MuscleMeat

Breaking News Goudse meisjes gestenigd!

Bezoekers in dit topic

Omega007

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
31 jul 2007
Berichten
1.985
Waardering
83
Hoelang wordt dit nog geaccepteerd? We worden hier echt gek! Toen ik het artikel las kreeg ik spontaan koude rillingen. Maar het rare komt nog, toen ik het aan iemand anders voorlegde reageerde die zeer nuchter. Dat gebeurd wel vaker....het is toch bizar dat er mensen zijn die hier niet meer van opkijken....:mad:



Steniging Goudse meisjes 'heel bizar' De steniging van twee zusjes in Park Atlantis te Gouda wordt door de politie "wel heel bizar" genoemd.

"Het park staat eigenlijk altijd wel op onze agenda en dit incident gaan we ook zeker binnenkort met de wijk bespreken,'' zegt voorzitter Monique Muijselaar van het wijkteam in het AD.

Kankerhoer

De twee meisjes werden eerst door een groep Marokkaanse jongens "uitgescholden voor kankerhoer". Ze werden klemgereden en gedwongen af te stappen. "Die jongens hebben toen stenen opgepakt die los op de straat lagen en die gericht op het hoofd van mijn jongste dochter gegooid,'' zegt de moeder van de meisjes tegen de krant.

Ontkennen

De jongens zijn door de politie opgepakt en verhoord. Ze ontkennen met stenen te hebben gegooid. Volgens de jongens zou het om grond zijn gegaan waar steentjes in zaten.

Straattuig

De PVV dringt in Kamervragen aan op een 'keiharde aanpak van Marokkaanse straatterroristen'. "Realiseert u zich wel dat dit gewelddadig tuig gewoon van straat moet worden gehaald om de bevolking tegen hen te beschermen en niet meteen weer los moeten worden gelaten zodat ze morgen weer straatstenen naar de hoofden van meisjes kunnen gooien?,'' aldus de Kamerleden Fritsma en De Roon




BRON:
http://www.spitsnieuws.nl/archives/provinciaal/2009/04/voor_vrijdagmorgen.html
 
Preventief ruimen, die marokkanen. Sorry, 'straatterroristjes'.
 
Ziekelijk hier walg ik echt van wat sommige mensen elkaar aan kunnen doen:(
 
ben het eens met die pvv lui, dit soort "kinderen" moet gewoon voor een vuurpeleton neer worden gezet. geen resources aan verspillen. Of misschien chemische castratie+vingers amputeren
 
Niet zo'n negatieve benadering, jongens!
 
Echt afschieten die gasten. Gouda is al jaren klote, maar het wordt steeds erger.
 
Gelukkig, ik dacht even dat het aan mij lag. Maar ik kan me wel vinden in de comments. Afschieten, doodknuppelen of aan de varkens voeren. Tuig is het
 
Echt afschieten die gasten. Gouda is al jaren klote, maar het wordt steeds erger.

ik schreef een beetje hetzelfde maar mijn bericht moest goed gekeurd worden door een mod? :roflol:
afvoeren dus dat tuig, en niet levenslang in de bak, nee in de zandbak van hun eigen land, de sahara
 
Ze hebben het vast niet zo bedoeld. Waarschijnlijk gedroegen die meisjes zich als sletjes.

















:P
Aan het gas die stinkmarokkanenn!!!!:army::shoot:
 
Dood maken, elke straat terrorist.
 
Jullie zijn ook steenhard :o
 
er moet gewoon een nieuw eiland gemaakt worden ergens midden op zee waar al dit soort teringlijertjes op gedumpt moeten worden. daar zoeken ze zelf maar uit hoe ze sterven.. het liefts overal camera`s dat iedereen mee kan genieten.
 
ik schreef een beetje hetzelfde maar mijn bericht moest goed gekeurd worden door een mod? :roflol:
afvoeren dus dat tuig, en niet levenslang in de bak, nee in de zandbak van hun eigen land, de sahara

Wazig, ik zie je post nergens, kan dus ook niets goedkeuren :p
 
Jongens dit is maar die 2% die het verpest voor de rest van de 98% goeie.




Hij blijft goed :roflol:
 
kankerhoer gaat natuurlijk al te ver
 
er moet gewoon een nieuw eiland gemaakt worden ergens midden op zee waar al dit soort teringlijertjes op gedumpt moeten worden. daar zoeken ze zelf maar uit hoe ze sterven.. het liefts overal camera`s dat iedereen mee kan genieten.

doe dan een zandbank :D
 
Jongens dit is maar die 2% die het verpest voor de rest van de 98% goeie.




Hij blijft goed :roflol:

Gouda is sowieso al klote. Hoorde van de week nog een verhaal op de radio van 5 van die gastjes in de leeftijd 7 tot 12 ofzo die een 18 jarig meisje aangerand hebben in Gouda. Ze waren zogenaamd nog zo jong dat ze niet wisten wat ze deden. Ongelooflijk.
 
Gouda is sowieso al klote. Hoorde van de week nog een verhaal op de radio van 5 van die gastjes in de leeftijd 7 tot 12 ofzo die een 18 jarig meisje aangerand hebben in Gouda. Ze waren zogenaamd nog zo jong dat ze niet wisten wat ze deden. Ongelooflijk.

Owja dat incident, belachelijk!
 
Owja dat incident, belachelijk!

Yup, en dan dit ook nog:

Van der Doef vindt het ‘absoluut verkeerd’ wat de jongens hebben gedaan en Bezemer vindt dat het stel op zijn donder moet krijgen. ,,Want de vader van die 12-jarige zegt misschien wel trots dat zijn zoon er vroeg bij is en ik hoor die andere ouders al zeggen dat hun kind zoiets natuurlijk niet kan hebben gedaan.’’

Bezemer: ,,Om coïtus kan het niet zijn gegaan. Als je puur fysiologisch kijkt naar coïtusuele opwinding, dan is dat niet meer dan de doorbloeding van het kleine bekken. Dat geeft ook bij kinderen een plezierig gevoel. Maar bij een jongen van 7 is het centraal zenuwstelsel niet uitontwikkeld, dus zijn er voor coïtusuele gevoelens, zoals volwassen mensen die kennen, echt nog ontwikkelingsjaren nodig.’’

Foei, niet meer doen hoor. Doe dat voortaan maar bij leeftijdsgenootjes, dan blijf je tenminste uit het nieuws.
 
Back
Naar boven