MuscleMeat

graag feedback eerste kuur; sustanon anavar.

Bezoekers in dit topic

malla

Cool Novice
Lid geworden
19 aug 2015
Berichten
45
Waardering
5
Lengte
1m92
Massa
96kg
Vetpercentage
18%
hallo,
heb inmiddels de knoop doorgehakt en besloten een kuurtje te gaan proberen, sterker nog heb het spul al binnen.
graag feedback in fake or real topic;

https://forum.bodybuilding.nl/topics/sustanon-anavar-ultima-pharma.393810/

mijn stats:
1,90m
95kg
17%BF
10 jaar ervaring met fitness, laatste 4 jaar zeer actief, min.3x per week. en sinds een half jaar begonnen met crossfit waar veel op explosieve kracht en spierconditie word getraind.
gemiddelde voedings inname afgelopen maanden: K45/V25/E30 , functioneer hier goed op en verlies op deze manier geleidelijk mijn bodyvet.

mijn doel; meer kracht en hopelijk ook wat meer massa in mn armen en schouders.

ik had het volgende kuurschema in gedachten;

week 1tm8 : iedere 3 dagen 0.5 ml sustanon a 300mg/ml
week 4tm8: iedere dag 45 mg anavar
week 10tm12 iedere dag 30mg nolvadex

met deze kuur probeer ik natuurlijk ook zeker kracht en wat massa te gainen, maar wil vooral zien hoe ik reageer op deze middelen vandaar dat ik de anavar pas in week 4 toe wil gaan voegen, zodat ik beide middelen onafhankelijk aan kan voelen. iemand hier op of aanmerkingen voor? sommigen zeggen dat de anavar beter als kickstart gebruikt kan worden, maar dan kan ik voormezelf niet bepalen welk middel evt. bijwerkingen met zich meebrengt.

verder heb ik inpricipe voor 8,5 week sustanon als ik iedere 3 dagen 0.5ml neem, is het een goed idee om de eerste 2 keer 0.75ml te nemen? werkt dit ook als een soort kickstart? of zal dit weinig nut hebben?

maakt het veel verschil als ik de anavar in een keer ineem of dat ik het in 3x verdeeld over de dag doe?

heb ook mariadistel tabletten gekocht om toch het zekere voor het onzekere te nemen, maar wanneer kan ik hier nou het beste mee beginnen? lees veel verschillende meningen hierover.

is het nog bevorderlijk voor krachttoename om creatine tijdens de kuur te nemen of kan ik deze beter voor gelijk na de kuur bewaren?

ik loop ook graag een stukje hard, zal 1 van deze middelen daarin nog problemen op kunnen leveren, iemand hier ervaring mee?

hoop dat jullie me verder kunnen helpen en mn plan helemaal rond te maken, heb bloed laten prikken en was helemaal goed mbt leverfunctie, maar ook cholesterolwaarden en andere algemene bloedwaarden, dus daar was ik heel blij mee. volgende week donderdag zou iemand me kunnen helpen met het voordoen van dit soort injecties, dus kan bijna niet meer wachten.
plz. some good feedback before thursday, thnx.
greets.
 
Je hebt het allemaal mooi voorbereid.
Dus ongeveer 375 per week, dat is wel een mooie dosis om mee te starten.

Ja je keuze om later met anavar te beginnen komt wat minder voor.

Toen ik de eerste keer ging zetten. Zat er een maat naast die het al vaker had gedaan. Hij zorgde dat ik het goed deed.
Er is op dit forum wel een hele duidelijke uitleg met foto's erbij.

Die maridistel zou je kunnen nemen als je klaar bent met de anavar. Of als je perce bang bent voor leverschade dan voor het slapen gaan. (Zo ver mogelijk van je inname van de anavar) Maar anavar zal niet echt schade geven aan lever op die dosis.
 
Mariadistel na de anavar nemen aan het eind van je kuur. Ik zou zelf eerder voor dit schema gaan:
week 1tm8 : iedere 3 dagen 0.5 ml sustanon a 300mg/ml
week 3tm8: iedere dag 30 mg anavar
week 10tm12 iedere dag 50mg clomid

Ik weet niet of je nolvadex ook al had gekocht? Clomid zorgt voor een hogere testosteron boost en minder bijwerkingen dan nolva.

Gr
 
nolva heb ik al gekocht idd, had begrepen dat deze nakuur minder sides zou hebben, vandaar...

waarom zou je de dosis var verlagen en de kuurlengte verlengen dan?

zouden jullie aub ook mijn fake or real topic kunnen reageren. bvd.
greets.
 
Ben zelf ook met een kuur bezig maar dan iets hoger test + deca en doe aan HIIT. Het enige wat je waarschijnlijk een beetje zult krijgen is een wat stevige pomp in je kuiten:p. Niet heel erg hinderlijk, maar zonder AAS gaat het toch wel iets fijner.

Goede kuur, alleen zou ik wel eerst je VP naar 10-12% natty cutten, zul je ook veel beter het resultaat zien zonder zoveel vet en minder kans op oestrogene bijwerkingen(gyno). Maar zie dat je volgende week al gaat beginnen, dus zou ik voorzichtig zijn als ik jou was. Indien je er aan kunt komen zou ik een vial masteron of primobolan kopen. Zelf neem ik primo achter de hand omdat het een wat anaboler middel is. Primo dan mee laten lopen op 150mg of mast op 100mg zou voldoende moeten zijn tegen gyno en anders iets uppen(200p/150m).

Anavar heeft een halfwaardetijd van 8 uur, gezien je waarschijnlijk 3x15mg neemt kun je het in 3x verdelen als je wilt. Zelf doe ik gewoon 20mg sochtends 20mg 's avonds. Anavar gaat niet bepaald zoden aan de dijk zetten dus is het wel te verwaarlozen tussen 2 en 3 x verdelen. Met 2 x blijft er ook wel heel de dag door een goede hoeveelheid var in je systeem.

Creatine schijnt synergetisch te werken met anavar maar ook dat zou niet bepaald significant zijn. Ik neem gewoon year round creatine ook nu tijdens mijn kuur gezien het waarschijnlijk voor vocht in de spieren zorgt(wat niet heel zeker is, maar als ik merk dat ik veel extracellulaire vocht heb gooi ik het er wel uit en zie het dan wel).
Hier heeft onze Galen een mooi stuk over geschreven: http://peterbond.nl/houd-creatine-vocht-vast/

Verder nolva naar 20mg en dan ben je g2g, boven de 20mg is overkill.
 
Ben zelf ook met een kuur bezig maar dan iets hoger test + deca en doe aan HIIT. Het enige wat je waarschijnlijk een beetje zult krijgen is een wat stevige pomp in je kuiten:p. Niet heel erg hinderlijk, maar zonder AAS gaat het toch wel iets fijner.

Goede kuur, alleen zou ik wel eerst je VP naar 10-12% natty cutten, zul je ook veel beter het resultaat zien zonder zoveel vet en minder kans op oestrogene bijwerkingen(gyno). Maar zie dat je volgende week al gaat beginnen, dus zou ik voorzichtig zijn als ik jou was. Indien je er aan kunt komen zou ik een vial masteron of primobolan kopen. Zelf neem ik primo achter de hand omdat het een wat anaboler middel is. Primo dan mee laten lopen op 150mg of mast op 100mg zou voldoende moeten zijn tegen gyno en anders iets uppen(200p/150m).

Anavar heeft een halfwaardetijd van 8 uur, gezien je waarschijnlijk 3x15mg neemt kun je het in 3x verdelen als je wilt. Zelf doe ik gewoon 20mg sochtends 20mg 's avonds. Anavar gaat niet bepaald zoden aan de dijk zetten dus is het wel te verwaarlozen tussen 2 en 3 x verdelen. Met 2 x blijft er ook wel heel de dag door een goede hoeveelheid var in je systeem.

Creatine schijnt synergetisch te werken met anavar maar ook dat zou niet bepaald significant zijn. Ik neem gewoon year round creatine ook nu tijdens mijn kuur gezien het waarschijnlijk voor vocht in de spieren zorgt(wat niet heel zeker is, maar als ik merk dat ik veel extracellulaire vocht heb gooi ik het er wel uit en zie het dan wel).
Hier heeft onze Galen een mooi stuk over geschreven: http://peterbond.nl/houd-creatine-vocht-vast/

Verder nolva naar 20mg en dan ben je g2g, boven de 20mg is overkill.

heb nolvatabs van 15mg. zal 1tab pd ook voldoende zijn?


was verder niet van plan om nog meer middelen aan mn eerste kuur toe te voegen. dus hoe bang moet ik zijn voor gyno met mijn bf en deze dosis sust?
en hoeveel mg nolva moet ik nemen als ik er wel last van krijg?

greets
 
gemiddelde voedings inname afgelopen maanden: K45/V25/E30

Say what? Dat is het aantal wat je op een hele dag eet?

Daarnaast is 17% bf echt te hoog, zak sowieso eerst naar ongeveer 10 a 12%
 
heb nolvatabs van 15mg. zal 1tab pd ook voldoende zijn?


was verder niet van plan om nog meer middelen aan mn eerste kuur toe te voegen. dus hoe bang moet ik zijn voor gyno met mijn bf en deze dosis sust?
en hoeveel mg nolva moet ik nemen als ik er wel last van krijg?

greets
15mg is ook voldoende idd, gyno is wel een aardige kans voor. Stacken is in sommige gevallen juist beter voor je gezondheid;). Een goede A/E(Androgeen/Oestrogeen) verhouding gaat al veel sides tegen. Je oestrogeen is belangrijk voor je botten/ogen etc en speelt een belangrijke rol bij spiergroei. Je kunt beter je androgeen omhoog halen dan je oestrogeen omlaag, dit kun je doen met masteron of primobolan. Primo is een wat betere keuze, ook een ietswat anaboler middel en lichter.

Maar het zou ook al kunnen dat de anavar genoeg is om er geen last van te krijgen omdat anavar ook licht androgeen is, maar ik zou toch wel primo of mast achter de hand houden indien je toch gyno krijgt vooral gezien je ietswat hoge vp.
 
Anavar en hardlopen is meestal geen fijne combinatie. Weet niet hoe het met deze dosering is, maar op 80-100 anavar is de pomp zo groot dat cardio amper mogelijk is.
 
Say what? Dat is het aantal wat je op een hele dag eet?

Daarnaast is 17% bf echt te hoog, zak sowieso eerst naar ongeveer 10 a 12%
Dat zijn de verhoudingen van ekv. Niet dat hij maar 30g eiwitten eet per dag :')
En beste is idd nog beetje cutten en iets droger staan voor je begint
 
15mg is ook voldoende idd, gyno is wel een aardige kans voor. Stacken is in sommige gevallen juist beter voor je gezondheid;). Een goede A/E(Androgeen/Oestrogeen) verhouding gaat al veel sides tegen. Je oestrogeen is belangrijk voor je botten/ogen etc en speelt een belangrijke rol bij spiergroei. Je kunt beter je androgeen omhoog halen dan je oestrogeen omlaag, dit kun je doen met masteron of primobolan. Primo is een wat betere keuze, ook een ietswat anaboler middel en lichter.

Maar het zou ook al kunnen dat de anavar genoeg is om er geen last van te krijgen omdat anavar ook licht androgeen is, maar ik zou toch wel primo of mast achter de hand houden indien je toch gyno krijgt vooral gezien je ietswat hoge vp.

Ik zou aanraden om eerst z'n vetpercentage omlaag te brengen. Je hebt gelijk als je zegt dat een goeie A:E verhouding veel sides tegen gaat, absoluut, maar een hoog VP veroorzaakt nog wel meer sides.
 
Ik zou aanraden om eerst z'n vetpercentage omlaag te brengen. Je hebt gelijk als je zegt dat een goeie A:E verhouding veel sides tegen gaat, absoluut, maar een hoog VP veroorzaakt nog wel meer sides.
Yup dat zei ik ook, maar hij is het al van plan om te doen en indien hij het dan toch gaat doen zonder eerst te cutten(waar de meeste mensen voor kiezen) dan tenminste nog een androgeen bij de hand houden.
 
Yup dat zei ik ook, maar hij is het al van plan om te doen en indien hij het dan toch gaat doen zonder eerst te cutten(waar de meeste mensen voor kiezen) dan tenminste nog een androgeen bij de hand houden.

wat is volgens jullie het maxium percentage bodyfat wat je mag hebben alvorens met testosteron te beginnen?
en moet ik me echt zorgen maken om te veel oestrogeen bij deze dosering sust?
 
wat is volgens jullie het maxium percentage bodyfat wat je mag hebben alvorens met testosteron te beginnen?
en moet ik me echt zorgen maken om te veel oestrogeen bij deze dosering sust?

Wat mij betreft kan je op 18% PRIMA beginnen met test. Als je maar weet dat je op dat percentage VEEL minder gaat ZIEN in de spiegel, omdat er veel vet over je massa heen zit.
Ieder lichaam is anders, ik kan 600mg Deca (met test) runnen zonder oestrogeen-sides, maar anderen krijgen bij 300mg test als problemen....

Of je van de Anavar iets gaat merken op dat vetpercentage is een ander verhaal....
De meeste UG anavar is zeer licht/ondergedoseerd en soms zelfs waardeloos....de grondstoffen voor Anavar zijn heel erg duur.

Mijn mening, iedereen die gaat kuren hoort Nolva/Clomid (of zelfs Masteron) IN HUIS te hebben voordat je begint, gewoon voor de zekerheid...maargoed, dat is mijn mening. Ik heb veiligheid en vernatwoord gebruik hoog in het vaandel staan ;)
 
wat is volgens jullie het maxium percentage bodyfat wat je mag hebben alvorens met testosteron te beginnen?
en moet ik me echt zorgen maken om te veel oestrogeen bij deze dosering sust?
Voor bf geldt het hoe lager hoe beter, hier wordt 10-12% geadviseerd. Het is niet moeilijk om op 10/12% te komen natty en zal je resultaat echt een stuk beter laten ogen en de kans op sides drastisch verminderen.
 
Back
Naar boven