MuscleMeat

Graag jullie mening/advies over mijn kuur.

Bezoekers in dit topic

je geeft aan dat je dealer niet weet wat hij verkoopt? Ik zou dat eigenlijk al als red flag zetten…
Dat terzijde is een kuur van 500mg prima te doen.
Hij weet het vast wel hahah, maar de communicatie gaat via via en verloopt wat stroef. Iemand wil er wat tussen verdienen 😂 of het nou 200 of 250 mg is maakt dan ook niet meer uit. Kan altijd 0,1 0,2 ml minder doen
 
geeft aan dat je dealer niet weet wat hij verkoop
Ik zou dan idd zeer gaan twijfelen. Je wilt wel dat je supplier weet wat hij jou geeft, zodat jij iig enig idee hebt van wat je in je lichaam stopt.
 
200-300 maakt niets uit. normaal was Cyp 200mg/ml en E 250mg/ml. maar dat geldt niet voor UG straatgear
 
Want 1ml van 200mg is anders dan 0,8 ml van 250mg?
Als jij niet precies weet wat je krijgt, hoe kun je dan een fatsoenlijk plan opstellen bijvoorbeeld?
Ik vind je nogal onverschillig en wat kritischer zijn op je supplier mag wel.

Het lijkt alsof: Als ik maar steriods kan krijgen die ik in mezelf kan stoppen,vind ik alles best.
Zo komt het over iig
 
Als jij niet precies weet wat je krijgt, hoe kun je dan een fatsoenlijk plan opstellen bijvoorbeeld?
Ik vind je nogal onverschillig en wat kritischer zijn op je supplier mag wel.

Het lijkt alsof: Als ik maar steriods kan krijgen die ik in mezelf kan stoppen,vind ik alles best.
Zo komt het over iig
Bij een niet nader te noemen bekend merk, weet je ook niet welke versie je krijgt.
 
Een dealer hoort gewoon te kunnen vertelen wat die persoon verkoopt. Weet diegene niet wat de inhoud is dan kan je je afvragen of je uberhaupt de compound krijgt die je wilt.
Nu heb je het uberhaupt want het is ug…. Maar toch…. Shady shit man
Ik sluit me aan bij mike.

Then again. Yolo en spuiten
 
je geeft aan dat je dealer niet weet wat hij verkoopt? Ik zou dat eigenlijk al als red flag zetten…
Dat terzijde is een kuur van 500mg prima te doen.
Volgens mij geef ik dat helemaal niet aan, ik zei dat mij niet verteld kon worden of het 200/250mg was omdat de communicatie via iemand anders verloopt en dat nogal stroef gaat( betekent dat ik 2/3 berichten per week wissel met diegene) het is van een bekend merk(namen mag ik niet plaatsten toch?) dus dat zal wel goed zitten dacht ik.
 
Lekker janken of het nou 200 of 250mg is:roflol: want de dealer moet het wel weten! Jullie hebben wel vertrouwen in de dealers en de UG merken. Het is en blijft gokken zolang je het niet laat testen (wat niemand doet) alleen met shit dat je zelf bij de apotheek afhaalt mag je ervan uitgaan dat het klopt.
 
Lekker janken of het nou 200 of 250mg is:roflol: want de dealer moet het wel weten! Jullie hebben wel vertrouwen in de dealers en de UG merken. Het is en blijft gokken zolang je het niet laat testen (wat niemand doet) alleen met shit dat je zelf bij de apotheek afhaalt mag je ervan uitgaan dat het klopt.
Iets met blauwe ogen was het toch...? :lol:
 
Als we maar groeien haha
 
Heb je je PCT ook meteen besteld?
 
En test je shit dus.
 
Back
Naar boven