XXL Nutrition

graag jullie mening

Bezoekers in dit topic

Tjark

Novice
Lid geworden
22 apr 2023
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
78kg
Vetpercentage
14%
Goedemorgen allemaal,

Ik heb een vraag waarbij jullie mij hopelijk kunnen helpen.

Ik ben van plan om te beginnen met fitness.
Nu is mijn vraag wat ik het beste kan doen qua schema's (hoelang ik een schema aan moet houden) hoeveel sets, herhalingen en welke oefeningen.
Ben van plan om het rustig aan op te bouwen dus wil met 3* in de week beginnen met krachttraining.

Ik hoor graag jullie mening.
 
Hoi Tjark,

Onderstaande kan je wellicht helpen.
 
Goedemorgen allemaal,

Ik heb een vraag waarbij jullie mij hopelijk kunnen helpen.

Ik ben van plan om te beginnen met fitness.
Nu is mijn vraag wat ik het beste kan doen qua schema's (hoelang ik een schema aan moet houden) hoeveel sets, herhalingen en welke oefeningen.
Ben van plan om het rustig aan op te bouwen dus wil met 3* in de week beginnen met krachttraining.

Ik hoor graag jullie mening.
Wil je ook een mooi fysiek? Dan is voeding minstens even belangrijk als training.
Als echte beginner moet je nog veel leren, maar je kunt wel razendsnel goeie resultaten halen. Kies een schema (jij komt dan op 3xfullbody uit; starting strength of greyskull zijn zeer effectief), maak een voedingsschema en ga keihard trainen.
Leer zsm correct squatten, benchen, deadliften, ohp, dippen, chinnen/pullups, bb rows. Dit is toch wel de basis, later ga je misschien meer variaties, isolatie of meer met apparaten trainen. Je leert zo goed je verschillende spieren te gebruiken en zult daar later profijt van hebben.
En aub niet het woord 'fitnessen' gebruiken hier:laugh:
 
Goedemorgen allemaal,

Ik heb een vraag waarbij jullie mij hopelijk kunnen helpen.

Ik ben van plan om te beginnen met fitness.
Nu is mijn vraag wat ik het beste kan doen qua schema's (hoelang ik een schema aan moet houden) hoeveel sets, herhalingen en welke oefeningen.
Ben van plan om het rustig aan op te bouwen dus wil met 3* in de week beginnen met krachttraining.

Ik hoor graag jullie mening.
Er zijn maar een paar(teveel) mensen hier die aan fitness doen, de rest is Bodybuilding of Kracht gericht
 
Er zijn maar een paar(teveel) mensen hier die aan fitness doen, de rest is Bodybuilding of Kracht gericht
Fitness is al lange tijd een synoniem voor bodybuilding. Ik ben zelf zo oud dat ik heb meegemaakt dat het woord ontstond, toen werd er bodybuilding zonder bodybuilding mee bedoeld.
 
Fitness is al lange tijd een synoniem voor bodybuilding. Ik ben zelf zo oud dat ik heb meegemaakt dat het woord ontstond, toen werd er bodybuilding zonder bodybuilding mee bedoeld.
Als ik fitness hoor denk ik aan cardio...en cardio is hel :laugh:
 
Fitness is al lange tijd een synoniem voor bodybuilding. Ik ben zelf zo oud dat ik heb meegemaakt dat het woord ontstond, toen werd er bodybuilding zonder bodybuilding mee bedoeld.
Fitness is herhalingen doen waar vaak het gewicht niets verhoogd, Voor je algehele fitheid. Rondje cardio en allerlei aparaten op 4x15,20 reps.
 
Back
Naar boven