MuscleMeat

Graag tips n.a.v. eventuele deelname enercup 2015

Bezoekers in dit topic

TemporaryPain

Cool Novice
Lid geworden
2 mrt 2014
Berichten
105
Waardering
2
Lengte
1m98
Massa
102kg
Vetpercentage
19%
Beste leden,

In februari ben ik begonnen met het verlagen van mijn vetpercentage. Deze was toen gemeten op 35, via een huidplooimeting. Veel te veel, ik woog toen 121,5 KG. A big fat mawfacker.
Op dit moment weeg ik 101,5 en kom ik op de 20 BF. Via een ''professionele'' weegschaal op de gym en via huidplooimeting.

Concrete info:
- 23 jaar
- 196 cm
- 101,5 kg
- 20 vp
- 2,5 jaar getraind, waarvan 6 maanden hapsnurktijd en 2 jaar intensief 5x per week via splitschema.
- Cut: 2600 kcal per dag. 40/30/30
- Natty, ik sta wel open voor AAS; echter wil ik eerst meer literatuuronderzoek doen naar het gebruik en werking hiervan.

Nu zit ik dilemma met mijn huidige VVM en VP. Ik wil graag meedoen met de Enercup in 2015 (12 maanden ongeveer). De aanstaande wedstrijd ga ik bezoeken om mijzelf erop voor te bereiden. (dit valt op me verjaardag, dus m'n motivatie is naar mijn mening in orde).

Nu zou ik graag van jullie ervaring/tips/feedback/mening ontvangen wat ik het beste kan doen (is 2015 berhaupt haalbaar?):

A) door cutten tot 10-12% VP en dan cleanbulken en dan cutten tot (hopelijk) 6-7% BF.
B) onderhoud tot februari en dan cutten tot (hopelijk) 6-7% BF
C) Bulken tot februari en dan cutten tot (hopelijk) 6-7% BF

Foto's huidig fysiek:

bla28.jpg


IMG_2654.jpg


IMG_2651.jpg


IMG_2620.jpg


IMG_2613.jpg


IMG_2609.jpg
 
Hey, Goeie bouw al! Heb je toevallig overgewicht gehad ivm je overtollig buikhuid?
 
Hey, Goeie bouw al! Heb je toevallig overgewicht gehad ivm je overtollig buikhuid?

Hey man! Thanks! Ja onwijs, 20 jaar lang lang leve de lol gehad.
 
Hey, Goeie bouw al! Heb je toevallig overgewicht gehad ivm je overtollig buikhuid?

staat in z'n OP sherlock 35...


@TS

maar volgens mij sta je lager dan 20% hoor is miss moeilijk te meten i.v.m. je overtollige huid.
 
staat in z'n OP sherlock 35...


@TS

maar volgens mij sta je lager dan 20% hoor is miss moeilijk te meten i.v.m. je overtollige huid.

Ja kloptt, heb redelijk wat overtollig huid. Hoop dat dat t.z.t. verdwijnt, anders ga ik sparen voor een correctie
 
staat in z'n OP sherlock 35...


@TS

maar volgens mij sta je lager dan 20% hoor is miss moeilijk te meten i.v.m. je overtollige huid.

Dat is waar:o Te snel gelezen.
 
Dat is waar:o Te snel gelezen.

Maar hebben jullie advies?
Zat er zelf aan te denken om door te cutten tot 12%, dan op onderhoud, en dan 3 maanden voor wedstrijd cutten tot 6-7%.
 
Maar hebben jullie advies?
Zat er zelf aan te denken om door te cutten tot 12%, dan op onderhoud, en dan 3 maanden voor wedstrijd cutten tot 6-7%.

Kan je doen maar ik zou dan net boven onderhoud zitten als ik jou was zo'n 150-200 kcal zodat je nog wel mogelijkheid heb om te groeien. Voor wedstrijd moet je wel droger dan 6-7 komen te staan eerder onder de 5% denken ;)
 
Kan je doen maar ik zou dan net boven onderhoud zitten als ik jou was zo'n 150-200 kcal zodat je nog wel mogelijkheid heb om te groeien. Voor wedstrijd moet je wel droger dan 6-7 komen te staan eerder onder de 5% denken ;)

Thnx voor je advies!
 
net wat wengstertje zegt. Iets boven onderhoud eten. Flink op massa blijven trainen wel en dan proberen rond die 10/11 te komen en dan beslissen om mee te doen ja of nee en neem voor je laatste 3 maanden/fase een begeleider ;)
 
Ik zou 2015 uit je hoofd zetten. En beginnen met smeren van sperty op je buik. (no joke)
Lekker doorbouwen en langzaam naar een 10% werken. Fotoshoot laten doen en 2016 in je eventuele planning zetten voor de Enercup.
 
Ik zou 2015 uit je hoofd zetten. En beginnen met smeren van sperty op je buik. (no joke)
Lekker doorbouwen en langzaam naar een 10% werken. Fotoshoot laten doen en 2016 in je eventuele planning zetten voor de Enercup.

Ook een heel goed advies!! +1
 
Ik zou ook nog even doorgaan ivm je massa, met jou lengte moet je toch boven de 100 kilo uit zien te komen.
Nu kom je er echt wat onder en oog je veel te klein, onderschat de tegenstanders niet. Dus ga zo door, werk aan massa succes
 
Back
Naar boven