AndroidHealthClinic

goX : zuurstof in een busje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

martie

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 okt 2005
Berichten
3.062
Waardering
1
GoX is een busje met zuurstof, je hoeft een paar keer in te halen en je hebt zuurstof in je bloed.

Zou dit supplement wel nuttig zijn voor bodybuilding? Dat je bijvoorbeeld je setjes langer volhoud want het werkt opkomende spierverzuring tegen.

Hier de site voor informatie: http://www.goxpower.nl/
 
Haha, het moet niet gekker worden 'Martie'! :roflol: Is dit ook te koop bij de Edah?

;)

Als je een betere zuurstofopname wilt bereiken, kun je ook een paar keer per week aan je conditie gaan werken. Heb je altijd 'extra' zuurstof tot je beschikking ;)
 
M@rsel zei:
Haha, het moet niet gekker worden 'Martie'! :roflol: Is dit ook te koop bij de Edah?

;)

Als je een betere zuurstofopname wilt bereiken, kun je ook een paar keer per week aan je conditie gaan werken. Heb je altijd 'extra' zuurstof tot je beschikking ;)

Mijn conditie is goed genoeg, maar ik las dat het tegen melkverzuring was, dus als dat word weggenomen kan je harder trainen lijkt mij. Vergeet trouwens niet dat het in een sportschool altijd heel warm is en weinig zuurstof. Volgens mij kan het best wel wat zijn, ik probeer wel is , kost 6 euro en kan je 40 pufjes van nemen, 4 per keer.
 
Ik weet dat dit soort dingen toen uit de winkel zijn genomen omdat pure zuurstof erg schadelijk was voor het menselijke lichaam. Ik zal me er dus niet aan wagen als ik jou was voordat je dit goed hebt uitgezocht.
 
Ik zie dat vechters het veel gebruiken. Tijdens wedstrijden van Team Schreiber komt er elke ronde zo'n flesje aan te pas.
 
Weetje, kga nu even naar de winkel zo'n busje halen.
 
Ga jij nou eerst maar een keertje eten "martie".
 
Mars zei:
Ga jij nou eerst maar een keertje eten "martie".

ik eet sakkel, heb ff zo'n busje gekocht, kreeg wat korting koste 3 euro. Kijk vanavond wel hoe het werkt.
 
martie zei:
ik eet sakkel, heb ff zo'n busje gekocht, kreeg wat korting koste 3 euro. Kijk vanavond wel hoe het werkt.

En? Heeft het wat effect bij jou gehad?
 
haha teveel zuurstof in je bloed is echt niet goed, kan je hart echt een opdonder van krijgen , je kan ook gewoon gaan cardio-en
 
ghehehe tegen melkzuurvorming?
ontstaat dat niet door anaerobe verbrandingsprocessen?
 
martie zei:
ik eet sakkel, heb ff zo'n busje gekocht, kreeg wat korting koste 3 euro. Kijk vanavond wel hoe het werkt.

Waar heb je dat gekocht dan? Kan ik onder het nken wel gebruiken :D

Nee ff zonder dollen....zou wel handig zijn na een hypervenilatie. Dag erna ben je helemaal verzuurd.
 
Heb ergens op een site gelezen dat bij de DA verkrijgbaar is.
 
spiertje16 zei:

anearoob, als in die processen waar juist geen zuurstof bij verbruikt wordt.. hoezo zou extra zuurstof dan kunnen helpen ?
 
ik wil best een extra ventieltje bij martie maken :)
 
Oja, het is turbo crap, als je het voor trainen gebruikt.
 
Misschien is je training wel crap martie. Daar weleens aan gedacht?
 
ExTreeM zei:
maar der na niet ?

Ik heb het ervoor en erna genomen, merkte verder geen verschil als voorheen. Word ook gezegt dat het meer voor mensen is die het heel druk hebben tijdens vergaderingen, hoofdpijn hebben, dat soort dingen.
 
Back
Naar boven