Fitness Seller

Graag advies over schema met Nolvadex.

Bezoekers in dit topic

teddy

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
17 feb 2003
Berichten
26
Waardering
0
Zo nu eindelijk na veel gelezen te hebben van de vaak zinvolle info nu dan een vraag.
Allereerst... Ik train nu twee jaar ben 83 kg 183cm en 15,6% vet. Heb een kuur aangeschaft bij een zogenaamde 'betrouwbare' bron. Met als doel meer droge spiermassa kweken en vet percentage einde kuur drukken. Heb al eens eerder een kuur genomen van Nadrolone en Primo dit was zeker een fake. Domme aanschaf van iemand die te snel wilde gaan. Ik dacht van mijn fouten geleerd te hebben eerst alle info die ik kan vinden te bestuderen en onderscheid te maken tussen het echte en niet echte spul. Heb me laten voorschrijven;

We recommend a cycle like this:
Week 1: 500mg Sustanon, 50mg proviron
Week 2: 250mg Sustanon, 400mg Deca Durabolin, 25mg proviron ED, 20mg
nolvdex ED
Week 3: 250mg Sustanon, 400mg Deca Durabolin, 25mg proviron ED, 20mg
nolvdex ED
Week 4: 250mg Sustanon, 400mg Deca Durabolin, 25mg proviron ED, 20mg
nolvdex ED
Week 5: 250mg Sustanon, 400mg Deca Durabolin, 25mg proviron ED, 20mg
nolvdex ED
Week 6: 250mg Sustanon, 400mg Deca Durabolin, 25mg proviron ED, 20mg
nolvdex ED
Week 7: 400mg Deca Durabolin, 25mg proviron, 20mg nolvdex ED
Week 8: 400mg Primobolan Depot, 20mg nolvdex ED
Week 9: 200mg Primobolan Depot. 20mg nolvdex ED
Week 10: 100mg Clomid ED (first day 300mg clomid)
Week 11: 50mg Clomid ED

1) Is dit achteraf gezien wel het juiste schema voor mij. Gezien het feit dat ik over nolva tijdens de kuur geen goede berichten qua groei lees?
2) sustanon 250mg, Nile Egypte exp.date:1/04, b. 91004 Fake?
3) Primo lot. P-075B, gele en twee rode ringen.
4) Nandrolone Decanoate, Norma Hellas is volgens de bodypage analyse en vergelijking zo goed als echt. Maarja wanneer ik erbij de andere twee gvd weer naast zit is mijn vetrouwen in aanschaf van AS in de zogenaamde vrije sector zo goed als verdwenen. Is er nog een andere manier om gewoon kwaliteit en betaalbaarheid
te krijgen verdomme?!!? Ik ga trouwens in Juni naar Egypte. Mogelijkheid tot opsturen vanuit E. is dat een optie misschien?
Sorry dat ik misschien geiiriteerd klink maar het verdomme toch ook een schandaal dat je je spullen zover ik weet niet kan laten testen! Aangezien er gewoon gekloot wordt met de gezondheid van iemand!!

Greetingz Teddy:
 
Dat schema vind ik persoonlijk licht..

Ik zou de dosering hoger gooien.. en de proviron misschien laten liggen.. sommige mensen krijgen van proviron onwijs veel puisten.. dat wil je vast niet.. je kan het eens proberen een weekje..

de primo zou ik zeker niet nemen.. is 99% fake.. en als het echt is zou ik de gok niet nemen..

je kan idd in egypte spul kopen en gewoon meenemen of versturen.. kleine hoeveelheden voor eigengebruik straffen ze niet..
 
Pas op met Egypte. Opsturen hoef je niet te doen. alles wordt opengemaakt. dat weet ik 100 % zeker. meenemen kan maar als ze je pakken ben je zuur, controlles zijn afgelopen 2 jaar zeer streng geworden en als je medicijnen uit het land wil smokkelen en ze pakken je zit je een week in een stoffig kamertje met egyptenaren en mag je daarna een ticket kopen om terug te komen naar Nederland.

Probeer een betrouwbaar iemand te vinden via de sportschool of via het internet. zijn er genoeg.

succes
 
Thenks voor de info maar
Lichte kuur wat is dan een zwaardere?
Waarom zou je die gok niet nemen evengoed wanneer het echte primo zou zijn?
En zal ik nu wel de nolvadex nemen zoals hierboven staat aangeven of niet? (ivm impact kuur)
 
ik zie geen probleem met de nolva.. kan geen kwaad, laat ik het zo zeggen. het is wel bijna overbodig omdat je al proviron gebruikt wat al anti oestro werkt.

je kan dit doen, lijkt er veel op

week 1 deca 400, test enth 500, nolva 20mg ED
week 2 deca 400, test enth 500, nolva 20mg ED
week 3 deca 400, test enth 500, nolva 20mg ED
week 4 deca 400, test enth 500, nolva 20mg ED
week 5 deca 400, test enth 500, winny depot 50mg EOD
week 6 deca 400, test enth 500, winny depot 50mg EOD
week 7 deca 400, test enth 500, winny depot 50mg EOD
week 8 deca 400, test enth 500, winny depot 50mg EOD
week 9 winny depot 50mg EOD, test prop 100mg EOD
week 10 winny depot 50mg EOD
week 11 clomid
week 12 clomid
week 13 clomid

dit is gewoon een standaard kuur die ik veel mensen adviseer.. kan er veel mee winnen en vast houden.

de nolva heb ik er alleen maar bij gedaan omdat ik denk dat jij het wil.
 
Op zich zou je met die dosissen wel kunnen kuren. Persoonlijk zou ik de sust naar 500 mg/week doen, maar 250 kan ook wel om mee te beginnen. Er zitten nog wel wat haken en ogen aan je kuur:
*Deca zou ik starten in week 1
*Nolva achter de hand houden en 20 mg/dag gebruiken bij de 1e tekenen van gyno.
*De primo is een beetje 'pointless' zo als je het nu hebt
*Met deze kuur zou ik alleen opbouwen en niet opbouwen en op het laatst een beetje droogtrainen.

Groet,
 
Sorry voor de late reactie maar thanks voor de info allemaal! Kheb alles reeds aangeschaft en ben reeds begonnen met;
wo 500 sus wk1
zo 250 sus, 400 deca
wo 250 sus wk2
zo 250 sus, 400 deca
wo 250 sus wk3
t/m wk 7 dan in wk 9 Clomid 100 mg per dag.
wk 50 mg per dag.

Tevens elke dag tijdens de kuur een 25 mg proviron en nolvadex bij de hand just in case.

Het feit dat ik elke wo een sus 250 mg extra neem komt omdat verschillende kenners mij erop attent maakte dat 250 p/w erg licht is. Maar ik was al begonnen. Ik kan nog een extra paar sus amp krijgen. Heeft dit eigenlijk wel nut om dit halverwege de week te doen of verstoord dit juist de kuur?

Teddy................................>
 
Nee, dit is goed. Twee keer in de week sus zetten geeft een vlakkere spiegel. En ik zou de nolva gebruiken om op te starten, als je het niet nodig hebt tegen gyno. Clomid wil nog wel eens depri maken. (zelf geen ervaring mee)

Eventueel kun je in wk 8 en 9 ook nog HCG zetten om sneller op te starten.

Post ook je resultaten nog even.
Succes,
Tsunami
 
Zal ik zeker doen!


Thenx,

Teddy........................>
 
Back
Naar boven