Fitness Seller

GPC Nederland (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nog even voor iedereen herhalen, we willen zo veel mogelijk volk he op de eerste vergadering!!!

Daarom wil ik iedere belangstellende, ook diegenen zonder bestuurlijke aspiraties, uitnodigen voor de 1e vergadering van de GPC Nederland.

Datum:
27 augustus, 15:00 uur.

Lokatie:
Clancy's Irish Pub
Heuvel 44
5038 CS Tilburg

Tot dan!!!
 
helaas kan ik niet naar die vergadering komen.... best ver reizen:) maar als er een gpc nederland is dan ben ik zeker een van de eerste die lid word
 
@Klusmier ik heb je email adres maar opgeslagen, maar jij bent er ZA toch ook? Hoe herkennen we je? Anders email ik je mijn nummer wel...

@bodybuildertj
Ik heb he terug ge-pm-ed :)
 
frietbakker zei:
@Klusmier ik heb je email adres maar opgeslagen, maar jij bent er ZA toch ook? Hoe herkennen we je? Anders email ik je mijn nummer wel...
mail (klusmier@gmail )voor de zekerheid je nummer wel, kijk voor foto:
[Link niet meer beschikbaar] :D (echt veel ben ik niet veranderd)

of kijk uit voor een blauwe Daewoo Leganza van bj. 2000......;)


is dat daar trouwens betaald parkeren??

( ben nu ff weg, dvd kijken met mijn vrouwtje, ik kijk mail morgen wel!!)

:D
 
jah :) ontvangen... het is wel jammer dat er bij ons in de sport school helemaal niemand deadlift.... nouja powerlift.... ik zou nooit weten welke technieken zijn toegestaan. vooral bij de bench zie ik het iedereen anders doen. en ik heb zo in al deze berichten gelezen dat er verschil in regels zijn qua technieken bij de gpc en bij npb ( waarvan een aangesloten sportschool in dezelfde straat ligt als de sportschool waar ik nu train) dus ik weet nu totaal niet of ik wel ijvoorbeeld goed bench... en in de sportschool zou ik het kunnen leren maar dan moet k me aansluiten bij npb en dat wil ik niet want die hebben zo rare leeftijds indeling
 
Je MOET lid worden van de NPB als je lid wordt van die sportschool???

en @ klusmierL: ja dat is beteaald parkeren.... makkelijkst is de tivoli garage bij de 013...
 
om 3 uur ben ik net aan het verhuizen jammer maarja volgende keer beter :P

succes in ieder geval met de vergadering hopelijk komen er veel mensen!
 
wij willen een verslag gatverdamme!! :D
 
Deejay_Spike zei:
wij willen een verslag gatverdamme!! :D
het was meer kennismaking en kennis vergaring over HOE het interimbestuur eruit komt te zien, HOE de wedstrijden eruit komen te zien, enz.

voor meer info vraag Martijn(Frietbakker) of Ruben(dj_phreak) of Chewie ;)


ik moest helaas wat eerder weg, zodoende geen volledige info
 
Het was inderdaad vooral een brainstorm-sessie. We zitten wel allemaal op 1 lijn, dus dat is zeker positief. Komende week ga ik aan de slag om concept-statuten op te stellen (zal ook GPC-BE vragen om een kopie van die van hen). Alle aanwezigen krijgen binnenkort dus de statuten doorgestuurd. Iedereen anders die ze ook wil hebben moet dat maar even via PM aanvragen.

Als het goed is komt er bij de volgende vergadering ook nog iemand met goede connecties bij (Marc Braker), plus iemand vanuit het bestuur van GPC-BE.


Verder was het ook gewoon erg gezellie! :D Uiteindelijk zijn we met zn vieren (Frietbakker, Bikerbabe, SlettieBettie en ik) nog gaan eten. En ja, zelfs daar veel over PL gesproken. En natuurlijk geroddeld. ;)
 
Hey hopelijk toch niet veel slechts over mij geroddeld he?
 
MonsterStrength zei:
Nah, waarschijnlijk over mij .. :D



Ladies and gentlemen... we have a winner! :D
 
hey, wanneer is de volgende vergadering jongens?
 
Phreak heeft als het goed is daar emails over verstuurd naar 2 kerels die er PERSE bij moeten zijn... eens kijken wanneer die kunnen....
 
eeuhm, wanneer is nu de volgende vergadering, waar is die en wie komt er?
 
Back
Naar boven