XXL Nutrition

Graag ervaringen over het gebruik van T5, ik neem het nu pas voor mijn Fibro

Is T5 schadelijk

  • Niet als men zich aan de voorschriften houd

    Stemmen: 0 0,0%
  • ja

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    0

Bezoekers in dit topic

Bibike

Novice
Lid geworden
28 jul 2017
Berichten
5
Waardering
0
Ik ben reeds 7 jaar chronisch pijnlijder door Fibromyalgie, reuma en lijd aan chronische vermoeidheid. Een goede vriendin die aan BB doet en ook lijd aan Fibro en cvs rade me T5 aan. Ik heb het nu 4 dagen genomen en het helpt zo goed dat ik 1 zware pijnstiller per dag heb kunnen weglaten, ik heb mij in jaren niet meer zo goed gevoeld. Nog lang niet zoals voor mijn ziekte maar veel beter. Toch ben ik me bewust dat het ook schadelijke neveneffecten kan hebben (maar dat heeft mijn ziekte ook, het beïnvloed mijn hele leven) daarom graag wat ervaringen van mensen die het langer gebruikt hebben. Mijn excuses als het hier niet gepast is aangezien het niet BB gerelateerd is.
Alvast hartelijk Bedankt
 
Wtf, t5 is een fatburner.
 
Zou dan eerder kijken of je niet baat hebt bij enkel ephedrine. T5 is een mix aan producten en het is zonde om alles eromheen te moeten nemen als je ook kunt volstaan met gewoon ephedrine HCL.
 
Zou zoiets in ieder geval met je huisarts overleggen.
 
Apart, maar zou het toch niet te lang gebruiken.
Ik weet dat het verslavend werkt en de hoge dosis caffeine is ook niet bepaald gezond maar na zoveel producten geprobeerd te hebben zonder succes doet het goed om even een kleine verbetering te voelen. Thanks
 
Zou dan eerder kijken of je niet baat hebt bij enkel ephedrine. T5 is een mix aan producten en het is zonde om alles eromheen te moeten nemen als je ook kunt volstaan met gewoon ephedrine HCL.
Dank je voor de tip dat ga ik zeker eens opzoeken. Grts
 
Verslavend weet ik niet, maar ik merkte bij mezelf na weken gebruik dat ik vaak duizelig werd.
 
Zou zoiets in ieder geval met je huisarts overleggen.
Als ik neveneffecten ondervind ga ik dat zeker doen en ik wil het ook niet langdurig gebruiken maar vooral de dagen dat ik extra energie nodig heb om mijn werk gedaan te krijgen want dat is nu heel vaak niet mogelijk. Wanneer het echt nodig is om ze in te lichten dan gaat ze er zeker niet gelukkig mee zijn, anderzijds kent ze mijn strijd. Bedankt grts
 
Misschien dat de aspirine in T5/ECA je het gevoel geeft pijn te bestrijden, maar lijkt me een beperkte dosis..
 
Verslavend weet ik niet, maar ik merkte bij mezelf na weken gebruik dat ik vaak duizelig werd.
Zou het ook niet komen omdat de meeste BB'ers het gebruiken om te cutten, en mss te lang in een deficit zitten icm de extra energie van de efedrine?
Al is het natuurlijk niet gezond volgens mij om dit dagelijks te gebruiken voor maanden aan een stuk denk ik. Maar om eerlijk te zijn weet ik het niet, als je de dosis beperkt houdt kan het perfect meevallen. Alleen als je toevallig een speekseltest moet doen bij een controle als je met de auto bent test je volgens mij wel positief op drugs. Aangezien efedrine niet meer legaal of zonder voorschrift te verkrijgen valt volgens mij.
 
Back
Naar boven