Fitness Seller

graag advies (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Marcuss

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
30 mei 2005
Berichten
421
Waardering
1
Volgende week wil ik starten met een kuur test enanthaat en trenbolone enanthaat. Daarbij wil ik ook HGH blijven gebruiken. Ik neem hiervan 3.3 iu per dag met 6 dagen on 1 dag off. Dat gaat verder prima, heb eigenlijk geen bijwerkingen zoals gewrichtspijn ofzo. Af en toe s middags een beetje slaperig. Ben er wel droger van geworden in de afgelopen 4 weken. Na het opstaan s morgens zet ik het IM in de schouder.

Nu heb ik een vraag over een aantal dingen;

De HGH wil ik verhogen naar 5 iu tijdens de kuur. Is het beter om dit te verdelen over 2 x per dag?

Kan ik proviron tijdens de gehele kuur nemen zonder dat dit negatief effect heeft t.o.v. de HGH?

Welke doseringen zou ik kunnen nemen van de test en trenbolone en eventueel de proviron? Hierover heb ik natuurlijk wel een idee maar ik zou graag wat meningen willen horen van anderen.

Mijn laatste kuur was 500 mg test enanthaat met steeds 4 dagen tussen de injecties. Daarbij 30 mg dianabol per dag.
 
Wat is de reden van je HGH gebruik?
 
De reden is dat ik zowel vetverlies als spieropbouw tegelijkertijd (nieuwe cellen aanmaken) wil bewerkstelligen. Verder heeft de HGH veel andere positieve eigenschappen op het lichaam. Ik wilde het eens proberen en het bevalt me nu zo goed dat ik heb besloten om er zeker nog een half jaar mee door te gaan.
 
Zou de test alsinds hoger zetten dan 500mg, dus 750mg EW. En de tren e op 400/600mg EW. Ofdat de proviron verkeerd effect zal hebben op de HGH denk ik niet (al lijkt me dat onwaarschijnlijk). Maar ik zou zelf eerder voor masteron gaan dan proviron, maar dat is mijn mening natuurlijk. Als je toch proviron zou gaan gebruiken zou ik tussen 50/100mg ED zitten.
 
De masteron wil ik niet in deze kuur omdat ik het dan EOD moet injecteren. De proviron neem ik in tablet vorm. Van nolvadex weet ik dat je het beter niet kan gebruiken in combinatie met hgh/IGF. Aangezien proviron ook tegen gyno kan werken dacht ik dat dat misschien ook de werking van HGH kan verminderen. Proviron werkt wel op een andere manier, maar of dat dan ook daadwerkelijk negatief effect heeft op de HGH weet ik niet.
 
Als je naar de 5iu gaat per dag zou ik dat verdelen over 2 keer per dag.
En daarnaast zou ik het gewoon op proviron houden.
Masteron zou ik nemen als je echt een keer in de cut gaat.

Succes ermee
 
Dank je. Dan zet ik dan 2.5 iu bij het opstaan en 2.5 iu direct na de training
 
Als ik de test op 1000 mg pw zet op hoeveel zou je de tren dan moeten zetten? Heb vandaag mijn pakketje binnen gekregen met allerlei lekernijen:p

Dinsdag bestelt, donderdag in huis. Da's nog eens snelle service
 
Je hoeft de tren niet per se af te stemmen op je test in hoeveelheden. Als je eerder geen tren hebt gepakt zou ik het niet gelijk erg hoog doseren. De juiste dosering is mede afhankelijk van je stat's. Maar 400mg tren e is heel goed te doen, maar let wel, dit is slechts mijn ervaring.

Vertel anders even je stat's. Op die manier kunnen we jou een beter voorstel doen.
 
Mijn gewicht is momenteel 98 kilo. Lengte 1.98 meter. Vetpercentage 14%Wordt mijn 2e recente kuur. De laatste was 750mg test e en 30 mg dianabol pd.

Moet eerlijk zeggen dat ik vanmiddag nadat het pakketje binnenkwam er gelijk 500mg test en 200 mg tren in heb geknalt. De verpakking wild opgescheurt, kon niet wachten:p Maar het is voor mij nog onduidelijk of ik de tren zal laten op 400mg per week of toch 600mg. Heb tren nog niet eerder gebruikt.

Maar omdat ik nu ook aan de HGH zit zou je toch hoog kunnen doseren? Moet trouwens zeggen dat die naalden er niet gemakkelijk ingingen. pffff zelfs het eruit halen leek wel of terug in mijn spier werden gezogen:eek:
Zal wel aan de HGH liggen dat mijn huid wat taaier is of dat er nu wat minder vet op mijn glutes zit. Ik weet het niet.

Ik had alleen van die 2ml spuitjes liggen, daar kun je in princiepe 3 ml in kwijt maar dan kun je niet meer aspireren. Dus heb ik aan beide kanten eentje gezet. Volgende keer laat ik een maat van me het wel zetten. Gaat iets relaxter dan zelf doen.
 
Nou, je kunt nog altijd een tussenweg kiezen en 500mg tren e nemen. Je hoeft niet per se per 200mg te gaan.

Iig, veel succes met je kuur!
 
thanx. Je kan inderdaad afmeten wat je wil met die handige flesjes. Volgende week komt de proviron er nog bij trouwens.
 
En wat is de reden van je proviron gebruik?
 
Ik had er al veel goede dingen over gelezen. Zoals meer vrij testosteron, minder water retentie, mogelijke werking tegen gyno.
 
Je hebt er correct over gelezen, de proviron. Maar ik zou niet weten of ik het je moet adviseren in je geplande kuur. Dat laat ik liever aan andere over. Ik heb een test/tren kuur gedaan, zonder HGH wel te verstaan. Zou ook provi gebruiken maar heb er van af gezien. Het beviel mij perfect. Dus zonder is het heel goed te doen.
 
Ik wil het eens proberen en aan het einde van de kuur beoordelen.
 
Goh, toch weer wat info over HCG. Ff opslaan.
Goede topic Marcuss!

En inderdaad succes!
 
Neem het dan vanaf wk 4-10.

Succes!

Ik denk dat ik dat inderdaad maar ga doen. Moet het nog bestellen. Dat geprik wordt nu wel iritanter en pijnlijker tov mijn vorige kuur. Gisteren zat ik weer precies in een ader. En zowieso lijkt het net of die naalden ,zowel van slin spuit als gewoon, bot zijn. Dat is natuurlijk niet zo maar waarschijnlijk wat ik al eerder zei dat mijn huid sterker wordt.
 
Back
Naar boven