XXL Nutrition

Grand prix 25 oktober (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pallas Athene

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
7 mrt 2015
Berichten
697
Waardering
1.068
Lengte
1m62
Massa
65kg
Vetpercentage
19%
Hoi iedereen,

Heb al eerder een log gemaakt en gemikt op de enercup..
Helaas te laat met inschrijven en ondertussen gewisseld van coach wegens persoonlijke omstandigheden.
Het lijkt mij leuk om de laatste weken voor mijn eerste bikini wedstrijd te loggen.

Hier wat foto's van mijn huidige shape:

21e9bh3.jpg


2qsngw3.jpg


2hmoapy.jpg


hx3ntj.jpg


Vragen, opmerkingen of tips zijn altijd welkom!
 
Hoi
 
dju goed fysiek
 
Ik heb ook het gevoel dat ik je ergens van ken, ben je uit limburg ?

Niet dat ik weet, heb wel wat familie in Limburg wonen, maar kom zelf uit Utrecht.
 
Dat ziet er goed uit zeg, succes!
 
Ziet er zeker goed uit, zeker gezien leeftijd..

Nog andere bikini ( veronderstel dat je deze gewoon om te oefenen hebt ) en einde van je dieet en je bent klaar om een mooie carriere te maken indien je de juuiste ingesteldheid hebt natuurlijk
 
Ziet er zeker goed uit, zeker gezien leeftijd..

Nog andere bikini ( veronderstel dat je deze gewoon om te oefenen hebt ) en einde van je dieet en je bent klaar om een mooie carriere te maken indien je de juuiste ingesteldheid hebt natuurlijk

Dankje, ben blij dat ik vroeg begonnen ben met trainen. Bikini laat ik nog maken, als iemand nog suggesties heeft hoor ik het graag ik zit zelf te denken aan bodytan maar heb geen ervaring met ze.

De wil is er zeker en hoop ooit nog eens te eindigen in een bodyfitness klasse
 
Wie is je coach nu?

Suc6 laatste weken
 
Dankje:) word nog hard gewerkt aan kuiten en abs

Je hebt nog wel wat tijd om alles wat droger en harder te krijgen. Eens de voeding wat strakker word gezet gaat het snel.
Al weet ik niet echt welke shape ze nu bij "bikini" willen zien in nederland.

Welke begeleider heb je?
 
Je hebt nog wel wat tijd om alles wat droger en harder te krijgen. Eens de voeding wat strakker word gezet gaat het snel.
Al weet ik niet echt welke shape ze nu bij "bikini" willen zien in nederland.

Welke begeleider heb je?

Sta nu op 1400 kcal dus al vrij strak haha. Bikini in Europa mag wat harder en gespierder zijn in Amerika willen ze de wat softere look.

Ik word nu begeleid door Imro beuk en Sandra van der kamp
 
Je hebt nog wel wat tijd om alles wat droger en harder te krijgen. Eens de voeding wat strakker word gezet gaat het snel.
Al weet ik niet echt welke shape ze nu bij "bikini" willen zien in nederland.

Welke begeleider heb je?

Er zijn nu nieuwe richtlijnen om bikini te jureren, maar ben bang dat het bij het oude blijft.

Ene wedstrijd wint een hele droge atleet, andere keer weer een softe.
 
Er zijn nu nieuwe richtlijnen om bikini te jureren, maar ben bang dat het bij het oude blijft.

Ene wedstrijd wint een hele droge atleet, andere keer weer een softe.

En een andere keer wint de lekkerste :p
 
Mooie schoenen.
 
Sta nu op 1400 kcal dus al vrij strak haha. Bikini in Europa mag wat harder en gespierder zijn in Amerika willen ze de wat softere look.

Ik word nu begeleid door Imro beuk en Sandra van der kamp

1400 is al vrij strak zeker op dit moment. Hoe lang zit je al op die 1400?
 
Back
Naar boven