Fitness Seller

Graag jullie opinion over mijn schema. Het gaat over dat ik wil afvallen.

Bezoekers in dit topic

Los van calorieën, schema, intensiteit... helpt het mij ook wel om wat variatie in de cardio te stoppen. De ene keer spurtjes bergop, dan eens 45min vlak lopen, andere keer 2 keer 6 spurts van 200m... Cardio verveelt imo makkelijk.

Als verveling het enige zou zijn is dit een goed punt, maar laat dit nou net de manier zijn om steeds nieuwe soort intensiteit van je spieren te vragen en als je met hetzelfde enthousiasme start, blessures om de hoek staan te wachten ;)

Dus perfect voor verveling mits je elke keer weer vanaf 0 opbouwt. Je kunt bijvoorbeeld heel de zomer door trainen met verschillende soorten lopen, je eerste voetbal wedstrijd zal simpelweg inhouden zijn om blessures te voorkomen en weer te wennen.
 
Echt complete bullshit.

Onderbouw dat eens.
 
Echt complete bullshit.

Onderbouw dat eens.

Ik leg het uit middels een voorbeeld, maar je verwacht toch niet daadwerkelijk nog meer onderbouwing als je het af doet als "complete bullshit"? Die stelligheid geeft al genoeg aan voor een eventuele verdere discussie, daar pas ik voor. Succes met variëren.
 
Hoezo 'middels eens voorbeeld'? Je maakt een bewering alsof het een absolute waarheid is. Ik vraag om dat te onderbouwen en dat is ineens niet nodig omdat je me 'te stellig' vindt?

Wat voor een wijvenargument is dat?
 
Back
Naar boven