XXL Nutrition

Graag jullie mening/advies over mijn kuur. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
18 mrt 2023
Berichten
13
Waardering
7
Lengte
1m89
Massa
93kg
Vetpercentage
16%
Hallo allemaal,

Ik ben 28 jaar oud, 189cm, momenteel: 93kg, 12-17% vet.
Sinds 2014 actief aan het sporten. in 2017 een 10 weken kuur gedaan van Test 500mg,Tren 400mg per week. enanthate.
Toen zeer veel massa gepakt van 80kg naar 105kg en gelukkig goed vastgehouden. bleef altijd rond de 100kg na de kuur.
Helaas heb ik na een schouderoperatie een jaar moeten revalideren en heb ik niet mogen trainen waardoor mijn spiermassa hard gedaald is en mijn vetmassa wat gestegen is.
Het gekregen vetmassa zie ik niet als een probleem omdat ik dit voor mijn aankomende kuur ( wat mijn 2e kuur ooit zal worden ) kan gebruiken.
Nu heb ik Anadrol pillen bestelt, samen met Test enanthate en Tren enanthate omdat dit de vorige keer voor mij zeer goed werkte. ( Anadrol werd mij toen aangeraden om als kickstart te gebruiken gedurende de eerste 3 weken tot de enanthate inwerkt )
de vorige keer had ik behoorlijke nachtzweet sessies (van de tren denk ik) waardoor ik nu de dosering wat lager dan de vorige keer wil gaan doen omdat ik ook Anadrol wil gaan toevoegen.
Ik zou graag richting de 105-110kg gaan. meer is natuurlijk altijd welkom, maar 105-110 probeer ik voor te mikken.
Ik heb gehoord dat Tren een goede vetverbrander is en vocht uit je lichaam werkt.(is dat zo?)


het plan is:
30-50mg Anadrol per dag gedurende week 1 t/m 3
200-250mg test enanthate per week gedurende week 1 t/m 10 (of het 200 of 250mg/ml in zon potje kon de verkoper mij niet precies vertellen)
200-250mg tren enanthate per week gedurende week 1 t/m 10 (of het 200 of 250mg/ml in zon potje kon de verkoper mij niet precies vertellen)
Nolvadex Nakuur.


Mijn vraag aan jullie(hopelijk wat meer ervaren en dus meer kennis dan ik) is dit een goede kuur voor mijn plan,
Anadrol heb ik geen ervaring mee is 30-50mg per dag een juiste dosering en is dit middel goed als "kickstarter" te gebruiken?
En de vorige keer ben ik vanwege priveredenenen niet in de mogelijkheid geweest om mijn Nolvadex nakuur te kunnen nemen.
Het is mij niet bijgebleven hoe zon Nolvadex nakuur werkt en hoe dat genomen dient te worden.
graag zou ik, indien mogelijk hier van iemand ook nog wat uitleg over krijgen.
 

Bijlagen

  • ssss.png
    ssss.png
    682,4 KB · Weergaven: 316
Ga eerst cutten en dan een kuur starten om te bouwen. Denk dat je vetpercentage eerder 17% dan 12% is en dat is te veel. Tren weglaten, anadrol weglaten. 500 mg test e is voldoende. Je hebt weinig kennis zo te lezen dus ga je wat meer in de materie verdiepen. En doe een bloedwaardentest vooraf.
 
Ga eerst cutten en dan een kuur starten om te bouwen. Denk dat je vetpercentage eerder 17% dan 12% is en dat is te veel. Tren weglaten, anadrol weglaten. 500 mg test e is voldoende. Je hebt weinig kennis zo te lezen dus ga je wat meer in de materie verdiepen. En doe een bloedwaardentest vooraf.
Hoi Wovano,

Allereerst bedankt voor je reactie en dat je de tijd wil nemen om advies te geven.
Zou kunnen hoor dat mijn vetpercentage eerder 17% is, het is gemeten op een driepuntsmeting door een stagair in de sportschool. het is in ieder geval een indicatie.
Het klopt dat ik weinig kennis heb vandaar dat ik ook hier op dit forum ben gekomen, om advies te krijgen van mensen zoals jij.
Ik merk dat ik het wat lastig vind om zo advies aan te nemen, ik zou het fijn vinden als je me zou kunnen vertellen waarom je dit adviseert.

Over de bloedwaardentest, kan ik dit gewoon bij de huisarts aanvragen? en eerlijk zijn over het gebruik van steroiden?

nogmaals bedankt.
 
Hoi Wovano,

Allereerst bedankt voor je reactie en dat je de tijd wil nemen om advies te geven.
Zou kunnen hoor dat mijn vetpercentage eerder 17% is, het is gemeten op een driepuntsmeting door een stagair in de sportschool. het is in ieder geval een indicatie.
Het klopt dat ik weinig kennis heb vandaar dat ik ook hier op dit forum ben gekomen, om advies te krijgen van mensen zoals jij.
Ik merk dat ik het wat lastig vind om zo advies aan te nemen, ik zou het fijn vinden als je me zou kunnen vertellen waarom je dit adviseert.

Over de bloedwaardentest, kan ik dit gewoon bij de huisarts aanvragen? en eerlijk zijn over het gebruik van steroiden?

nogmaals bedankt.
Leuk, wat was het totaal in millimeters ?
 
Hoi Wovano,

Allereerst bedankt voor je reactie en dat je de tijd wil nemen om advies te geven.
Zou kunnen hoor dat mijn vetpercentage eerder 17% is, het is gemeten op een driepuntsmeting door een stagair in de sportschool. het is in ieder geval een indicatie.
Het klopt dat ik weinig kennis heb vandaar dat ik ook hier op dit forum ben gekomen, om advies te krijgen van mensen zoals jij.
Ik merk dat ik het wat lastig vind om zo advies aan te nemen, ik zou het fijn vinden als je me zou kunnen vertellen waarom je dit adviseert.

Over de bloedwaardentest, kan ik dit gewoon bij de huisarts aanvragen? en eerlijk zijn over het gebruik van steroiden?

nogmaals bedankt.
Nette reactie mr. B.

We zien hier niet zo vaak de vraag om uitleg op een reactie. Meestal gaan ze hier eigenwijs en cocky reageren :thumb:
 
Leuk, wat was het totaal in millimeters ?
Ik heb echt geen idee Bullshark, hij zei toen 15%, maar het is een poosje geleden vandaar dat ik neer heb gezet 12-17%.
Ik heb ook op zon elektronisch apparaat gestaan maar die zei 23% dat leek mij onjuist lol.
Ik vind mijzelf niet vet.. maar absoluut niet in podiumconditie. Ik heb van nature een 4-pack en de blokjes inclusief V lijn zijn sochtends zichtbaar. daar teken ik voor.
Heeft verder ook allemaal niet veel te maken met mijn oorspronkelijke vraag dacht ik.
Als dat wel zo is hoor ik het graag.

bedankt voor je reactie
 
Nette reactie mr. B.

We zien hier niet zo vaak de vraag om uitleg op een reactie. Meestal gaan ze hier eigenwijs en cocky reageren :thumb:
Dankjewel!

Ik vraag ook om mensen hun mening en advies.
Ik geef gewoon mijn visie vooral gebaseerd op horen zeggen van random sporters, en dan kan ik gecorrigeerd worden d.m.v. beargumenteerde reacties.
Om zo hopelijk wat meer te weten te komen
Ik zoek absoluut niet iemand die mij wel eventjes vertelt wat ik moet gaan doen.
 
Of je open kan praten over AAS hangt natuurlijk van je huisarts af.
Ik heb vroeger superdrol gebruikt (prohormonen).
Bij een bloedonderzoek bleek er een probleem met cholesterol. Ze had geen idee hoe dit kwam tot ik met het potje afkwam.
Een arts zal het altijd afkeuren maar een goede arts zal je wel helpen en je eerlijkheid op prijs stellen
 
Ik merk dat ik het wat lastig vind om zo advies aan te nemen, ik zou het fijn vinden als je me zou kunnen vertellen waarom je dit adviseert.
Op 17% is je capaciteit om spiermassa aan te zetten laag. Oestrogenen bijwerkingen worden hoger, insulinegevoeligheid lager, herstelcapaciteit lager. En als je vetpercentage te hoog is, is er waarschijnlijk nog genoeg om te leren op gebied van voeding/training alvorens te gaan kuren. Al helemaal met tren/oxy.
 
Of je open kan praten over AAS hangt natuurlijk van je huisarts af.
Ik heb vroeger superdrol gebruikt (prohormonen).
Bij een bloedonderzoek bleek er een probleem met cholesterol. Ze had geen idee hoe dit kwam tot ik met het potje afkwam.
Een arts zal het altijd afkeuren maar een goede arts zal je wel helpen en je eerlijkheid op prijs stellen
Juist, ik ben dan bang dat er een melding word gemaakt bij de zorgverzekering ofzo en dat die mij eruit gooien.. dus cholesterol is iets om in de gaten te houden tijdens een kuur?, ookal is het maar een 10 weekse kuur?
 
Op 17% is je capaciteit om spiermassa aan te zetten laag. Oestrogenen bijwerkingen worden hoger, insulinegevoeligheid lager, herstelcapaciteit lager. En als je vetpercentage te hoog is, is er waarschijnlijk nog genoeg om te leren op gebied van voeding/training alvorens te gaan kuren. Al helemaal met tren/oxy.
17% is toch niet zo hoog voor een man? wat is dan wel een goed vetpercentage om aan zon kuur te beginnen?
Mij is altijd verteld dat je tijdens een bulk toch juist spiermassa aanzet onder het vet?
waarom al helemaal met tren/oxy dan? is er iets bijzonders aan die 2 middelen waar ik vanaf moet weten?
in je vorige reactie had je het over een bloedwaardentest, hoe pak ik zoiets aan?(hoe heb jij dat gedaan bijv.)

Bedankt, kijk uit naar je reactie
 
Verlies eerst eens 10kg aangezien je nog te dik bent en gear gebruiken op dit punt verre van slim is.
 
Voor een bloed waarden test, kun je jouw huisarts vragen.
Welke waarden ? Dat weten ze hier wel. Je kunt ook via commerciële laboratorium een testkit aanvragen.
Verder weet ik er weinig, als in te weinig vanaf.
 
17% is toch niet zo hoog voor een man? wat is dan wel een goed vetpercentage om aan zon kuur te beginnen?
Mij is altijd verteld dat je tijdens een bulk toch juist spiermassa aanzet onder het vet?
waarom al helemaal met tren/oxy dan? is er iets bijzonders aan die 2 middelen waar ik vanaf moet weten?
in je vorige reactie had je het over een bloedwaardentest, hoe pak ik zoiets aan?(hoe heb jij dat gedaan bijv.)

Bedankt, kijk uit naar je reactie
Voor de gemiddelde niet sportende man is 17% niet hoog. Voor een man die krachtsport doet is dit wel hoog. Zeker als je het doel hebt verder te gaan in deze sport en mogelijk zou willen kuren.
Val eerst af tot 12% door sporten en een goed voedingsschema. Dan pas heb je een basis om over een kuur te gaan nadenken.
Je voeding en training moeten echt goed op orde zijn. Evenals je informatie die je zelf uitzoekt.

Het feit dat je denkt/gelooft dat je bij een bulk spier aanzet onder je vet geeft al aan dat je niet weet hoe het werkt en je niet ingelezen bent.
Bij een bulk zet je vet én spier aan. De hoeveelheid is afhankelijk van hoeveel je boven je onderhoud eet. Als je ver boven onderhoud eet kom je sneller aan. Mogelijk met in verhouding meer vet dan wanneer je een kleiner overschot aanhoudt.

Dit geldt ook met aas. Ook al is de eiwitsynthese dan beter en kan spieren aanzetten mogelijk sneller gaan.
Maar alles hangt eerst op voeding en training.
Dus train eerst nog maar een jaartje door. Zorg dat je iig tot 12% vet daalt en je voeding op orde is. Dan heb je ook meteen tijd om je beter in te lezen.

Het grootste deel van de antwoorden op je vragen staat al ergens op het forum.
Dus voor nu advies... lees- kuurtje ;)
 
  • Like
Waarderingen: horn
Ik heb echt geen idee Bullshark, hij zei toen 15%, maar het is een poosje geleden vandaar dat ik neer heb gezet 12-17%.
Ik heb ook op zon elektronisch apparaat gestaan maar die zei 23% dat leek mij onjuist lol.
Ik vind mijzelf niet vet.. maar absoluut niet in podiumconditie. Ik heb van nature een 4-pack en de blokjes inclusief V lijn zijn sochtends zichtbaar. daar teken ik voor.
Heeft verder ook allemaal niet veel te maken met mijn oorspronkelijke vraag dacht ik.
Als dat wel zo is hoor ik het graag.

bedankt voor je reactie

Blij nog ver weg van Tren en Tabs !!
Als je toch wilt kuren en je hebt al gekocht neem dan alleen Testo en ga cutten. 250mg EW te verdelen in 2 injects, als de Tren vials je lief aankijken en je kunt het niet weerstaan, neem dan hooguit eerst 100mg EW. Nadeel als je de boel al hebt gekocht, en nadien info gaat vragen
 
Voor een bloed waarden test, kun je jouw huisarts vragen.
Welke waarden ? Dat weten ze hier wel. Je kunt ook via commerciële laboratorium een testkit aanvragen.
Verder weet ik er weinig, als in te weinig vanaf.
zon commerciële kit spreekt mij dan meer aan, zal ik mij eens in verdiepen. bedankt
 
Verlies eerst eens 10kg aangezien je nog te dik bent en gear gebruiken op dit punt verre van slim is.
ik heb zojuist wat gelezen over de mogelijkheid van aromatase bij een te hoog vetpercentage inderdaad. zo zullen er nog wel meer dingen zijn, ik ben aan het lezen
 
Voor de gemiddelde niet sportende man is 17% niet hoog. Voor een man die krachtsport doet is dit wel hoog. Zeker als je het doel hebt verder te gaan in deze sport en mogelijk zou willen kuren.
Val eerst af tot 12% door sporten en een goed voedingsschema. Dan pas heb je een basis om over een kuur te gaan nadenken.
Je voeding en training moeten echt goed op orde zijn. Evenals je informatie die je zelf uitzoekt.

Het feit dat je denkt/gelooft dat je bij een bulk spier aanzet onder je vet geeft al aan dat je niet weet hoe het werkt en je niet ingelezen bent.
Bij een bulk zet je vet én spier aan. De hoeveelheid is afhankelijk van hoeveel je boven je onderhoud eet. Als je ver boven onderhoud eet kom je sneller aan. Mogelijk met in verhouding meer vet dan wanneer je een kleiner overschot aanhoudt.

Dit geldt ook met aas. Ook al is de eiwitsynthese dan beter en kan spieren aanzetten mogelijk sneller gaan.
Maar alles hangt eerst op voeding en training.
Dus train eerst nog maar een jaartje door. Zorg dat je iig tot 12% vet daalt en je voeding op orde is. Dan heb je ook meteen tijd om je beter in te lezen.

Het grootste deel van de antwoorden op je vragen staat al ergens op het forum.
Dus voor nu advies... lees- kuurtje ;)
mijn doel is gewoon gespierd zijn, ik heb geen doelen qua gewicht wat ik wil kunnen squaten o.i.d. ik hoef ook niet op een podium te staan. ik wil gewoon een bepaald uiterlijk als ik in de spiegel kijk.
je hebt gelijk hoor ik heb geen idee hoe steroïden werken, vandaar dat ik blij ben met al deze reacties van mensen die dat wel hebben.
ik ben dan ook snel begonnen met mijn lees- kuurtje.
heb het spul al besteld, maar zal wel een tijdje houdbaar zijn. kan ik mij mooi inlezen nog.
 
Blij nog ver weg van Tren en Tabs !!
Als je toch wilt kuren en je hebt al gekocht neem dan alleen Testo en ga cutten. 250mg EW te verdelen in 2 injects, als de Tren vials je lief aankijken en je kunt het niet weerstaan, neem dan hooguit eerst 100mg EW. Nadeel als je de boel al hebt gekocht, en nadien info gaat vragen
Ik krijg het spul volgende week ergens binnen als het goed is, heb er geen moeite mee het een poosje te laten staan hoor. en zo nodig de tren niet te gebruiken. zo duur was het ook weer niet.
blijkbaar had ik een heel verkeerd beeld van hoe je moet kuren.
ben blij dat ik op dit forum terecht ben gekomen.
 
je geeft aan dat je dealer niet weet wat hij verkoopt? Ik zou dat eigenlijk al als red flag zetten…
Dat terzijde is een kuur van 500mg prima te doen.
 
Back
Naar boven