Fitness Seller

Graag uw mening over het volgende: (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SnuffSann

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
5 mei 2006
Berichten
1.672
Waardering
83
Lengte
1m92
Massa
108kg
Vetpercentage
12%
Kreeg gisteren een mailtje van een lid op een ander forum waarin hij vertelde dat hij het een en ander wil bestellen bij de grootste internet-leverancier van GG en EPL, en natuurlijk alles erom heen.
Maar om wat meer informatie in te winnen stelt hij enige vragen die betrekking hebben op zijn kuurplan en op zijn eventuele bestelling.
Hij krijgt antwoord terug en ben eigenlijk wel een beetje verbaasd daarover.
Voordat jullie het kunnen lezen wilde ik even meedelen dat ik toestemming heb gevraagd om de vragen met de antwoorden te publiceren op dit forum. Hij vond het niet bezwaarlijk zolang ik hem maar anoniem hou.
Afijn, hier komt het:

Ik ben van plan het volgende te gaan doen:
wk 1 - 4 Dbol 40mg ed
wk 1 - 10 Tren Ace 75mg eod
wk 1 -12 Sust 250mg om de 3 dagen
wk 1 - 12 elke wk 500iu HCG
Nakuur wk 14-17 met nolva+aromasin 20mg ed

Mogelijk verder gehele kuur ondersteuning door HGH 3,3iu ed en pramipexole tegen prolactine.
Ik kan best last krijgen van gyno dan pak ik 20mg nolva ed en als dat niet werkt de combi nolva+aromasin om de gyno tegen te gaan.

1) Wat vinden jullie van de kuur? Slecht. Je gaat allerlei middelen aanwenden om je gains te onderdrukken. Je gaat dus kuren, maar eigenlijk ram je elke potentie die de kuur heeft om je mooie resultaten te geven, meteen genadeloos onder de grond. Ten eerste begin je nu al met Finasteride. Dat is niet best. Jezelf een middel toedienenm dat je niet nodig hebt om nu alvast je gains bij voorbaat te dempen. Finasteride nemen terwijl je het niet nodig hebt, waarom? Ten tweede, HCG gebruik de gehele kuur door. Een enorm grote fout die je maakt. Immers; het effect wat HCG geeft, is maar zeer tijdelijk. In Jip en Janneke taal: Je maakt je ballen in de war en je schiet er niks mee op. Je zorgt ervoor dat je LH aansturing continue wordt aangewakkerd terwijl die juist gaat slapen omdat je aan het kuren bent en zelf genoeg toedient van buitenaf. HCG toedienen tijdens je kuur is totaal ovebodig, het remt de effecten van je kuur EN...het geeft nadeel NA je kuur, als je die HCG echt pas nodig hebt in je nakuur. Tot slot, om het nog eventjes helemaal te gek te maken, denk je nog aan combinaties Nolvadex en Aromasin!!! Je zou bijna denken: Die jongen heeft geen zin in kuren:

Finasteride + HCG + Nolvadex + Aromasin= KUUR PLATLEGGEN. Compleet platgooien. ga dan maar niet kuren want het is echt doodzonde van wat je er allemaal inspuit; de producten krijgen geen SCHIJN van kans om te gaan werken want je hebt al je receptoren al bij voorbaat bezet door ANTI-steroiden middelen. De vraag is dus wat je het liefste hebt: een lichaam zonder puistjes en 100% zekerheid van je haardos, of een beetje risico en spieropbouw. Maak van tevoren de afweging goed, want op deze manier kuren is gewoon zonde van tijd, geld en je lichaam, dat gewoon ondergedompeld wordt in anti-e troep en daarna een post steroiden te verwerken krijgt die niet kunnen werken door al die HCG, Finasteride en Nolvadex.


2) Ik krijg voor mezelf niet helemaal het verschil tussen prolactine en gyno helder. Wat is precies het verschil? Gyno ontstaat door een overvloedige toename van testosteron gerelateerde hormonen. Als er teveel test in het lichaam komt aromatiseert het lichaam en maakt automatisch oestrogeen-gerelateerd hormoon aan, waardoor je uiteindelijk gyno krijgt. Echter: De meest gemaakte fout met kuren is dat men denkt dat aromatiseren niet goed is. Niet waar. Aromatiseren= spiergroei bevorderend.....totdat het de overhand neemt. Aromatisatie is bevorderlijk voor spiergroei maar mag dus niet zo ver doorgaan dat het oestrogeen oproept.

3) Ik ben "bang" voor 2 sides, nl gyno en haarverlies. Ik denk de gyno dus met bovengenoemde middelen af te doen, klopt dat? Nee. Ga dan niet kuren. Want gyno, puisten en evt haarverlies is tijdelijk en moet je voor lief nemen als je gaat kuren. Veel jongens tegenwoordig willen wel zwemmen maar niet nat worden. Het is moeilijk ze uit te leggen dat dat njiet gaat. Wie kuurt, moet sides verwachten, want wat je gewoon doet is hormonen overdoseren in een gezond licham teneinde spiergroei te bevorderen. Daar horen sides bij.

8) De HCG komt in 5000iu. Kan ik die het beste verdelen in 10 spuitjes en die invriezen? Invriezen?? Dan gaat het hormoon kapot! Nee, je maakt de HCG gewoon aan, zuigt het op in een spuit, bewaart die in de koelkast en elke keer als je er 500IU uit neemt, zuig je met een insulinespuitje er 1/10ml uit, want dat is 500IU natuurlijk. En dat gaat heel gemakkelijk, want insulinespuitjes zijn onderverdeeld in IU streepjes. Van 1 tot 10. 1IU op het spuitje staat gelijk aan 1/10ml en is dus 500IU HCG.

Met name de rode stukjes tekst vind ik wel heel erg merkwaardig.
Ik weet niet beter dat HCG een beter resultaat teweegbrengt tijdens de kuur als dat in de nakuur, HCG onderdrukt en tijdens de kuur zorgt HCG ervoor dat je ballen startklaar zijn om weer te gaan produceren, veel beter als dat wanneer je ze uit een coma moet gaan halen.

Gyno is tijdelijk, en moet maar voor lief genomen worden?
Heel erg vreemd...

Het HCG hormoon gaat kapot wanneer je het invriest.
Dit is er echt een waarover ik graag de mening van Krieltje wil horen.

Ik neem aan dat ze daar weten waar ze het over hebben, tenminste dat zou je toch verwachten.

Daarom deze topic omdat ik van jullie graag je mening zou willen hebben.
Wil gewoon weten wat een ander daar nou van vind.
Laterzzzz.
 
uit ervaring weet ik dat HCG tijdens de kuur de gains niet in de weg staat, en dan heb ik het over 1000iu p/w, testikels blijven op grote + mega goed herstel
terwijl provi 50mg p/d bij mij wel de gains in de weg stond,
verder geen ervaring met nolva, aromasin, etc..tijdens een kuur
 
uit ervaring weet ik dat HCG tijdens de kuur de gains niet in de weg staat, en dan heb ik het over 1000iu p/w, testikels blijven op grote + mega goed herstel
terwijl provi 50mg p/d bij mij wel de gains in de weg stond,
verder geen ervaring met "nolvadex">nolva, aromasin, etc..tijdens een kuur

Oke, ik wist niet dat provi gains tegen houd.
Ga eind juni met mijn volgende kuur starten en wil daarin provi gaan gebruiken en wel op 50mg/g, dat is dus teveel.
Is het wel te doen met een dosis van 25mg/d?
 
Ik denk zelf niet dat provi gains in de weg staat tijdens je kuur.

Ja de vochtgains maar dat boeit toch niet?

Makkelijk ezelsbruggetje: 25mg provi op 250mg test
 
Ik denk zelf niet dat provi gains in de weg staat tijdens je kuur.

Ja de vochtgains maar dat boeit toch niet?

Makkelijk ezelsbruggetje: 25mg provi op 250mg test

Slik, betekent het dan dat ik op 100mg/d moet gaan zitten?
Ga namelijk 750mg om de 5 dagen zetten.:D
 
Slik, betekent het dan dat ik op 100mg/d moet gaan zitten?
Ga namelijk 750mg om de 5 dagen zetten.:D

Hahaha..nee, maar zou iig dan wel 50mg pakken.

Provi op 100mg zou wat veel zijn ja..:D
 
een ding kan ik alvast zeggen: HCG invriezen is geen probleem.

aromatisatie = gains, das wel waar.

verder teveel foute antwoorden door zo imo
 
die mens zit op dezelfde lijn als ik
 
heb een paar keer provi terug toegevoegd, pijnlijke gewrichten en kracht ging terug omlaag, is duur en heeft totaal geen toegevoegde waarde in mijn ogen
ging harder zonder provi
 
heb een paar keer provi terug toegevoegd, pijnlijke gewrichten en kracht ging terug omlaag, is duur en heeft totaal geen toegevoegde waarde in mijn ogen
ging harder zonder provi

Ze zeggen dat het voor meer vrije testosteron zorgt maar daar heb ik mijn twijfels over.
Wel zorgdraagt het voor je libido en voorkomt het vochtretentie.
 
Sides krijg je zowiezo: wees man en pak ze erbij, pak middelen die je kan verdragen of kuur gewoon niet.

Verder ziet die kuur er goed uit maar zou de hcg doornemen tot week 14(dus gewoon laatste shot dag voordat je pct begint).

Finasteride eruit, dit werkt alleen maar op testo en niet op tren en dergelijke. Je kan zowiezo verhoogde kans krijgen op mpb door elke androgeen en niet enkel dht.

En wtf staat daar in van anti-steroide middelen, die kerel heeft geen enkel idee wat een anti-androgeen is. En bij anti-steroide mag je wel wat specifieker zijn want dit is een vrij uitgebreide groep.

Haarverlies is in de meeste gevallen permanent als je niet met andere medicijnen begint.
 
Zeer duidelijke taal Knikker, thnx.:)
Maar naar mijn weten zet je je laatste HCG op de dag van je laatste AS inject, omdat ook HCG eerst uit je lichaam moet zijn eer met de PCT kan worden gestart.
 
Laatst bewerkt:
Zeer duidelijke taal Knikker, thnx.:)
Maar naar mijn weten zet je je laatste HCG op de dag van je laatste AS inject, omdat ook HCG eerst uit je lichaam moet zijn eer met de PCT kan worden gestart.

Hcg is een snelwerkende peptide en is snel weer weg uit het lichaam, ik zou gewoon die laatste dosis vlak voor de pct nemen zodat de knikkers op volle grote zijn voordat je begint. Maarja veel verschil zal het wel niet maken.
 
Laatst bewerkt:
Zie dat veel mensen nog veel topics en adviezen moeten lezen

1 hcg is zeer stabiele peptide, kan zelfs met azijnzuur opgelost worden, net als melanotan invriesbaar.
2 proviron bind SHGB daardoor meer vrije test. Enige gains die je niet pakt zijn vochtgains.
3 hoe kan hcg je gains in de weg staan. Middel zorgt voor Mimic van LH

hoop tegenstrijdigheden, maar dealers hoeven niet perse "experts" te zijn
 
Zie dat veel mensen nog veel topics en adviezen moeten lezen

1 hcg is zeer stabiele peptide, kan zelfs met azijnzuur opgelost worden, net als melanotan invriesbaar.
2 proviron bind SHGB daardoor meer vrije test. Enige gains die je niet pakt zijn vochtgains.
3 hoe kan hcg je gains in de weg staan. Middel zorgt voor Mimic van LH

hoop tegenstrijdigheden, maar dealers hoeven niet perse "experts" te zijn
Even een opmerking voor punt 2:

SHBG bindt sterker aan testosteron dan aan oestrogeen (zo'n zeven keer). Provi gaat competitie om SHBG aan. SHBG zal dus eerder oestrogeen loslaten dan testosteron.
Meer oestrogeen=meer SHBG=meer gebonden testosteron
Meer oestrogeen=grotere inhibitie hypothalamus=trager herstel na de kuur.
 
Het is ook niet de bedoeling om provi NA je kuur te nemen,maar tijdens.

Automatisch zal je lichaam meer enzym SHBG aanmaken om de testwaardes te verlagen,zo zit het spel in elkaar.Lichaam streeft altijd naar Homeostase.

proviron wordt overgens gebruikt voor mensen met LAAG VRIJ testosteron.Mensen met potentie problemen dus.

Je test kan hoog zijn,maar als het gebonden is maakt het geen flikker uit,kan je net zo goed geen test extra nemen.
 
Als je een bulkkurr neemt, moet je ook niet zeiken over wat vocht.
Als je een cutkuur neemt ga je echt neit veel vocht vasthouden als je voeiding 100%is
 
Back
Naar boven