XXL Nutrition

GPC Nederland (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Deejay_Spike

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2002
Berichten
6.329
Waardering
26
dj_phreak zei:
Vandaag bericht geha/d van Willy Clincke, secretaris van de GPC. We kunnen rekenen op alle hulp van GPC-BE.

- We zijn uitgenodigd om een vergadering van het bestuur bij te wonen, zodat we ons bestuurstechnisch kunnen oriënteren.

- we zijn uitgenodigd voor het Belgisch Kampioenschap

- we kunnen assistentie krijgen van het secretariaat van GPC-BE.


Kortom: het is allemaal erg positief. Wie willen er allemaal meehelpen, oftewel in het bestuur van de GPC-NL? Er is al 1 geïnteresseerde, maar er zijn er liefst een paar meer. Het werk zal op korte termijn nog niet veel voorstellen, dus dat kan best. In de toekomst kan het wel een stuk meer worden, gesteld dat alles goed gaat en we zelf ook wedstrijden willen gaan organiseren.


Funkties die we moeten invullen:
- voorzitter
- ondervoorzitter
- penningmeester
- secretaris

Natuurlijk kan ik het allemaal wel zelf doen nu, maar dat zou voor de eventuele toekomst nogal onverstandig zijn. Dus liefst minstens 1 iemand erbij, zodat er ook continuïteit is als ik onder de bus terecht kom. Plus dat ik wel een beetje ervaring heb, maar misschien vastgeroest zit in oude ideeën...

Zo Ruben, een mooie splinternieuwe thread voor jou :D
 
Dan heb je nu 2 geintresseerden! :D Ik had het al eens aangeven maar ik wil er met je voor zorgen dat GPC Nederland van de grond komt hoe ik dan kan helpen weet ik nog niet maar ik wil het zeker doen
 
Mijn dank is groot, Spike!




frietbakker zei:
Dan heb je nu 2 geintresseerden! :D Ik had het al eens aangeven maar ik wil er met je voor zorgen dat GPC Nederland van de grond komt hoe ik dan kan helpen weet ik nog niet maar ik wil het zeker doen
Ja, op jou had ik al gerekend. :) Nog voorkeur voor een bepaalde funktie? Bepaalde vaardigheden of ervaring ergens mee? Zelf heb ik vroeger al wel in verenigingsbesturen gezeten, dus ik weet ongeveer hoe het er aan toe gaat. Zeg maar waar jou skills het beste tot hun recht komen.
 
Een korte voorlopige planning voor 2005:

- genoeg mensen (minimaal 3) zien te vinden om een interim bestuur te vormen
(zo snel mogelijk)

- algemene ledenvergadering houden voor leden en geïnteresseerden, waarop het bestuur gewijzigd of geratificeerd wordt
(uiterlijk eind augustus, eerder kan niet i.v.m. vakanties)

- bestuursvergadering houden om de toekomstige strategie uit te zetten
(september)

- als gast-team meedoen aan de Belgisch Kampioenschappen
(november)
 
Laatst bewerkt:
Wat biedt de GPC-NL de lifters?


- geen overbodige bureaucratie, dus geen drempel om mee te doen

- duidelijke regels die naar de geest, niet de letter, worden geïnterpreteerd. Redelijkheid, niet bedilzucht, is het devies.

- het goede gevoel van de lifter staat voorop. Dus op wedstrijden ook geen nutteloze regels wat betreft aankleding. Zolang het niet tegen de goede smaak en de regels indruist, dan mag het.

- geen hypocrisie wat betreft controles op gebruik van verboden middelen. Wij zijn de politie niet, dus zulke controles zijn niet onze verantwoording.*




* wat niet wil zeggen dat gebruik goed wordt gekeurd. Doping is zowel ongezond als verboden. Dus doe het niet! Een lange, succesvolle carrière kan ook clean.
 
Martijn mss kan je in je vrije tijd (heb je genoeg, je kan wel naar festivals gaan ;)) een site bouwen voor GPC NL ? ;)
 
dj_phreak zei:
Ja, op jou had ik al gerekend. :) Nog voorkeur voor een bepaalde funktie? Bepaalde vaardigheden of ervaring ergens mee? Zelf heb ik vroeger al wel in verenigingsbesturen gezeten, dus ik weet ongeveer hoe het er aan toe gaat. Zeg maar waar jou skills het beste tot hun recht komen.

Ik heb eigenlijk nog geen idee wat elke functie inhoud, maar ik ben al vast geen boekhouders persoon :D

En nee dries, ik ga niet die site maken, hooguit laten maken! Kost me teveel tijd drol!
 
ik heb van vroeger wat vakbondservaring ( CNV), en wil wel wat actiever zijn......:cool:


ik ben ook wel handig met computers en websites, maar heb een vriend die dit professioneel doet: zie [Link niet meer beschikbaar] ( en doe hem de groeten van me, onder mijn echte naam: Schutte;) )
 
klusmier zei:
ik ben ook wel handig met computers en websites, maar heb een vriend die dit professioneel doet: zie [Link niet meer beschikbaar] ( en doe hem de groeten van me, onder mijn echte naam: Schutte;) )

Professioneel!? *proest* hij heeft niet eens een eigen domein? En zo moet de GPC nederland site er echt niet uit gaan zien hoor! Kunnen we beter met www.Netfast.nl in zee gaan. Die kerel woont hier :p
 
als je zijn site beter bekijkt zie je zijn domeinnaam vanzelf, alleen deze is zijn eerste site geweest!!


hij maakt ze ook voor bedrijven, enz. ( voorbeelden op de site):D

ps: idd zie ik zelf ook niet de links van alle bedrijven waar hij voor heeft gewerkt:(
 
Laatst bewerkt:
goed, wie de website maakt is van later zorg. Eerst een bond hebben, daarna kijken we wel verder. :)

Op dit moment hebben we dus 3 bestuursleden:
Frietbakker
Klusmier
phreak

Op zich lijkt me dat voorlopig genoeg, maar als er nog iemand met bestuurlijke ervaring of interesse is: meer is beter!



Ik heb ook nog wat extra informatie gevraagd aan Willy Clincke, secretaris van de GPC, dus het wachten is even daarop. Wie nog meer vragen heeft: laat het weten!
 
Ey Phreak, hou ons eens op de hoogte! :D
 
Hey verdomd.. was ik hier niet eerder over begonnen.. toen wilde niemand me helpen behalve Frietbakker..
En Frietbakker is weer van de partij zie ik :thumbs:

als jullie al bestuursleden hebben, tja dan moet ik maar liften! ofzo :p
 
Champ zei:
Hey verdomd.. was ik hier niet eerder over begonnen.. toen wilde niemand me helpen behalve Frietbakker..
En Frietbakker is weer van de partij zie ik :thumbs:

als jullie al bestuursleden hebben, tja dan moet ik maar liften! ofzo :p
Nou, nu is er meer animo! En mensen (vooral sterke ;) ) kunnen we altijd gebruiken! Dus als je mee wilt doen, ook met bestuurlijke zaken, dan ben je zeer welkom. Ik wacht nog op wat info, maar daarna wil ik een datum gaan prikken voor een vergadering. Vermoedelijk begin September, omdat anders mensen in de knoop komen met vakanties, e.d.

Trouwens ook al via de GPC-BE een sportschoolhouder uit Nederland doorgestuurd gekregen die een team heeft en dus ook faciliteiten voor wedstrijden zou kunnen leveren! Stiekem is er dus blijkbaar toch behoefte aan iets anders dan de NPB.
 
klinkt allemaal reuze interessant! Hou ons op de hoogte he!! Ik wil dit wel serieus tot een succes zien
 
En iets anders dan powerlifting holland dan blijkbaar..
3 bonden in nederland dan begint het misschien nog iets te worden, dan gaan de mensen echt hun best doen om de beste van alle bonden te worden..

Ik ben alleen te lui om vergaderingen bijte wonen.. aangezien bijna alle PL-bull zich aan de andere kant van nederland bevind ben ik altijd te lul...
maar als dat geen probleem is ;)
 
Meer info Phreak!!! :D Mail me anders! Wat is de stand van zaken... zo krijgen we natuurlijk het idee dat het op zijn gat ligt...
 
Ja die GPC moet snel komen, dan kunnen we wedstrijden organiseren tussen de GPC en PL holland
 
Rustig heren! :) Het is nu een gekkenhuis op mn werk (en thuis) ivm de vakanties. Over 2 weken heb ik weer genoeg vrije tijd.

We kunnen eventueel al wel een datum plannen om bij elkaar te komen. 27 augustus of 3 september komen mij het beste uit, maar kan eventueel ook op andere zaterdagen.

Iedereen die wil komen op de eerste vergadering van de GPC-NL: laat even weten welke datum je aanwezig kunt zijn. Een voorstel voor een lokatie zou ook handig zijn; mij maakt dat namelijk niet zo uit. (tenzij het in de Achterhoek is of zo :) )
 
zijn het beide zaterdagen? aug zou me denk ik beter uit komen, en als het je niet uitmaakt stel ik Tilburg voor :D. En anders iets centraals, dus utrecht oder so etwas...
 
Back
Naar boven