Fitness Seller

graag hulp bij schemaverdeling

Users who are viewing this thread

Voix

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
18 mei 2009
Berichten
49
Karma
0
hallo! mijn stat's zijn

leeftijd:13j.
gewicht:38kg
lengte:1m48

welke oefeningen kan ik over 1week verspreiden (ik kan max. 1u. aan body-trainen vrijmaken ,schoolwerk) zoals maandag rugspieren dinsdag armspieren enzo... alvast bedankt als je me al een handje helpt met het soort training die bij me past en voor de voeding ...ik moet wel een beetje aankomen want 38kg is echt niet veel ,messchien klinkt dit zo beginner-achter maar ik ken nog niet echt de namen van de soorten trainingsschema's

alvast bedankt!
 

Yoshuba

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
11 apr 2009
Berichten
5.284
Karma
235
hallo! mijn stat's zijn

leeftijd:13j.
gewicht:38kg
lengte:1m48

welke oefeningen kan ik over 1week verspreiden (ik kan max. 1u. aan body-trainen vrijmaken ,schoolwerk) zoals maandag rugspieren dinsdag armspieren enzo... alvast bedankt als je me al een handje helpt met het soort training die bij me past en voor de voeding ...ik moet wel een beetje aankomen want 38kg is echt niet veel ,messchien klinkt dit zo beginner-achter maar ik ken nog niet echt de namen van de soorten trainingsschema's

alvast bedankt!

Hm, als je in een gym kan trainen raad ik je aan eens naar het Rippetoe schema te kijken (google even) daar ga je zien dat de compound oefeningen de belangrijste zijn (squat, bench press, deadlift, military press, bent-over row en er bestaan nog wat goeie).
Maar wat ik je wel duidelijk wil maken is dat je eerst de techniek onder handen moet krijgen, dit is best moeilijk, doe dit door middel van filmpjes, begeleiders,... pas na de techniek komt het gewicht!
 

Voix

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
18 mei 2009
Berichten
49
Karma
0
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3
Hm, als je in een gym kan trainen raad ik je aan eens naar het Rippetoe schema te kijken (google even) daar ga je zien dat de compound oefeningen de belangrijste zijn (squat, bench press, deadlift, military press, bent-over row en er bestaan nog wat goeie).
Maar wat ik je wel duidelijk wil maken is dat je eerst de techniek onder handen moet krijgen, dit is best moeilijk, doe dit door middel van filmpjes, begeleiders,... pas na de techniek komt het gewicht!

oke bedankt!
 

Naar boven