AndroidHealthClinic

graag jullie mening over mijn schema

Bezoekers in dit topic

12345678

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
10 apr 2009
Berichten
48
Waardering
0
mijn trainingsschema goed?

stats:
1m74
62 kg
(10-12%bf)

ma/wo/vrij

Workout A
Squat 5x5
Bench Press 5x5
Barbell Row 5x5


Workout B
Squat 5x5
Overhead Press 5x5
Deadlift 1x5

ik doe ene dag a andere dag b

een echte voedinggschema heb ik niet maar ik probeer zoveel mogelijk eiwitten binnnen te krijgen

edit:
tussen elke rep 1 minuut rust
5 minuut warming up(loopband)
5 minuut cool down(loopband)

goed zo? en wat word er bedoeld met warm up voor bijv squat? ik snap dat niet helemaal
 
Laatst bewerkt:
Dat eten is natuurlijk erg mager, kijk maar eens rond hier, daar valt veel meer uit te halen.

De training zelf: goed om te zien dat je je op de compounds hebt gericht, maar het is idd wel wat weinig. Ik mis voor de rug chinnen of latpulley, ik mis armen compleet, kuiten eveneens. Schouders zou ik ook meer oefeningen doen aangezien het een vrij complexe spiergroep is.
 
wijzig hem maar naar wat volgens jou ideaal is
 
Ik zou zoiets als onderstaand schema doen.

Training A:
squat
seated leg curl (hams)
calf raise
benchpress
incline dumbbell press
flyes
triceps dips
pushdown

Training B:
Deadlift
Chins/pulldown
dumbbell row
dumbbell shrugs
Military press
lateral raise
rear delt pull (cable)
Barbell curl
 
Training is goed voor een beginner maar je voeding is beneden peil, bekijk de stickies van voeding.
 
Ik zou zoiets als onderstaand schema doen.

Training A:
squat
seated leg curl (hams)
calf raise
benchpress
incline dumbbell press
flyes
triceps dips
pushdown

Training B:
Deadlift
Chins/pulldown
dumbbell row
dumbbell shrugs
Military press
lateral raise
rear delt pull (cable)
Barbell curl
Ik heb hem net van schema's met te veel oefeningen moeten rechttrekken, verknoei het nu niet.


Hiddenforce, het schema dat je nu doet in in principe bijna exact het starting strength schema van Mark Rippetoe. Het is ontworpen voor beginners en heeft zijn nut al vaak bewezen. Dus aan het schema zal het iig niet liggen als er geen progressie komt.

Qua eten: meer eten. En als dat in orde is, drink dan nog 2 liter volle melk per dag erbij.
 
Ik heb hem net van schema's met te veel oefeningen moeten rechttrekken, verknoei het nu niet.


Hiddenforce, het schema dat je nu doet in in principe bijna exact het starting strength schema van Mark Rippetoe. Het is ontworpen voor beginners en heeft zijn nut al vaak bewezen. Dus aan het schema zal het iig niet liggen als er geen progressie komt.

Qua eten: meer eten. En als dat in orde is, drink dan nog 2 liter volle melk per dag erbij.

Hmmm, ok. Zelf denk ik niet dat ik het fijn zou vinden om zo weinig te doen in een training, maar ik heb dat ook nog nooit gedaan.
 
Back
Naar boven