AndroidHealthClinic

GPC Nederland (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sorry, ben erg druk de laatste weken. Wordt vanzelf weer een keer beter. :)

Voorstel: 27 augustus, ergens in Tilburg? Voor mij ook goed te doen met de trein. Dan liefst ergens vlak bij het station. 013 kan ik vinden, en de Ierse pub vlakbij ook. Dus dat lijkt me een goede lokatie. :P Zoja, dan zal ik iedereen die ooit interesse heeft getoond erover PMen.
 
Ierse pub is ook lekker rustig meestal :) Vooral door de weeks, dus wie van de nederlanders komt nog meer of wie weet een andere locatie?
 
ff kijken ...als het goed is ben ik vrij...den kdat ik dan ook wel ff langs kom. Wil namelijk op de hoogte blijven van de vorderingen :D
 
Mogelijke dagen/tijden:

Vrijdagavond 26 augustus, 19:00
Zaterdagmiddag 27 augustus, 15:00

Doordeweeks in natuurlijk niet echt te doen voor de werkende medemens.
 
Zaterdag!!!! MArtijn dan kunnen we sochtends nog ff trainen :P
 
Mij best, mijn part komt heel GPC Nederland :D
 
Tilburg is te ver, moest ik nu men rijbewijs al hebben kwam ik af als symbolische member, dan ben je toch met 4 ipv 3 :D
 
als je tot in mechelen raakt kan je achterop de moto mee, ah nee, je bent nog te zwaar, dan trekt men moto nimeer op als ik jou meeneem, sorry :p
 
Ik zou nog niet willen in mechelen geraken :fu::D
 
dj_phreak zei:
Mogelijke dagen/tijden:

Vrijdagavond 26 augustus, 19:00
Zaterdagmiddag 27 augustus, 15:00

Doordeweeks in natuurlijk niet echt te doen voor de werkende medemens.

Dus 27 aug 15:00 in de irish pub? Its set?
 
euh die vorige post was ik dus... en niet bikerbabe :D
 
Dus je hebt geen vriendin en je verkeerd in een indentiteits crisis? :P
 
dus bikerbabe is kloontje van frietbakker? beiden bannen! :D
 
MonsterStrength zei:
dus bikerbabe is kloontje van frietbakker? beiden bannen! :D
laten we dan ineens ook monstergirl bannen he dries, iedereen weet dat nu ook wel :rolleyes:
 
Hahaha, dus bikerbabe, frietbakker, monstergirl en monsterstrength zijn bij deze gebanned! :D
 
zouden jullie ook niemand van het bestuur van gpc belgium uitnodigen voor die vergadering? dan kan die wat uitleg geven aan iedereen die geintresseerd is!
 
Strak plan, wedden dat het niet van kelly kwam maar van willy of wendi? :D
 
Dit onderstaande probeerde ik te PMen, maar enkelen hadden hun PM uitgezet. Dus dan voor de zekerheid maar op deze manier:
_________________________________________

Waarde lifters,

Zoals al enige tijd bij sommigen bekend was: er bestaan plannen om een Nederlandse tak van de powerliftbond GPC op te richten. Ikzelf heb me al bereid verklaard om de bulk van het vereiste geld voor 2006 op te hoesten, maar geld alleen is niet genoeg: we hebben een bestuur nodig!

Daarom nodig ik ieder van jullie uit om bij de eerste (en hopelijk niet laatste) vergadering van de GPC Nederland te komen. Officieel bestaat er nog niets, dus dit is het uitgelezen moment om je eigen ideeën aan de man te brengen. Ook zal tijdens deze vergadering (bij voldoende belangstelling) een interim bestuur worden aangewezen.

Daarom wil ik iedere belangstellende, ook diegenen zonder bestuurlijke aspiraties, uitnodigen voor de 1e vergadering van de GPC Nederland.

Datum:
27 augustus, 15:00 uur.

Lokatie:
Clancy's Irish Pub
Heuvel 44
5038 CS Tilburg


In de hoop veel goedwillende powerlifters te mogen ontmoeten,


Hoogachtend,



Ruben Kramers
(a.k.a. dj_phreak)
 
Back
Naar boven