MuscleMeat

GPC Nederland

Bezoekers in dit topic

trouwens, er zijn 371 atleten ingeschreven, er was oorspronkelijk gezzegd dat er een max aantal deelnemers zou zijn van 350, weet dus niet wat er nu gaat gebeuren maar kan zijn dat deelnemers die zaterdag nog niet betaald hebben gewoon geschrapt worden... meer info te krijgen bij Willy
 
trouwens, er zijn 371 atleten ingeschreven, er was oorspronkelijk gezzegd dat er een max aantal deelnemers zou zijn van 350, weet dus niet wat er nu gaat gebeuren maar kan zijn dat deelnemers die zaterdag nog niet betaald hebben gewoon geschrapt worden... meer info te krijgen bij Willy

Het geld (en dus de inschrijving) moet uiterlijk 16/10 ontvangen zijn door GPC Belgium. Vandaar dat ik dit weekend als laatste datum zie.
 
moet ik het naar jou toe sturen per bank?
 
Zojuist iemand van organisatie gesproken!
Blijkt dat geen enkele nederlander zich heeft ingeschreven en sterker nog blijkt dat 4 nov powerliften is en geen bankdrukken dat is 1 nov op een doordeweekse dag.. CRAP!
 
is een woensdag, is in Belgie wel feestdag, maar waarschijnlijk niet in nederland?
was je trouwens enigste nederlandse lifter die ging ingeschreven worden door GPC of zijn er nog mensen die nu niet mee kunnen doen?
ga je dan nog meedoen of niet?
 
Anders schrijf je je gewoon in als Belg hé champ, denk wel dat dat kan voor nationaliteiten die geen lid zijn?
 
er was zo een regeling dacht ik ja....
 
Back
Naar boven