is het onmogelijk om te "shruggen", waar Jeff het over heeft.
 
Volgens mij is het trouwens de minor die de schouder naar beneden trekt.
 
Gebeurt ook bij deadlifts bij sommige mensen.Train nu bij een powerlift gym(iron house), daar zie ik het niet meer. Maar in m'n vorige gym, basic-fit, gebeurde het heel vaak.
 
Gebeurt ook bij deadlifts bij sommige mensen.Train nu bij een powerlift gym(iron house), daar zie ik het niet meer. Maar in m'n vorige gym, basic-fit, gebeurde het heel vaak.
Als je serieuze gewichten DL, kan dat toch niet zou ik zeggen. Ook grappig om te zien is hoe veel mensen shruggen (bij de BasicFit of F4F of een andere gym waar 70% maar wat aanklooit), waarbij ze max. hun armen buigen.
 
Als je serieuze gewichten DL, kan dat toch niet zou ik zeggen. Ook grappig om te zien is hoe veel mensen shruggen (bij de BasicFit of F4F of een andere gym waar 70% maar wat aanklooit), waarbij ze max. hun armen buigen.

Geen idee, maar toch heb ik het mensen zien doen met gewichten boven de 100kilo.
 
Geen idee, maar toch heb ik het mensen zien doen met gewichten boven de 100kilo.
Shrugs boven 100 kg kan ook prima, maar ik snap niet hoe er op komt om bij DL's je schouders op te halen. :P
 
Shrugs boven 100 kg kan ook prima, maar ik snap niet hoe er op komt om bij DL's je schouders op te halen. :P

Ik ook toch gebeurde het. Ik heb daar echt de gekste dingen gezien vooral in een stad als Utrecht
 
Back
Naar boven