MuscleMeat

Graag hulp bij een nieuw training`s schema!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nlf

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2010
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
73kg
Hallo,
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik Ben 21 jaar, 1,84 lang en 73kg vet percentage zou ik niet weten. Ik heb al wel vrij veel ervaring in de fitness want heb namelijk een fitness A cursus gevolgd. Ik ben niet verder gegaan in de fitness want ik ben toen gaan kickboksen voor een jaar en daarna mma voor een half jaar. De reden dat ik daar nu mee gestopt ben is dat ik erg moeilijk aan kan kommen of afvallen. Ik kon dus nooit echt op een goed gewicht komen voor wedstrijden. Daarom wil ik me nu echt focussen op het fitnessen.
Beginsituatie – ik ben dus 1,84 lang en 73kg. Ik heb al vrij gespierde benen daar wil ik dus niet al teveel aan doen. De rest van me lichaam mag wel wat extra volume gebruiken zeg maar :) ik zou graag rond 4x in de week willen fitnessen omdat me lichaam veel trainen is gewend en elke training mag rond de 1 & 1,5 uur duren als het aan mij ligt. Ook vind ik het wel fijn om alleen te fitnessen lekkere muziek in de oren en gaan.
Doel – ik zou graag rond de 80kg willen wegen met een laag vet percentage. Me conditie moet uiteraard netjes bij gehouden worden.
Mijn vraag is, hoe krijg ik dat voor elkaar ?
Want ik heb vaak na een training dat me spieren wel helemaal leeg zijn ( kan dan bijvoorbeeld niet meer opdrukken) maar ik heb dan geen spierpijn ook niet 2 dagen er na. Persoonlijk vind ik dat wel raar, want het maakt niet uit wat voor een training kickboksen, mma of fitness.


Zo, genoeg tekst voor nu. Graag zoveel mogelijk reacties. Alvast bedankt!!
 
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik Ben 21 jaar, 1,84 lang en 73kg vet percentage zou ik niet weten. Ik heb al wel vrij veel ervaring in de fitness want heb namelijk een fitness A cursus gevolgd. Ik ben niet verder gegaan in de fitness want ik ben toen gaan kickboksen voor een jaar en daarna mma voor een half jaar. De reden dat ik daar nu mee gestopt ben is dat ik erg moeilijk aan kan kommen of afvallen. Ik kon dus nooit echt op een goed gewicht komen voor wedstrijden. Daarom wil ik me nu echt focussen op het fitnessen.
Beginsituatie ik ben dus 1,84 lang en 73kg. Ik heb al vrij gespierde benen daar wil ik dus niet al teveel aan doen. De rest van me lichaam mag wel wat extra volume gebruiken zeg maar :) ik zou graag rond 4x in de week willen fitnessen omdat me lichaam veel trainen is gewend en elke training mag rond de 1 & 1,5 uur duren als het aan mij ligt. Ook vind ik het wel fijn om alleen te fitnessen lekkere muziek in de oren en gaan.


hoi Ben,

1,84 en 73kg. ik kan me voorstellen dat je al flinke benen zult hebben idd. Begrijpelijk dat je die niet dikker wilt!

ik denk dat een beachboy-programma jou precies kan brengen wat je zoekt!
zoekt daar eens op.

succes!
 
hoi Ben,

1,84 en 73kg. ik kan me voorstellen dat je al flinke benen zult hebben idd. Begrijpelijk dat je die niet dikker wilt!

ik denk dat een beachboy-programma jou precies kan brengen wat je zoekt!
zoekt daar eens op.

succes!


:p
 
Back
Naar boven