MuscleMeat

Graag jullie mening ideeen over een DBB meeting!

Bezoekers in dit topic

SCREWBEAST

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
15 mrt 2004
Berichten
5.077
Waardering
220
Lengte
1m85
Massa
97kg
Vetpercentage
12%
Beste sport vrienden,

Ben nog erg vers hier op het forum maar ik zou graag jullie mening cq ideeen willen weten over een DBB meeting dus brand eens los......[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik zou zeker wel komen, als het wat centraal wordt geregeld. Ergens Utrecht ofzo. Allemaal lotgenoten, dat moet wel cool zijn :) Dan maken we er allemaal onze junkdag van en gaan we mooi bij de mac schaften!
 
centraal utrecht? zijn ook nog mensen uit zeeland ouwe!!
 
ScHrOeFjE zei:
centraal utrecht? zijn ook nog mensen uit zeeland ouwe!!
En wat dacht je van mensen uit limburg en hoog in NL?
 
Hehe nee man, ik ben bang dat ik dan spontaan een minderwaardigheidscomplex op zou lopen. :D
 
ScHrOeFjE zei:
Beste sport vrienden,

Ben nog erg vers hier op het forum maar ik zou graag jullie mening cq ideeen willen weten over een DBB meeting dus brand eens los......[Abeelding niet meer beschikbaar]


Heel leuk idee and all that! maar in de jaren dat ik hier kom is dit plan al een aantal keren geopperd, en niet eenmaal tot uitvoering gekomen.
Praktische zaken en het gebrek aan een goede organisatie zorgden dat het plan niet verder kwam dan het stadium van de goede bedoelingen!

maar zou zeker voorstander zijn!
 
Rasputin zei:
Hehe nee man, ik ben bang dat ik dan spontaan een minderwaardigheidscomplex op zou lopen. :D
jep me too :p
 
O lijkt me heel leuk,
maar goed ik woon in groningen en als ik een lange tijd moet reizen is het niet leuk meer.

Maar goed als je dan weer met een busje en met meerdere leden gaat is het wel weer leuk natuurlijk......
 
Rasputin zei:
Hehe nee man, ik ben bang dat ik dan spontaan een minderwaardigheidscomplex op zou lopen. :D
Dan ben je nog niet naar de Fibo geweest zeker? Damn :D Ik voelde me echt een schriele henk.
 
denk dat het enige probleem een goeie locatie is, voor de rest is t geen probleem.

zei johny laatst niet wat over een dbb meeting bij hem??:P:P
 
Zou tof zijn.. alleen ik woon in leeuwarden..

zoiets moet op een zaterdag gehouden worden denk ik.. ergens in.. utrecht ofzo.. of in leeuwarden!! :D
 
leuk id. maar is al heelvaak voorgsesteld en nooit gebeurt trouwens. ik woon in drenthte en zie het niet echt zitten om helemaal naar denhaag ofzo te gaan.

maar verder leuk id. inplaats van een hapje en drankje. gewoon een keiharde hardcore groepstraining in een of andere gym!
 
voor alles is een oplossing te vinden.
 
zelfs voor die kop van mij? :bawling:
 
braadkip zei:
zelfs voor die kop van mij? :bawling:
Zelfs voor die kop van jou! :D

Ik kom wel, sla geen kans over met mijn scheurijzer te crossen! :D
 
!!BarmaN!! zei:
leuk id. maar is al heelvaak voorgsesteld en nooit gebeurt trouwens. ik woon in drenthte en zie het niet echt zitten om helemaal naar denhaag ofzo te gaan.

maar verder leuk id. inplaats van een hapje en drankje. gewoon een keiharde hardcore groepstraining in een of andere gym!

Zie je het al voor je, 50 man waarvan de heelft 85kg+ puur spier binnen komt kachelen... Uhm ja wij willen hier een dagje komen trainen...Staan er maar 2 benches 1 sq rack en ligt er maar aan 300kg gewichten. Sta je dan ... :P
 
Kom op mensen ff mee denken er zijn hier genoeg mensen aktief die bij elkaar in de buurt wonen dus kunnen car poolen.En de locatie tja dagje Sixflags ofzo ik roep nu ook maar wat gewoon gezellie......
 
braadkip zei:
zelfs voor die kop van mij? :bawling:
zekers wel ik help je wel ff GHEGHEGHEGHE[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven