XXL Nutrition

Grand prix 25 oktober

Bezoekers in dit topic

Zo juist de t walk gehad en ging super, 1 pose verkeerd maar viel gelukkig niet op. Ik houd me nog even in met eten tot de prijs uitreiking omdat er soms nog vergelijkingen worden gedaan en iedereen al aan het vreten is, behoud ik m'n shape :p

Hier het filmpje van mijn t walk:

 
Ik heb je denk ik niet gezien. Of ik je dan had aangesproken is ook nog maar de vraag natuurlijk. Je foto's zien er goed uit !
 
Ziet er goed uit, en nogmaals gefeliciteerd!

Haha dat doet me goed:)

Hier nog wat actie foto's

205qyo5.jpg
Echt een neger op deze pic, vooral je onderlichaam haha!
 
Vandaag weer terug in mijn oude ritme na een klein beetje gesnoept te hebben. Heb de 4e plek gehaald in mijn line up, waar ik me volkomen in kan vinden. Andere dames waren net wat scherper:)

Hier nog wat pics van het weekend:

2dtmyhw.jpg


2jahiyu.jpg


icmxvt.jpg


Natuurlijk ook een met een van de mooiste vrouwen van Nederland evelien

2j1ltf8.jpg


En even Wesley vissers van dichtbij begluurd, god damn wat een fysiek

10cn81f.jpg


Wachten op de prijs uitreiking en tot de plamuur eindelijk van mijn gezicht af kan

rc0yva.jpg


Met mijn team genootje
156cyrn.jpg


En het moment van: ok, doei iedereen ik ga nu drinken en eten.
d9t1y.jpg
 
Proficiat!

Ik heb net de foto's van (XXL) bekeken en zoals ik al had aangehaald moet je maar afwachten wat de jury er dit jaar weer van gaat maken. De ene keer moet je kurkdroog staan en de andere keer laten ze een type Axelle Aerts winnen.... Zie foto hieronder van 2014 als er mensen zijn die denken dat ik uit men nek lul.....
25666v8.jpg


Trouwens de winnaar in jouw klasse heeft ook de Overal gewonnen en zij stond echt wel droog, schouders en armen ook vrij droog. Persoonlijk ben ik meer voor deze look maar soms willen ze droog en soms willen ze iets totaal anders.

Hoe is het vandaag op je afspraak afgelopen, viel het mee of niet?
 
Gefeliciteerd
 
het is gvd een klasse in bodybuilding dus ze zouden allemaal gewoon droog moeten staan.
Kut jury.

Toen voor het eerst de bikini klasse werd geïntroduceerd waren ze allemaal ripped.
 
het is gvd een klasse in bodybuilding dus ze zouden allemaal gewoon droog moeten staan.
Kut jury.

Toen voor het eerst de bikini klasse werd geïntroduceerd waren ze allemaal ripped.

Deze keer zijn ze voor "droog" gegaan. Wat ze de volgende keer willen zien heb je maar het raden naar ;)
 
Deze keer zijn ze voor "droog" gegaan. Wat ze de volgende keer willen zien heb je maar het raden naar ;)

Echt kut voor de atletes.
Altijd die twijfel.
 
Ze moeten gewoon 1 richtlijn aanhouden voor elke wedstrijd. Zelfde geldt voor bodyfitness.

Wat een line up van bikini dames. Elke klasse prop vol. Stuk of 6 zag ik.
 
Back
Naar boven