XXL Nutrition

Graag advies :-) wil strakke ronde billen

Bezoekers in dit topic

Bella79

Novice
Lid geworden
29 mrt 2017
Berichten
6
Waardering
1
Hallo dames en heren

Ik train al 5 jaar weer (was even gestopt na 2 x achter elkaar bevallen te zijn geweest en hele slechte nachten). Laatste 3 jaar train ik 4 x kracht en 2 x kickboksen en pak vaak nog 1 keer calisthenic in onze tuin.

Ik ben van 70kg naar 59kg bij 1.65m gegaan. Ik zie mijn abs weer en mooie definitie op mijn armen/schouders. Ik hoef zelf niet te gespierd te zijn of zo.

Ik train nu 2 x benen en 2 x bovenlichaam en heb een voedingsschema gekregen met 1800 kcals en 40% kh/30%vet en eiwit.

Ik train best zwaar bijv. hip thrust zit ik op 120kg, squatten kan ik maar 70kg maar train ook alleen en durf dan niet nog zwaarder te gaan. En ik doe oefening allemaal heel rustig en geconcentreerd en squeeze boven in enz.

Maar ik wordt dus overal strak maar mijn billen worden maar niet strak :-( ze zijn wel al iets minder vet zeg maar maar de vorm is nog steeds vormloos zeg maar haha. Veel cellullite en niet strak zeg maar.

Ik kreeg dus van PT een krachtschema en voedingsschema maar ik val weer af en dat wil ik niet. Ik wil niet meer afvallen ik wil alleen dat mijn billen strak worden.

Ik dacht dus om juist meer te gaan eten 2000 a 2200 bijv en wel de bovengenoemde macro's houden. Ik heb namelijk ook honger met 1800kcals.

En mijn billen/benen gewoon 2 x in de week trainen en dan zo zwaar mogelijk afwisselen met 1 x per week in mijn tuin jumping squat/lunges/op step lunges doen enz dus meer met eigen lichaamsgewicht.

En moet ik nou wel of niet na benen nog cardio doen? Heb 2 verschillende PT gehad en ze zeggen beide wat anders ;-)

Alvast mijn dank
 
Als je vet kwijt wilt zul je toch nog wat dieper moeten cutten.

Wat betreft vorm, strak, etc. zit je wel goed met hip thrusts, squats, en lunges.
 
Ik wil dus geen vet kwijt meer alleen dat mijn kont gespierder wordt :-)