MuscleMeat

GPC Nederland (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb mij inmiddels ingeschreven en doe zeker mee op 15 Julie.
Ik hoop in ieder geval dat er veel mensen mee gaan doen hier van het board bij deze nieuwe club.
 
WK GPC in gent.. hoe staat het daarmee.. hoor net dat we ons deze maand voor de 15e moeten inschrijven! Bij wie zijn team hoor ik ook al weer :P :p :p
 
nope hij heeft geen contact gehad met mij..
 
hey Champ ga je een wedstrijdje meedoen leuk.
Mischien kom ik wel kijken dubbelply wil ik wel 300kg zien he
 
mijn 2 ply paste niet en mijn nieuwe 2 ply is pas klaar over 1 week..
nieuwe 1 ply komt maandag naar nederland en is er eind van de week..

dus ff kijken
 
aha wel ben beniewd denk je dat de nieuwe duppelply op tijd is en ga je alleen banken of ga je ook squaten en deadliften.
 
Denk dat ik net 1 of 2 trainingen kan doen met een doubleply.. vind ik jammer maar niet erg. dat betekend dat ik net zoals de eerste wedstrijd met een shirt op de wedstrijd een beetje kan "gokken" hoe ver ik kan gaan!

als ik ander werk had gehad of profesioneel sporter zou zijn zou ik weer gaan DL en SQ-ten nu niet omdat ik teveel last van me rug krijg door mijn houdingen op mijn werk.. is echt knudde
 
Ach die eerste wedstrijd ging toch ook goed gewoon vertrouwen in jezelf komt het helemaal goed.
wannner moet je tillen eigenlijk ga proberen te komen heb de week erna wel zelf een belangriijk wedstrijd.
 
is je inschrijving nu al in orde champ? k vrees dat ik niet naar je wedstrijd zal kunnen komen kijken, heb zelf pas op donderdag wedstrijd en dus enkel van woensdag tot vrijdag vrijaf kunnen nemen
 
tja, k geloof dat Martijn nog steeds op vakantie is en de andere GPC-Nederland mensen reageren weer niet, zonde!

Klusmier is geen lid meer, hou daar aub rekening mee...................;)
 
wie is ruben? aangezien ruben niet snapt dat ik zijn voornaam niet weet
 
Ruben, daar wordt phreak mee bedoelt.
maar wat ik me afvraag.. bestaat de GPC nog wel?
Martijn?!
 
Ruben, daar wordt phreak mee bedoelt.
maar wat ik me afvraag.. bestaat de GPC nog wel?
Martijn?!

Om met je laatste vraag te beginnen: nog wel, maar niet lang meer. Na het WK in Gent zal de GPC Nederland ophouden te bestaan. Helaas, maar waar. Ik heb er het afgelopen jaar al veel te weinig tijd aan besteed, en dat zal komend jaar alleen nog maar erger worden. Ik hou er dus mee op (was toch al vaak slecht/niet bereikbaar), en Martijn heeft aangegeven dat het voor 1 persoon niet doenlijk is -- waar ik het geheel mee eens ben.
 
deelname WK te Gent, 31 oktober - 4 november

Willen mensen zich nog inschrijven voor het WK, dan bij deze het vriendelijke verzoek of je dat vóór komende zondag 7 oktober kan laten weten. Dit ivm de uiterste inschrijftermijn.

De kosten per deelnemer zijn €50,-. Dit is duidelijk duurder dan een gewone wedstrijd, maar daar krijg je dus ook een strak georganiseerd en perfect uitgerust WK voor terug!

Hopelijk zie ik veel DBBers in Gent, als deelnemer of publiek!




(zelf zal ik er niet alle dagen kunnen zijn, maar dinsdag ben ik er zeker om een andere lifter te begeleiden, en zaterdag ben ik er als publiek)
 
wie is ruben? aangezien ruben niet snapt dat ik zijn voornaam niet weet

Met dank aan Leophyte ben ik ontmaskerd. :)


Als je mee wilt doen, dan schrijf ik je graag in! Alleen wel 1 vraag: hoe zit jij met de NPB? De IPF heeft namelijk enkele regels m.b.t. uitsluiten (schorsen, danwel permanent uitsluiten) van lifters die bij andere bonden meedoen. Momenteel is dat een probleem voor Siders: sectie 10.11 uit de "IPF anti doping rules". Dit betekent dat hij een schorsing heeft gekregen omdat hij in een zelfde wedstrijd meedeed als een door de IPF wegens doping geschorste atleet. Met momenteel ruim 300 inschrijvingen voor het WK GPC is dat toch ook een mogelijk scenario.

Mocht je de NPB achter je gelaten hebben, dan maakt het allemaal niet uit. :P
 
kijk het verhaal is dat als je er niet over begonnen was, hadden die NPB-ers niets geweten.. nu kan je erop rekenen dat aartsvijand Strik met haar gang van klitbuddies er alles aan gaan doen om dat op tafel te leggen!!

Bij de NPB moet je alleen maar geven, alles nemen en niets krijgen!
Waarom zouden mensen zich aan hun regels houden als ze zichzelf ook niet aan de regels houden?
Vertrouwelijke info doorgeven, gebruik van verboden middelen, vriendjes politiek voor het goedkeuren van beurten! hmmm meer kan ik er niet verzinnen!

Met andere woorden houden de DBB-ers hun mond dan is het goed!
ooh en Weak01.. hopelijk zeg jij ook niets!
kan wel verklappen dat het erop lijkt dat ik op de WK in gent geen 300kg ga banken.. zal wel 250 zijn ofzo.. te korte voorbereiding
 
Ik hou me er buiten, we zijn niet allemaal zo.
maar dat weet je vast wel,
 
Back
Naar boven