XXL Nutrition

Graag wat kennis en informatie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JoostA

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
2 sep 2011
Berichten
18
Waardering
1
Lengte
1m87
Massa
85kg
Goedendag allemaal!

Ik zou heel graag jullie ervaringen, meningen en aanbevelingen willen hebben over het volgende.

Laat ik eerst even mezelf een beetje voorstellen; Ik ben Joost ben 24 jaar en ben een fanatieke sporter (MMA), weeg 75kg (bijna droog, vetpercentage weet ik echt niet) en ben 187cm lang.

Ik wil graag een 'kuurtje' nemen om sterker te worden en droog wat spiermassa aan te komen. Mijn doel is niet om zwaarder te worden maar juist om sterker te worden.

Dit kuurtje (waar ik over 'fantaseer') wil ik dan ook combineren met het trainen. Dit bestaat uit kickboxen en grappling (veelal cardio plus kracht dus) en 2 tot 3 keer in de week krachttrainingen.

Ik weet dus niet tot hoeverre dit mogelijk is en welke mogelijkheden er eventueel zijn...

Ik heb al enige tijd op dit forum meegelezen en heb gemerkt dat hier met vele termen wordt gesproken (wat voor mij duidt op ervaring en kennis over AAS) vandaar dat ik ook de keuze heb gemaakt om het op dit forum te vragen. Echter heb ik niets kunnen vinden wat specifiek mijn vraag beantwoord vandaar dat ik hier een nieuw topic over heb geopend.

Ik hoop dat ik geholpen kan worden met mijn vragen hierover en houd er aub rekening mee dat ik totaal geen ervaring heb met AAS maar wel met andere voedingsmiddelen (proteinen eiwitten creatine calcium etc etc).

Mvg,

Joost
 
Uh hard trainen en veel eten? Hoelang train je al? 75kg met die lengte stelt natuurlijk niet enorm veel voor. Je kan nog heel veel bereiken zonder AAS, ik zou dat eerst doen. Het weten wat je lichaam 'fijn' vind is vele malen belangrijker dan aas.

Wil je kracht, ga je inlezen bij de Powerlift sectie en niet in de aas sectie.

Voor zover ik weet staan Oxy en Dianabol wel bekend om kracht toename. Ofc van merendeel aas zal je sterker worden, hoorde keer dat oxy populair is onder de powerlifters.
 
Ik zal eens gaan kijken voor oxy en dianabol, ken deze 2 producten namelijk niet netzoals eigenlijk alle andere aas producten.

Mijn doel is ook niet om massa aan te komen, dus ik ben wel tevreden met mijn lengte en gewicht..

Bedankt voor de reactie Dennis hoop dat er meerdere volgen!
 
Ik zal eens gaan kijken voor oxy en dianabol, ken deze 2 producten namelijk niet netzoals eigenlijk alle andere aas producten.

Mijn doel is ook niet om massa aan te komen, dus ik ben wel tevreden met mijn lengte en gewicht..

Bedankt voor de reactie Dennis hoop dat er meerdere volgen!

Juist ja, als je daarmee tevreden bent moet je ook geen AAS gebruiken. No offence, maar je gewicht stelt niks voor bij die lengte.

Vergeet AAS maar en ga je inlezen in WSB en Wendler.
 
Dus jij stelt nu eigenlijk dat AAS er alleen is om massa te winnen? En AAS gebruiken zonder massa te winnen (maar wel kracht) is niet mogelijk?

Dan is de knoop snel doorgehakt voor mij hahha.
 
Dus jij stelt nu eigenlijk dat AAS er alleen is om massa te winnen? En AAS gebruiken zonder massa te winnen (maar wel kracht) is niet mogelijk?

Dan is de knoop snel doorgehakt voor mij hahha.
Nee, dat heb je mij niet horen zeggen. Kracht winst door AAS is zeker mogelijk.

Maar JIJ hebt het totaal niet nodig. Er zijn gasten in de powerlift sectie die 250kg+ deadliften en 200+ banken zonder enig gebruik van AAS. Gewoon hard trainen en goed eten heb je nodig, aas gaat je 'tijdelijk' helpen maar als je k*t eet en traint is die kracht zo weer weg.

Zoals ik al zei ga je verdiepen in powerlift/strong man schema's. WSB en Wendler zijn 2 hele bekende schema's dat icm met goed eten = betere kracht winst, beter vast te houden en langer door te trekken dan aas. En ook nog eens 100x gezonder.
 
Waarom heb ik het dan totaal niet nodig? Ik train al intensief 4 tot 5 keer per week en enkele periodes zelfs 2keer per dag 3 tot 4 keer per week. Gebruik eiwittenshake (100%whey van dymatize) creatine (magnum capsules) en calcium en magnesium tabletten. Dit gebruik ik af en aan (periodes van 6weken met paar weken rust) al 2jaar ong.

Ik zou graag nu gwn een boost willen hebben en het gewoon een keer proberen. Als ik hiermee droger word en wat meer spiermassa mee door win (door nog wel ong op het zelfde gewicht te blijven) dan vind ik het waard. Ik wil dit niet voor altijd gaan gebruiken, het is eigenlijk gewoon meer een test.

Ik wil me niet volledig gaan richten op krachttrainingen (gewichtheffen etc.) omdat dit mij bij de sport die ik beoefen niet bevorderd.

Met creatine bijv heb ik gemerkt dat er enige toename is in de intensiteit en dat ik het langer vol kan houden. Verder heb ik ook no xplode gebruikt, maar dit werkte niet echt bij mij.
 
Je neemt geen AAS omdat je gwn een boost wilt nemen en het 'n keer wilt proberen.

Maar voor vechtsport is low-dose bold met test wel leuk.
 
Uh hard trainen en veel eten? Hoelang train je al? 75kg met die lengte stelt natuurlijk niet enorm veel voor. Je kan nog heel veel bereiken zonder AAS, ik zou dat eerst doen. Het weten wat je lichaam 'fijn' vind is vele malen belangrijker dan aas.

Wil je kracht, ga je inlezen bij de Powerlift sectie en niet in de aas sectie.

Voor zover ik weet staan Oxy en Dianabol wel bekend om kracht toename. Ofc van merendeel aas zal je sterker worden, hoorde keer dat oxy populair is onder de powerlifters.

oxy en dboll voor een vechtsporter die sterker wil worden maar niet zwaarder. 't is te merken dat je nooit AS genomen hebt. hoe is het mogelijk dat zo iemand raad gaat geven ivm AS. Anavar, winstrol dat zijn de middelen die hij nodig heeft.

---------- Post toegevoegd Fri 2 Sep 2011 om 19:34 ----------

Je neemt geen AAS omdat je gwn een boost wilt nemen en het 'n keer wilt proberen.

Maar voor vechtsport is low-dose bold met test wel leuk.
kan ook natuurlijk.
 
oxy en dboll voor een vechtsporter die sterker wil worden maar niet zwaarder. 't is te merken dat je nooit AS genomen hebt. hoe is het mogelijk dat zo iemand raad gaat geven ivm AS. Anavar, winstrol dat zijn de middelen die hij nodig heeft.

Nadat ik advies had gegeven, zei hij dat hij niet zwaarder wou worden en een vechtsporter was.

Maar ik heb nooit wat gebruikt nee, ik geef alleen mijn mening dat ik heb vernomen dat Oxy voor kracht vrij goed is.
 
Je wikt sterker worden en droge spiermassa aankomen, maar, niet zwaarder worden. Aparte keuze. Waarschijnlijk krijg je er spijt van als je gaat kuren. Want als jij gaat kickboksen verzuur je als een malle. En komt je training echt niet ten goede. Je lengt en gewichts verhouding zijn natuurlijk wel ideaal voor vecht sport. Lang en niet te zwaar. Gewoon kracht training gaan doen, en van de aas afblijven. Wordt je vanzelf wel wat sterker zonder al te veel gewicht aan te komen.
 
Ik zou inderdaad denken aan anavar.
 
Je neemt geen AAS omdat je gwn een boost wilt nemen en het 'n keer wilt proberen.

Maar voor vechtsport is low-dose bold met test wel leuk.

Ik begrijp dat het best irritant kan overkomen dat iemand dat als reden gebruikt en jullie ervaren BB het zien als verkrachting van een tak sport, mijn excuses daarvoor! Maar ik weet niet hoe ik het anders moet formuleren.

Waarom is dat kuurtje (lage dosis bold met testosteron) volgens jou een goede keuze? Ik lees vaak verschillende meningen over AAS en ben eigenlijk een beetje op een dwaalspoor op het moment.

Ik lees bijv. dat oraal schadelijk kan zijn voor lever, vandaar dat ik denk dat injecteren een betere optie is mits er volgens jullie een geschikte kuurtje is.

@Skydirk

Waarom zouden deze 2 volgens jou het beste zijn?

@xxces

Wat is het nadeel dan met verzuren en een kuurtje nemen? Ik snap dit verband namelijk niet. Ik heb juist gedacht dat wanneer men een kuurtje neemt (hangt dan waarschijnlijk af van wat voor) dat het uithoudingsvermogen hoger zou zijn en herstel sneller evenens het opbouwen van de spieren beter is? Is dit dan niet het geval? Zoniet wat dan wel??

En mijn interesse naar AAS gaat omdat ik al heel erg lang train, inclusief krachttraining met een goede voedingsschema en eigenlijk een stapje verder wil (ik denk dat dit mogelijk is) met mijn fysieke kunnen.

PS. Ik train al een behoorlijke tijd, dus denk aub niet dat ik pas de hoek om kom kijken met het sporten. Dit is wel het geval met AAS hahahah.

Ik hoor graag van jullie!
 
Anavar, vrijwel mild middel. geen toename van lichaamsgewicht, wel de krachtgains. Ook weinig bijwerkingen. Mits het bij je aanslaat, mits goed gedoseerd, 100mg moet wel werken.. 4 weekjes+nakuur. enige nadeel is dat anavar vrij prijzig is vergeleken met andere orale steroiden.
Er is overigens ook nog een roid die geen lichaamsgewichttoename met zich meebrengt dat veel word gebruikt door powerlifters, weet alleen de naam zo ff snel niet. Iemand die dit leest weet het vast wel.
 
Wat wil je??????

Stop nu ff met lullen enz en zeg gewoon wat je wil kerel

En als je iedereen duidelijk kan maken wat je wilt dan kan je advies krijgen of je wilt spuiten, slikken of zelfs smeren.
Choise = yours
 
Wat wil je??????

Stop nu ff met lullen enz en zeg gewoon wat je wil kerel

En als je iedereen duidelijk kan maken wat je wilt dan kan je advies krijgen of je wilt spuiten, slikken of zelfs smeren.
Choise = yours

Sorry dat ik dan met alles niet duidelijk ben geweest vriend.

Ik wil een kuurtje (heb gelezen dat spuiten het veiligst is, dus daarom denk ik aan spuiten) waardoor ik sterker word en mijn conditie verbeterd zonder (al te veel) gewichtstoename.

Joost
 
Misschien een test bold kuurtje nemen.
Week 1-14 bold 400 mg pw
Week 1-14 test e 250 mg pw misschien zelfs 125 mg
Week 17-21 nolva 20 mg pd
Evt hcg mee laten lopen.
Even terug komen op het verzuren. Waardoor het precies komt weet ik niet. Maar het is wel vervelend aangezien je training erdoor veel zwaarder worden. Ik merk t Aan mezelf en vind dat het enige nadeel, en de ene keer is het erger als de andere keer.
 
Misschien een test bold kuurtje nemen.
Week 1-14 bold 400 mg pw
Week 1-14 test e 250 mg pw misschien zelfs 125 mg
Week 17-21 nolva 20 mg pd
Evt hcg mee laten lopen.
Even terug komen op het verzuren. Waardoor het precies komt weet ik niet. Maar het is wel vervelend aangezien je training erdoor veel zwaarder worden. Ik merk t Aan mezelf en vind dat het enige nadeel, en de ene keer is het erger als de andere keer.

Aha okee, het is fijn om te horen dat jij hier ervaring mee hebt. Ik zou juist denken dat het verzuren juist langer duurt met een kuurtje!? Wat is hcg?
 
Back
Naar boven