MuscleMeat

GPC Nederland

Bezoekers in dit topic

Dit word dus al de 4e bond in nederland ?

Heb niet hele thread door gelezen.. Maar hebben jullie al datums en locaties voor wedstrijden? Als ik klaar ben met cutten en de bb wedstrijd en weer aan het bulken ben zou ik best voor de grap een x mee willen doen.
 
Xtreme_BODY zei:
Dit word dus al de 4e bond in nederland ?

Heb niet hele thread door gelezen.. Maar hebben jullie al datums en locaties voor wedstrijden? Als ik klaar ben met cutten en de bb wedstrijd en weer aan het bulken ben zou ik best voor de grap een x mee willen doen.


als grap met een wedstrijd meedoen..........??

ik hoop dat je een grapje maakt, BB & PL zijn levensstijlen !!:D :eek:
 
misschien even vooruitdenken.............

12 november 2005 Open Belgische Kampioenschappen

enkele (toekomstige) GPC leden hebben zich al ingeschreven, zijn er al plannen voor GPC-Nederland t-shirts enz. ( promo-materiaal ):D
 
En al meer bekend waneer er nederlandse GPC wedstrijden worden georganiseerd?
 
niet dat ik zo weet, misschien weet Ruben ( dj_phreak) het wel..........


tenslotte is hij de nieuwe voorzitter !:D



:cool: zodra er nieuws is word dit wel bekend gemaakt op dit forum, afwachten maar...........;)
 
Site wordt momenteel ge-designed, ruben is een lazy ass flikker :D en verder informeer ik naar hopelijk een eerste wedstrijd.
 
frietbakker zei:
Site wordt momenteel ge-designed, ruben is een lazy ass flikker :D en verder informeer ik naar hopelijk een eerste wedstrijd.

Idd organiseren die zooi ;)
 
mañana, mañana............antilanen doen het ook zo:D


;)
maarre......wanneer hoor ik er iets van Ruben ?
 
Er is een kleine update op www.gpc-nederland.nl De site is nog in ontwikkeling, maar er wordt volop aan gewerkt. Dit is dus een tijdelijke pagina.
 
frietbakker zei:
Er is een kleine update op [Link niet meer beschikbaar] De site is nog in ontwikkeling, maar er wordt volop aan gewerkt. Dit is dus een tijdelijke pagina.

ok, bedankt Martijn!
;)
 
Busy busy busy, van mijn kant althans. Wat Ruben uitspookt weet niemand. Misschien dat ie het hier wel verteld?
 
Ik hoor iedereen over Ruben praten, maar verder geen actie.. hmmmm
Maar ja na die opmerkingen in het RAW BP contest topic, kreeg ik toch de indruk dat het aardig opschiet met de GPC..

ik heb ooit eens NK competitie wedstrijd BP georganiseerd hier in Den helder
Was een succes voor de lifters en medewerkers, heb zelfs winst geboekt!
ER wordt hier binnenkort een festival gehouden en eventueel zou hier een GPC wedstrijd gedraaid kunnen worden.. met als voordeel dat iedereen eenmalig gratis kan inschrijven met alleen inschrijf geld voor de wedstrijd..
Is leden werven! dan gaat de GPC in iedergeval leven in het noorden van het land
 
Bij GPC gaan we sowieso zonder leden werken. Zonder inschrijf geld iedereen betaalt per wedstrijd gewoon een bepaald bedrag.

Je snapt dat we niet al a minute een wedstrijd kunnen gaan regelen. Er moet ook worden gekeken naar verzekeringen etc. voor die dag. Er komt meer bij kijken dan alleen een zaal regelen.

Zoals Ruben al zei, voor de zomer eens proberen alles op poten te hebben staan en dan gaan we kijken naar een wedstrijd.
 
En al vooruitgang?
Dat fitness festival staat nog steeds in de planning en wij organiseren het bankdrukken..
Zal een openwedstrijd worden waar de mensen RAW moeten drukken.
ook voorstellingen van genodigde toppers..

dus jullie kunnen een mooie stand krijgen om de boel te promoten
 
Champ zei:
En al vooruitgang?
Dat fitness festival staat nog steeds in de planning en wij organiseren het bankdrukken..
Zal een openwedstrijd worden waar de mensen RAW moeten drukken.
ook voorstellingen van genodigde toppers..

dus jullie kunnen een mooie stand krijgen om de boel te promoten
Waar? Wanneer?
En ben ook wel benieuwd naar hoe het er voor staat met de GPC?!
 
Waar? Den Helder...

grote BB/fitness/BP wedstrijd..

wanneer : volgend jaar.. datum onbekent moeten we nog bekijken
 
tja, k geloof dat Martijn nog steeds op vakantie is en de andere GPC-Nederland mensen reageren weer niet, zonde!
 
De eerste 'brief' is de deur uit, dus iedereen check je inbox en je junk folder! :)

Het gaat over de eerste 'wedstrijd'
 
Back
Naar boven