MuscleMeat

Graag hulp: last van maag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Scholro

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 aug 2006
Berichten
86
Waardering
0
heren,

ik heb steeds last van mijn maag, ik ben nu aan het uitvogelen hoe het komt maat misschien kunnen jullie me helpen.

Als je te snel te veel eiwitten binnen krijgt kan je dan buikpijn krijgen?

zelf denk ik dat het komt van de magere kwark, maar weet het nog niet zeker. Ik gebruik zelf:"

- whey (sport labs)
- Magere kwark van de aldi
- Tonijn op oli basis van de aldi
- kipfile

Graag hulp, want dit belemmerd me in mijn groei!
 
een te grote inname van eiwitten is sowieso niet nodig. misschien heb je wel intolerantie voor bepaalde eiwitten.
 
Probeer eens een ander merk magere kwark. Keuze en kwaliteit genoeg.
 
Veel mensen hebben moeilijkheden om melkproducten te verteren,
miss is de kwark of whey de oorzaak.

Verder die tonijnblikken uit de aldi zijn ook hyperallergeen, verder
bevatten ze ook enorm veel zout en kwik!

Koop verse vis ;)
 
Dacht ff aan lactoseintolerantie maar das het niet. Heb t volgende gegoogeld:

Lactose-intolerantie
Lactose is een suiker dat in melk en veel melkproducten voorkomt en wordt ook wel melksuiker genoemd. Om lactose te verteren is een hulpstof (enzym) nodig, het lactase. Lactase wordt in de dunne darmwand aangemaakt. Als het lactase niet of niet voldoende wordt aangemaakt kan het lactose niet goed verteerd worden. Het lactose komt dan onverteerd in de dikke darm terecht, waar de daar aanwezige darmbacteriën (darmflora) het lactose gaan ‘vergisten’. Hierdoor kunnen klachten ontstaan zoals buikpijn, krampen, diarree, winderigheid en een opgeblazen gevoel. We spreken dan van lactose-intolerantie. Een intolerantie betekent dat een bepaalde stof niet goed verdragen wordt, maar intolerantie mag niet verward worden met een allergie.
 
Heb je veel last van stress? Dat kan ook nog weleens maagklachten geven.
 
heren,

bedankt voor de reacties,

ik had een nieuw product erbij gebruikt genaamd Aloe Vera Gel. Dit kun je drinken en schijnt erg goed voor je te zijn. Alleen nam ik steeds een overdosis schijn en gaf me deze klachten.

het verhaal over de tonijn vond ik indrukwekkend en heeft me wel aan het denken gezet, misschien toch maar verse vis kopen dan.

wel groei ik lekker op dit moment en heb in 6 weken tijd al 3,5 kilo erbij. Helaas is dit nog geen vetvrij massa maar het begin is er :D
 
burp

Eiwit kan inderdaad het probleem zijn toen in begon met shaken zowel wy als ei kreeg ik daar ook een poosje last van ik denk dat het puur gewnning is ff aankijken dus,succes
 
Back
Naar boven